مدارس تهران روز شنبه و یکشنبه تعطیل است ؟

مدارس تهران روز شنبه و یکشنبه تعطیل است ؟
کدخبر : 1457

قرار است جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا امروز تشکیل شود تا با توجه با افزایش میزان آلاینده‌های جوی در خصوص تعطیلی مدارس در روز شنبه تصمیم گیری شود.

به گزارش رصد اقتصادی به نقل از برترین ها  قرار است جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا امروز تشکیل شود تا با توجه با افزایش میزان آلاینده‌های جوی در خصوص تعطیلی مدارس در روز شنبه تصمیم گیری شود.

سازمان هواشناسی اعلام کرد تا پایان هفته آینده در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار و آرام را داریم. در شهرهای صنعتی و پر جمعیت افزایش آلاینده‌های جوی رخ خواهد داد.

همچنین به علت آلودگی‌هوا و پایداری این وضعیت تا آخر هفته، احتمال تعطیلی شنبه و یک‌شنبه وجود دارد.

طبق شنیده‌ها جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا روز گذشته تشکیل شد اما اعضا در خصوص تعطیلی مدارس در روز شنبه و یکشنبه به نتیجه نرسیدند و تصمیم گیری در این خصوص به امروز موکول شده است.

 

وضعیت نامشخص تعطیلی شنبه و یکشنبه در تهران

 

استاندار تهران در خصوص احتمال تعطیلی مدارس و ادارات تهران گفت: در حال حاضر نمی‌توان گفت که مدارس یا ادارات تعطیل هستند یا خیر، همه این موارد در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران به‌ آن پرداخته خواهد شد.

انوشیروان محسنی بند پی اظهار کرد: این جلسه امروز از ساعت 16 برگزار خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال تعطیلی مدارس و ادارات تهران وجود دارد یا خیر گفت: در جلسه امروز در رابطه با این مواد تصمیم‌گیری می‌شود اما به طور کل در خصوص تعطیلی ادارات باید وزارت بهداشت گزارشی را ارائه کند و در واقع تعطیلی ادارات منوط است به گزارش وزارت بهداشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • امیر حسین
    0

    یعنی مدارس البرز در روز شنبه تعطیل نیست

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه