عروس دزد ! / میوه فروش مچ او را در شرایط بدی گرفت

عروس دزد ! / میوه فروش مچ او را در شرایط بدی گرفت
کدخبر : 12311

از رفتارهای زشت و ناپسند عروسم به تنگ آمدیم. او آبرویی برای ما نگذاشته است و خانواده ما را همواره سرافکنده می کند چرا که عروسم یک دزد است و ...

  زن 60ساله ای که برای نجات زندگی پسر و عروسش دست به دامان قانون شده بود تا دیگر نزد شاکیان و مال باختگان سر خم نکند، درباره ماجرای سرقت های عروس جوانش به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری سناباد مشهد گفت: پنج سال قبل دختر زیبایی چشم پسرم را گرفت و خیلی زود عاشقش شد.

 

 


خبرداغ : عاشقانه های بابک جهانبخش و همسر دومش لب ساحل + عکس نامتعارف




«فلورا» 24ساله بود و تحصیلات دانشگاهی داشت. وقتی به تحقیق درباره وضعیت اجتماعی و طبقاتی آن ها پرداختیم، تقریبا هم سطح بودیم. پدر و مادر فلورا فرهنگی و انسان هایی فرهیخته و شرافتمند بودند. در واقع آن ها از هر نظر نه تنها به سطح خانوادگی ما می رسیدند بلکه در برخی موارد یک سر و گردن نیز از خانواده ما بالاتر بودند و ما به این موضوع افتخار می کردیم.

 

 


خلاصه خیلی زود مراسم خواستگاری انجام شد و آن ها پای سفره عقد نشستند. در حالی که از این وصلت فرخنده بسیار شادمان بودیم، روزی حادثه ای رخ داد که همه اعضای خانواده را در بهت و حیرت فرو برد.

 

هنوز دو ماه بیشتر از نامزدی پسرم نگذشته بود که روزی فلورا به منزل ما آمد و من یک بسته اسکناس را روی اپن آشپزخانه گذاشتم اما حدود نیم ساعت بعد وقتی او منزل ما را ترک کرد، من به سمت پول ها رفتم تا برای خرید بیرون برویم اما در کمال ناباوری دیدم که بسته پول ها نیست، در حالی که به جز من و عروسم، شخص دیگری در منزل نبود. این ماجرا را مانند یک راز در سینه ام نگه داشتم تا خدای ناکرده آبروی عروسم نرود اما چند روز بعد پول های پسر کوچک ترم از داخل جیبش در منزل گم شد. تازه فهمیدم که هیچ کس به جز فلورا در منزل نبوده است.

 


سعی کردم به نوعی که دلخور نشود ماجرای گم شدن پول ها را بیان کنم ولی در میان نگاه های حیرت انگیز من و خیلی با پررویی، رو به من کرد و سرقت پول ها را گردن گرفت! از آن روز به بعد هر بار با پسرم به مشاجره می پرداخت یا اختلافی رخ می داد، به راحتی از منزل ما سرقت می کرد.

 

 

خبرجنجالی : عکس لورفته از تولد لاکچری عشق یکتا ناصر + عکس خصوصی

 


یک بار نیز وقتی به خاطر مشاجره با برادرشوهرش عصبانی شده بود، تلویزیون جهیزیه اش را داخل کارتن شکست. همه نصیحت های ما بی فایده بود و ماجرای سرقت هایش به بیرون از منزل کشید.

 


مدتی قبل، وقتی احساس کرد میوه فروش جواب سربالا به او داده، دو عدد انبه از میوه فروشی سرقت کرد که من با عذرخواهی رضایت میوه فروش را گرفتم. چند روز پیش از یک لباس فروشی نیز یک جفت جوراب زنانه به همراه زیرپوش سرقت کرده بود که مغازه دار به خاطر التماس های پسرم، با پلیس تماس نگرفت اما اکنون زندگی آن ها در آستانه فروپاشی است و ...

 


شایان ذکر است، به دستور سرگرد جواد بیگی (رئیس کلانتری سناباد مشهد) و به منظور پیشگیری از طلاق، پرونده این زوج جوان زیر نظر مشاوران زبده کلانتری مورد بررسی های کارشناسی و روان شناختی قرار گرفت.

 


ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

 

منبع : رکنا

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه