وقتی ضدانقلاب آشکارا دروغ‌پردازی می‌کند؛

آیا حکومت از ترس قیام مردم حکومت نظامی اعلام کرده است؟

آیا حکومت از ترس قیام مردم حکومت نظامی اعلام کرده است؟
کدخبر : 14248

پس از اعلام وزارت بهداشت مبنی بر اجرای ممنوعیت رفت و آمد در ۵کلانشهر، یک شایعه‌ و دروغ‌پردازی آشکار مبنی بر اعلام حکومت نظامی از ترس قیام مردم به بهانه کرونا، توسط شبکه‌های معاند و ضدانقلاب در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش رصداقتصادی : با بررسی‌های انجام شده در مرکز مقابله با شایعات سایبری، مشخص شد شایعه مذکور صحت نداشته و با توجه به افزایش موارد ابتلا به بیماری کرونا در هفته‌‌های اخیر و افزایش موارد مرگ‌ومیر ناشی از آن، وزارت بهداشت از ستاد ملی مقابله با کرونا درخواست اعمال محدودیت در تردد از مبدأ و به‌مقصد شهرهایی را داشت که بیماری کرونا در آن‌‌ها شیوع بیشتری دارد که با موافقت و ابلاغ ستاد ملی کرونا همراه شد.

 

 


خبر جنجالی : سوتی منشوری داور عصرجدید + فیلم لورفته 


 

در بررسی‌های انجام شده همچنین مشخص شد، درخواست وزارت بهداشت فعلاً اعمال محدودیت در کلانشهرها بوده است و بسته به شرایط کشور ممکن است پیشنهادات و درخواست‌‌های بعدی، شامل شهرهای دیگر نیز بشود. این درخواست بر اساس ارزیابی ریسک در شهرها و استان‌‌های مختلف کشور است.

 

 همچنین مشخص شد، مسافرت‌‌های درون‌شهری مشمول این محدودیت‌‌ها نیست اما به‌هرحال توصیه به کاهش مراودات و ترددهای درون‌شهری به‌قوت قبلی خود باقی است ولی اعمال محدودیت‌‌های قانونی، مربوط به سفرهای بین‌شهری است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه