آزار شیطانی خانم پرستار توسط مرد متاهل در تهران + عکس

آزار شیطانی خانم پرستار توسط مرد متاهل در تهران + عکس
کدخبر : 12559

مرد جوان برای رو کم کنی در برابر دوستانش در پیک موتوری نقشه یک اقدام شیطانی را طراحی کرد و زن جوان را با تهدید تسلیم نیت شومش کرد.

زن جوان که نسرین نام دارد به دنبال کار بود و در فضای مجازی شروع به جستجو کرد تا اینکه با یک آگهی پرستار خانگی روبرو شد، یک آگهی وسوسه انگیز با حقوق مناسب و همین کافی بود تا نسرین برای کار با شماره تلفن مرد جوان تماس بگیرد.

 

نسرین وقتی دید زوج جوان برای کار از خانه بیرون می روند و تا زمان بازگشت پدر و پدر فرزند خانواده باید در خانه تنها باشد و از بچه زوج جوان پرستاری کند خوشحال شد و با توجه به حقوقی که قرار بود بگیرد تصمیم گرفت برای شروع کار به خانه آنها برود.

 

 


خبرداغ  : یارانه جدید مشخص شد + مبلغ عجیب یارانه


 

 

اقدام شیطانی مرد جوان

نسرین به آدرس زوج جوان در جنوب تهران رفت و پس از ورود به کوچه پس کوچه های باریک وقتی به جلوی در خانه رسید زنگ خانه را به صدا در آورد، در خانه باز شد و نسرین وارد خانه شد و منتظر بود که زوج جوان و فرزندشان به سراغش بیایند.

 

مرد جوان که خسرو نام دارد به سراغ نسرین رفت و در خانه را قفل کرد و نسرین تازه فهمید نیت شومی در یک قدمی اش قرار دارد و خواست که از خانه خارج شود اما دیگر دیر شده بود و خسرو با تهدید نیت شیطانی خود را به اجرا گذاشت و نسرین را هدف آزار و اذیت قرار داد.

 

خسرو پس از اجرای نقشه شیطانی نسرین را تهدید کرد که اگر از او شکایت کند یا درباره این رابطه شوم با کسی حرف بزند فیلم و تصاویرهای نسرین را در فضای مجازی منتشر می کند و آبرویش را می برد.

 

ترس و وحشت زدگی قربانی رابطه شیطانی

نسرین از وقتی که این اقدام شیطانی برایش رقم خورد دیگر آرامش نداشت و شب ها تا صبح با کابوس روز شوم زندگی می کرد و بخاطر تهدیدهای خسرو می ترسید که به پلیس برود تا اینکه یکی از دوستان صمیمی زن جوان به رفتارهای نسرین شک کرد و برای کمک به حال و روز نسرین شروع به صحبت کرد و خواست تا هر اتفاقی برایش افتاده بگوید تا برای رهایی از آن چاره جویی کنند.

 

نسرین سکوتش شکست و با بغض از اقدام سیاه خسرو پرده برداشت و همین کافی بود تا با راهنمایی های دوستش دل به دریا بزند و به اداره پلیس برود و از خسرو به خاطر اقدام شیطانی اش شکایت کرد.

 

 

خبرداغ : فیلم خصوصی مهدی قائدی و همسرش قبل دربی لورفت + فیلم لورفته

 

دستگیری مرد شیطان صفت

بدین ترتیب با دستور بازپرس پرونده تیمی از ماموران پلیس برای دستگیری عامل این اقدام شیطانی وارد عمل شوند و تیم پلیسی با اطلاعات به دست آمده و آدرسی که از خانه خسرو داشتند به سراغ وی رفته و خسرو را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

 

خسرو در همان تحقیقات ابتدایی به اقدام شیطانی اش اعتراف کرد و گفت: ازدواج کردم و یک فرزند دارم و مدتی است که در یک پیگ موتوری کار می کن و وضعیت مالی ام بد نیست و تا به حال هیچ کار خلافی نکرده بودم وهمین باعث شد تا برای نشان دادن خودم به همکارانم این نقشه کثیف را طراحی کنم.

 

وی افزود: یک روز در جمع همکاران و دوستانم درمحل کارم بودیم که هر یک از آنها شروع به تعریف کردن خاطراتشان کردن و خلاف هایی که کرده بودند صحبت می کردند تا اینکه نوبت به من رسید و من هیچ خاطره ای برای تعریف کردن نداشتم که همه همکارانم مرا مسخره کردند.

 

 

اقدام شیطانی برای رو کم کنی

خسرو ادامه داد: وقتی دیدم به خاطر اینکه کار خلافی نکردم و مورد مسخره قرار گرفتم ناراحت شدم و تصمیم گرفتم خودم را به آنها ثابت کنم و آنها پیشنهاد دادند اگر می خواهم روی آنها را کم کنم باید یک زن را مورد آزار و اذیت قرار دهم. ابتدا نمی خواستم این کار را انجام دهم اما آنقدر به من سرکوب می زدند که تصمیم گرفتم این کار را انجام دهم و با آنها برای انجام این کار شرط بستم.

 

مرد جوان گفت: تصمیم بر آن شد که در مدت زمان 2 هفته ا ی یک زن را هدف آزار و اذیت قرار دهم و برای اجرای نقشه ام به دنبال نقشه بودم.

 

خسرو افزود: صاحب یک فرزند هستم و همسرم همیشه از من می خواست یک پرستار برای بچه مان بگیریم تا به سر کار برود و همین کافی بود تا به بهانه استخدام یک پرستار طعمه ام را به مخفیگاهم بکشانم، به همین خاطر یک آگهی در فضای مجازی منتشر کردم و زن جوان وقتی به خانه آمد نقشه شوم را به اجرا گذاشتم.

 

بنا بر این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است .

 

منبع  : رکنا 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه