آزار شیطانی دختر 18 ساله توسط شوهر مادرش / منصور به خاطر تجاوز به من با مادرم ازدواج کرد + عکس

آزار شیطانی دختر 18 ساله توسط شوهر مادرش / منصور به خاطر تجاوز به من با مادرم ازدواج کرد + عکس
کدخبر : 13243

یک مرد پلید که توانسته بود با زن مطلقه ای دوستی کند وقتی دید او دختری 18 ساله دارد نقشه تجاوز را طراحی کرد.

تجاوز علل گوناگونی دارد . تجاوز از جامعه ناشی می شود . تجاوز زندگی قربانی ر انابود می کند . راز خیلی از تجاوز ها هیچ موقع فاش نمی شود . 

 
 

 مادر جوان الهه در ادعاهای هولناکی در دادگاه کیفری استان تهران گفت: بعد از طلاق با دخترم در تهرانپارس زندگی می کنیم، خودم از راه فروختن لباس و اجاره کردن غرفه، خرج زندگی را در می‌آورم، تا اینکه منصور با من آشنا شد او خودش را پلیس و سروان معرفی کرد و چون ظاهر فریبنده و سلاح و دستبند داشت باور کردم و او را وارد حریم زندگی ام کردم.

قرارهای پنهانی الهه با خسرو

وی ادامه داد: مدتی نگذشته بود که دیدم رفتارهای مرموزی دارد بخاطر همین رابطه ام را با او قطع کردم و از الهه خواستم جواب تماس های منصور را ندهد اما این دختر گوش نداد و سر قراری که با او گذاشته بود رفت و مارا بیچاره کرد.


الهه نیز گفت: خسرو با من تماس گرفت و گفت می‌خواهد مرا ببیند، من به سر قرار رفتم و پس از اینکه سوار ماشینش شدم، با تهدید اسلحه و زور من را به خانه خود برد؛ زمانیکه به خانه‌اش رسیدیم به او گفتم که می‌خواهم از آنجا خارج شوم اما او نپذیرفت و من را مورد آزار و اذیت قرار داد.

 

 

خبرفوری : زمان واریز یارانه 120 هزار تومانی مشخص شد + مبلغ یارانه جدید

 


منصور که متاهل است در دفاع از خود گفت: آن روز همسرم سر کار بود، ارتباط با الهه را قبول دارم اما او را با زور به خانه‌ام نبردم و اگر او را با زور به خانه‌ام برده بودم، همه اهالی ساختمان این موضوع را می‌فهمیدند

 

منبع : رکنا

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه