درباره سریال مانکن

درباره سریال مانکن
کدخبر : 1264

سریال مانکن یک ملودرام اجتماعی است که در خلاصه داستان آن آمده است همیشه عشق‌های بزرگ و زیبا، دشمنان بزرگ و مخوف داشته اند.

 سریال مانکن یک ملودرام اجتماعی است که در خلاصه داستان آن آمده است همیشه عشق‌های بزرگ و زیبا، دشمنان بزرگ و مخوف داشته اند.
 

 بعد از تولید و پخش چند سریال در شبکه‌ی نمایش خانگی و رونق گرفتن آن و همچنین با وجود حاشیه‌هایی که برای اکثر آثار این شبکه پیش می‌آید این بار صحبت از سریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی زاده است که این روز‌ها در حال فیلمبرداری است و طبق گزارش روابط عمومی این سریال پروانه‌ی نمایش آن نیز صادر شده است و به زودی در شبکه‌ی نمایش خانگی منتشر می‌شود.

تصویربرداری این سریال پس از پشت سر گذاشتن مراحل پیش تولید، اسفند ماه ۱۳۹۷ آغاز شد و در حال حاضر نیز ادامه دارد.

حسین سهیلی زاده، کارگردان مانکن، پیش از این ساخت آثار بسیاری را در صدا و سیما بر عهده داشته است و مانکن اولین تجربه‌ی حضورش در شبکه‌ی نمایش خانگی است. از کار‌های گذشته‌ی این کارگردان می‌توان به سریال‌های "هست و نیست"، "مرز خوشبختی"، "پریا"، "آوای باران"، "فاصله ها"، "دلنوازان" و... اشاره کرد.

مانکن همچنین تجربه‌ی اولین حضور تهیه کننده‌ی آن نیز در شبکه‌ی نمایش خانگی است. ایرج محمدی تهیه کننده‌ی با سابقه‌ی تلوزیون که تهیه‌ی آثاری همچون "دردسر‌های عظیم" (برزو نیک نژاد)، "زن بابا" (سعید آقاخانی)، "بزنگاه"، "ترش و شیرین"، "متهم گریخت" (رضا عطاران)، "نرگس" (سیروس مقدم) و آثار پر بیننده‌ی دیگری را در دو دهه‌ی گذشته در کارنامه‌ی خود دارد، تهیه کنندگی مانکن را نیز بر عهده دارد.

بابک کایدان نویسنده‌ی پرکار این روز‌های سینما و تلوزیون نیز که در گروه نویسندگان آثار پرفروش "رحمان ۱۴۰۰"، "تگزاس" و "آینه بغل" بوده است، نویسندگی فیلمنامه مانکن را بر عهده دارد.

از بازیگران شاخص حاضر در این سریال می‌توان به محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، نازنین بیاتی، امیرحسین آرمان، حسین پاکدل، لیندا کیانی، الهام پاوه نژاد و شبنم قلی خانی اشاره کرد؛ که در این بین الهام پاوه نژاد در "ترانه‌ی مادری" و "هست و نیست" و امیرحسین آرمان در "پریا" و "رمز خوشبختی" سابقه‌ی همکاری با حسین سهیلی زاده را داشته اند.

همچنین محمدرضا فروتن بازیگر نام آشنای سینمای ایران که نامش به عنوان اولین بازیگر مانکن مطرح شد نیز اولین حضورش در یک سریال شبکه‌ی نمایش خانگی را خواهد داشت.

فرزاد فرزین هم در این سریال به عنوان بازیگر و خواننده حضور خواهد داشت و به زودی قطعات جدید این هنرمند برای سریال مانکن منتشر خواهد شد.

بخش‌های زیادی از این سریال، بدون حاشیه‌ی خاصی، فیلمبرداری شده است و چیزی تا پایان آن نمانده است. تصویر برداری سکانس‌های برخی بازیگران از جمله مریلا زارعی نیز که یکی از نقش‌های اصلی این سریال است، پایان یافته است.

مانکن یک ملودرام اجتماعی است که در خلاصه داستان آن آمده است همیشه عشق‌های بزرگ و زیبا، دشمنان بزرگ و مخوف داشته اند. گفتنی است اولین قسمت از سریال «مانکن» قرار است در اواخر مرداد ماه پخش شود.

از سایر بازیگران حاضر در این مجموعه نیز می‌توان به بهشاد شریفیان، نفیسه روشن، علی فرهنگی، رابعه مدنی، پانته آ. کیقبادی، بهزاد محسنی، بهزاد خلج و با حضور رضا توکلی و همایون ارشادی و معرفی محمد صادقی و عارفه معماریان، اشاره کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه