راز بزرگ تجاوز کیوان امام به دختران دانشجو فاش شد + عکس دیده نشده

راز بزرگ تجاوز کیوان امام به دختران دانشجو فاش شد + عکس دیده نشده
کدخبر : 12792

کیوان امام وری به جرائم خود اعتراف کرد و در رسیدگی پرونده او بیماری روانی اش مشخص شد.

تجاوز علل گوناگونی دارد . تجاوز زندگی قربانی را تباه می کند . فرد متجاوز که دست به تجاوز می زند بیمار است . جزئیات تجاوز کیوان امام به دختران را در ادامه می خوانید :

 

 

رئیس پلیس تهران گفت:  کیوان امام‌وردی  به ارتکاب جرم اقرار کرده اما مدعی شده که مبتلا به سادیسم است.

 

سردار حسین رحیمی  درباره آخرین روند رسیدگی به پرونده  کیوان امام‌وردی ، گفت: تاکنون شاکیان زیادی در رابطه با این پرونده به پلیس مراجعه کرده‌اند و مراجعات شاکیان کماکان ادامه دارد و پرونده در دست رسیدگی است.

 

رئیس پلیس تهران بزرگ ادامه داد: این متهم خودش نیز به جرم و تخلفش اقرار کرده اما مدعی شده که سادیسم دارد اما اینگونه نیست.

 

خبرداغ  : عکس لورفته از محمدرضا گلزار در کنار همسراول فرهاد مجیدی + عکس دیده نشده

 

 

رحیمی خاطرنشان کرد: پلیس امانتدار مردم است و به دنبال اثبات جرم رخ‌داده هستیم و افرادی که توسط این شخص مورد اذیت و آزار و تعرض قرار گرفته‌اند بدانند که نام و مشخصات آنها نزد پلیس محفوظ خواهد ماند.

 

ک . الف نام پسر دهه هفتادی است که گویا دانش‌آموخته رشته باستان شناسی دانشگاه  تهران  بوده و اطراف میدان انقلاب، کتابفروشی داشت و بر اساس ادعاها با ارتباط و اغفال شماری از دانشجویان دختر پردیس هنرهای زیبا  دانشگاه تهران  در سال های اخیر، به تعداد قابل توجهی از دانشجویان این مجموعه، تجاوز کرده است.

 

 


خبرداغ  » داور عصرجدید از همسر جوانش رونمایی کرد + عکس دونفره


 

 

داستان تجاوز سریالی و ادعایی  کیوان امام وردی  به شماری از دانشجویان دختر دانشگاه تهران در سال های اخیر، از چند روز پیش بازتاب های گسترده ای در رسانه های فارسی زبان و شبکه های اجتماعی ایرانیان داشته است.

 

ماجرای تجاوز های کیوان امام وردی

اکنون در  توییتر ، هزاران توییت توسط قربانیان و حامیان قربانیان تجاوز  کیوان امام وردی  به دانشجویان دختر پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران به راه افتاده که گویا مسئولان دانشگاه تهران نیز قول پیگیری و بررسی اتفاقات صورت گرفته و انتقال موضوع به قوه قضاییه را داده اند. داستان تجاوز سریالی به دختران و زنان، اکنون به قلب پایتخت و دانشجوان دانشگاه تهران رسیده و به نظر می رسد که باید از جنبه های مختلفی مورد واکاوی قرار بگیرد.

 

داستان، آشنا و تکراری است. پسری با چرب زبانی، راه اندازی کانال در تلگرام و اینستاگرام و رایزنی با دختران مختلف و برگزاری تورهای گردشگری و ایرانگردی، دختران دانشجو را اغفال کرده و آنها را برای نوشیدنی الکلی، به خانه اش دعوت میکرده و پس از مست کردن آن ها و بیهوش شدن قربانی، به آن ها تجاوز می کرد.

 

در تصاویری که قربانیان از چت های  کیوان امام وردی  با آن ها در تلگرام و اینستاگرام به اشتراک گذاشته اند، نوع مهندسی اجتماعی ک . الف  در جذب نظر دختران قربانی به نمایش گذاشته شده است. برخی از قربانیان کیوان امام وردی با انتشار تصاویر چت های مشترک با او و توییت هایی گفته اند که او آن ها را اغفال می کرد و پس از مدتی که به هوش می آمدند، متوجه می شدند که کار از کار گذشته و برهنه روی تخت هستند. البته برخی از قربانیان نیز به دلیل جثه کوتاه ک . الف ، توانسته اند از شکارگاه او فرار کنند.

 

یکی از قربانیان تجاوز کیوان امام وردی در  توییترش  نوشته است که کاش فقط به من تجاوز کرده بود! او اکنون به خیلی از دانشجویان دختر تجاوز کرده و مشابه سناریو من برای آن ها رخ داده است.کیوان امام وردی بر اساس روایت هایی که دختران دانشجوی دانشگاه تهران به اشتراک گذاشته اند، تا کنون به ده ها دختر تجاوز کرده است

 

هشتگ نام این متهم در توییتر ترند و امیدواریم مسئولان قضا برای شناسایی و دستگیری این فرد متجاوز اقدام کنند. سفرهای تفریحی و علمی و گردشگری در تهران تا جزیره قشم و کیش، ابزاری برای کیوان امام وردی بود تا قربانیان را شناسایی و آن ها را به دام بیاندازد.

 

درباره تجاوز سریالی  کیوان امام وردی و اغفال دختران توسط این پسر  تهرانی ، نظرات و دیدگاه ها بسیار است. بعضی معتقدند که دختران با اطلاع خودشان به خانه وی رفتند اما اغفال شدند. بعضی ها هم می گویند که او کاملا دختران را اغفال کرده و آنها را پس از بیهوشی، مورد تجاوز قرار داده است.

 

تجاوز سریال  کیوان امام وردی  به ده ها دانشجوی دختر دانشگاه تهران، حرف و حدیث ها درباره ماده ۲۲۴ قانون مجازات اسلامی که درباره تعریف تجاوز جنسی است را افزایش داده است.  تجاوز جنسی  در فقه و قوانین کیفری  ایران ، با تشدید مجازات همراه است.

 

حسین رحیمی" در تشریح جزئیات این خبر، بیان داشت: متهمی که در روزهای گذشته شکایات زیادی علیه او از جانب قربانیانش در فضای مجازی مطرح شده بود توسط پلیس امنیت عمومی پایتخت  دستگیر  شد.

 

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی تهران با رصد فضای مجازی با شکایت های متعددی روبرو شدند که نشان می داد فردی به نام کیوان امام وردی با فریب  دختران دانشجو  و کشاندن آنها به خانه خود اقدام به آزار و اذیت آنان کرده است.

 

دستگیری کیوان امام به جرم تجاوز دانشجویان تهرانی

رئیس پلیس پایتخت گفت: با توجه به حجم شکایت ها و جریحه دار شدن احساسات عمومی جامعه تحقیقات گسترده ای در این زمینه آغاز و در نهایت متهم  دستگیر  شد.

 

سردار رحیمی با اشاره به اینکه متهم در بازداشت پلیس به سر می برد، بیان داشت: تمام شاکیان با اطمینان از محفوظ ماندن هویتشان در نزد پلیس می توانند برای طرح شکایت به پلیس امنیت عمومی واقع در انتهای خیابان مطهری، خیابان سروش مراجعه کنند.

 

قربانیان تجاوز اگر دیر شکایت کنند بازنده می شوند / متجاوزان برندگان گستاخ اشتباه قربانیان

تعرض جنسی – شکایت |  در یک ماه گذشته شاهد موج های توئیتری بودیم که دختران در مورد تعرض هایی که به آنها صورت گرفته بود صحبت می کنند و می نویسند. آنها سکوت را شکسته اند آنهم بعد از سال ها اما هنوز پای رفتن به دادگاه و شکایت را ندارند!

 

این دختران بعد از سال ها  در فضای مجازی اعلام کرده اند که در  چند سال گذشته از سوی افراد بیمار و معترض و متجاوزگر مورد تعرض و تجاوز قرار گرفته اند و همه تاکید دارند  که در تمام این سال ها از یادآوری آن لحظات رنج کشیده اند ولی هیچ کدام تاکنون به مراجع قضایی مراجعه نکرده و تنها به بیان اتفاقاتی که مدعی هستند برایشان رخ داده است در فضای مجازی بسنده کرده اند. آنها تابو سکوت در برابر تعرض را شکسته اند اما هنوز گام هایی استوار و محکم برای مراجعه به مراجع قضایی و شکایت رسمی ندارند که این خود زخم بزرگی با علل تلخ در خود دارد.

 

رسوبات فرهنگی سبب می شود که قربانیان تعرضات جنسی، خود را متهم این جرائم بدانند. در حالی که اولین موضوعی که یک قربانی این بزه باید درک کند، بی گناهی او در این گونه رفتارها است. هیچ شرم، اتهام، مزمت یا شرمی نمی تواند بر فرد قربانی حمل شود.

 

برخی حتی متعرضان را قربانی تصور می کنند، آنها معتقدند افرادی اقدام به تعرض می کنند که خود در مورد تعرض قرار گرفته بودند. شکایت و گذر از روند قضایی و روانشناختی برای حادثه دیدگان تجاوز جنسی امری مهم است تا قطع زنجیره ی این جرم در جامعه را شاهد باشیم و اینکه، فرد قربانی باید خود را از سرزنش مصون بداند. این بزرگترین دستاورد فرهنگی برای جامعه محسوب می شود. جامعه باید بپذیرد که به واقع قربانیان تجاوز یا تعرض، تقصیری در این حادثه نداشته اند. اگر این معصومیت پذیرفته شود، افراد به راحتی می توانند اقدام به شکایت قضایی کنند. شرمی که سبب مزمت و عمده فشار روانی است، فرد را از کمک حرفه ای روانشناختی و ادعای شکایت محروم می کند. اگر افراد قربانی دیر به این نتیجه برسند که بی گناه هستند، دیر برای دعاوی حقوقی اقدام می کنند و پرونده یا شکایت برای به نتیجه رسیدن در دست انداز می افتد. تا آنجا که شاید حق قربانی احقاق نشود.

 

نعمت احمدی، حقوقدان در این زمینه با رکنا گفت و گو کرد.

 

جرم باید در زمان خودش مورد بررسی حقوقی قرار بگیرد

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، احمدی گفت: جرم باید در زمان خودش مورد بررسی حقوقی قرار بگیرد تا به نتیجه برسد. درست است که جرائم حدودی تابع زمان نیستند، اما اثبات حوادثی از این دست باید در زمان و مکان خودش رسیدگی شود. در حالت عادی هم مشکلاتی برای اثبات این جرائم وجود دارد. باید این فرهنگ جا بیافتد که به محض ارتکاب چنین جرائمی، شکایت جاری شود. باید متعرضان بدانند که نمی توانند به راحتی از چنگ قانون فرار کنند و پشت شرم جامعه یا فرد قربانی پنهان شوند.

 

گذر زمان و عدم شکایت اثبات جرم را مشکل می کند

این حقوقدان، در ادامه بیان کرد: همچنین باید فردی که مورد تعرض قرار گرفته است بداند که قانون او را حمایت می کند. بزرگترین درد جامعه در این خصوص این است که قربانیان برای شکایت اقدام نمی کنند. این سبب می شود که اثبات جرم متعرض مشکل شود. بار اثباتی این جرائم بر عهده شاکی است. از لحاظ قانونی یا از لحاظ شرعی، اثبات این قضیه ساده نیست. چراکه این جرائم در خفا اتفاق می افتند و احضار شهود برای اثبات کمی سخت تر است.

 

قربانیان تجاوز در زمان جرم مقامات را مطلع کنند 

وی افزود: اثبات این گونه دعاوی در زمان ارتکاب هم دوندگی دارد. این دعاوی اگر به آینده یا چند سال بعد موکول شود، موضوع را بسیار پیچیده تر می کنند. از آنجا که احضار شاهد در این پرونده ها سخت است، اتکای وکلا یا مدعی العموم به دستاوردهای تکنولوژی مانند تماس های تلفنی یا مکالمات اطرافیان است. ممکن است آزمایشات پزشک قانونی بسیار مفید باشد.تمام این امکانات با گذر زمان کم رنگ می شوند یا از بین می روند. توصیه اکید به قربانیان است که در بدو اتفاق موضوع را با مقامات قضایی در میان بگذارند

 

 

منبع : رکنا 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    اعدام کنید

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه