راز پلید دختری زیر پتو چه بود؟! + عکس

راز پلید دختری زیر پتو چه بود؟! + عکس
کدخبر : 13992

سارق حرفه ای وقتی پلیس را در خانه اش دید لباس زنانه پوشید و سعی داشت به بهانه بیماری کرونا پلیس را فریب دهد که دستش رو شد.

چندی قبل ماموران کلانتری 15 احمد آباد آبادان در جریان سرقت سریالی از چند حسینیه قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای تحقیق وارد عمل شدند.

ماموران در گام نخست به سراغ فیلم ضبط شده دوربین های مداربسته رفته و مشاهده کردند یکی از سارقان سابقه دار و حرفه ای به نام کریم وارد حسینیه ها شده و در زمانی مناسب اقدام به سرقت وسایل با ارزش داخل حسینیه ها می کند.

 


خبرداغ : زندگی لاکچری و ماشین میلیاردی پوریا پورسرخ + عکس همسرش


 

همین سرنخ کافی بود تا ماموران برای دستگیری کریم وارد عمل شوند در تجسس های پلیسی مخفیگاه کریم را شناسایی کردند و صبح دیروز ماموران وقتی پای در خانه متهم گذاشتند با مادر او روبرو شدند که با در دست داشتن شناسنامه خودش و فرزندش ادعا کرد که کریم را نمی شناسد.

 

خبرجنجالی : سحر زکریا : 6 سال همسر مهران مدیری بودم !؟ + فیلم

 

 

سارق با لباس زنانه

ماموران در بازرسی داخل خانه با یک نفر با لباس زنانه که زیر پتو در حال استراحت بود روبرو شدند که زن صاحب خانه ادعا کرد دخترش بیماری  کرونا  دارد و در حال استراحت است که ماموران به دختر مشکوک شدند و وقتی پتو را کنار زدند با کریم که لباس زنانه به تن کرده بود روبرو شدند.

 

خبرداغ و جنجالی : رقص نامتعارف گلشیفته فراهانی با اهنگ تتلو + فیلم جنجالی

 

ماموران در تحقیق از کریم پی بردند که او نام دیگری در شناسنامه دارد و در محل او را با نام کریم صدا می زنند که متهم پس از روبرو شدن با مدارک پلیسی به سرقت هایش اعتراف کرد.

 

بنا بر این گزارش، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است .

 

 

منبع : رکنا 

 

 
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه