تاثیر زنگ موبایل بر شخصیت افراد

تاثیر زنگ موبایل بر شخصیت افراد
کدخبر : 15986

آیا شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که حساسیت زیادی روی زنگ موبایل یا رینگتون موبایل خود دارند؟ هر نوع رینگتونی را نمی­پسندید؟ معمولا از چه نوع زنگی برای موبایل خود استفاده می­کنید؟ شاد یا غمگین؟ هرچند وقت یک­بار زنگ موبایل خود را عوض می­کنید؟ یا اصلا گوشی خود را در حالت ویبره قرار می­دهید؟!

آیا شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که حساسیت زیادی روی زنگ موبایل یا رینگتون موبایل خود دارند؟ هر نوع رینگتونی را نمی­پسندید؟ معمولا از چه نوع زنگی برای موبایل خود استفاده می­کنید؟ شاد یا غمگین؟ هرچند وقت یک­بار زنگ موبایل خود را عوض می­کنید؟ یا اصلا گوشی خود را در حالت ویبره قرار می­دهید؟!

 

انتخاب نوع رینگتون برای تلفن همراه به­طور مستقیم به ویژگی­های شخصیتی افراد مربوط است. با توجه به زنگ موبایل هر فرد، می­توان به ویژگی­های شخصیتی او پی برد. این روزها استفاده از گوشی­های هوشمند بسیار رواج یافته و می­توان باتوجه به رینگتون انتخاب شده­ی موبایل به ویژگی­های شخصیتی هر فرد دست یافت.

استقبال مردم برای گزینش و نصب آهنگ­های گوناگون در موبایل طی چند سال اخیر رو به افزایش است و هر فردی رینگتون موردعلاقه­ی خود را برای زنگ گوشی استفاده می­کند.

با ما همراه باشید تا با شخصیت­شناسی آدم­ها براساس زنگ موبایل­شان بیشتر آشنا شویم.

 

 

چگونه شخصیت افراد را براساس زنگ موبایل­شان بشناسیم؟

شخصیت انسان­ها به غیر از زمینه ژنتیکی، تحت­تاثیر شرایط فرهنگی، اجتماعی و هنری شکل می­پذیرد و افراد متناسب با شخصیت خویش موسیقی مورد علاقه خود را برمی­گزینند.

شخصیت برخی از انسان­ها آرام است، بنابراین موسیقی­های آرام موردعلاقه­ی آنها است. در مقابل افرادی که شخصیتی تند و خشن دارند از انواع موسیقی با ریتم­های خشن لذت می­برند. افرادی که از روحیه­ی شادی برخوردار هستند طرفدار موسیقی‌های شاد و افراد غمناک علاقه­مند به موسیقی­های غم­انگیز هستند. عده­ای هم به دلیل علاقه به خاطرات نوستالژیک (گذشته) مایل به گذراندن در فضای سنتی هستند.

 

 

علت استفاده از حالت ویبره­ی گوشی در برخی افراد 

اگر افرادی در طی شبانه­روز بیشتر از حالت ویبره (لرزنده) گوشی­های همراه خود استفاده می­کنند یا انسان­های برجسته، خیلی مهم، پرکار و فعالی هستند که فرصت جواب دادن به گوشی همراه خود را ندارند و یا اینکه برای اشخاص پیرامون خود ارزش زیادی قائل­اند و نمی­خواهند کسی از صدای موبایل­شان آزرده خاطر شود.

 

 

افراد احساساتی و هیجان­ طلب چه نوع زنگ موبایلی را می پسندند؟ 

افرادی که آهنگ پر سروصدا برای زنگ موبایل خود انتخاب می­کنند از شخصیتی برون­گرا و هیجان­طلب برخوردار هستند. از سوی دیگر اشخاصی که آهنگ آرام را برای زنگ گوشی همراه­شان برمی­گزینند احتمالا درون­گرا و احساساتی هستند و به جلب توجه دیگران تمایلی ندارند.

 

 

افراد متزلزل را این­گونه بشناسیم!

اگر برخی از افراد به جای صدای زنگ گوشی همراه خود از صدای خودشان استفاده می­کنند به نوعی افراد خودشیفته یا نارسیست هستند و هم­چنین انسان­هایی که دائما صدای زنگ گوشی همراه خود را تغییر می­دهند به نوعی انسان­های متزلزل یا بی­ثبات هستند.

 

 

افراد خلاق چگونه­­اند؟

اگر برخی از افراد موزیک متفاوتی را که تا حالا هیچ­کس آن را نشنیده روی موبایل­شان داشته باشند، این یعنی خودشان آن رینگتون یا زنگ موبایل را ساخته­اند و به صورت کاملا اختصاصی برای گوشی خودشان طراحی کرده­اند. افراد با این خصوصیات آدم­های بسیار خلاقی هستند که تمایل دارند خودشان هر چیزی را بسازند.

 

 

آدم­های تنوع­طلب چه سلیقه­ای دارند؟

افرادی که در این دسته قرار می­گیرند همان­طور که از اسمشان پیداست، تنوع را به جای یکنواختی می­پسندند به همین خاطر، رینگتون موبایل­شان را تند و تند عوض می­کنند. هم­چنین این آدم­ها روی مخاطب­های مختلف خود، یک رینگتون خاص می­گذارند برای اینکه تنوع ایجاد کنند و هرکس را با رینگتون مخصوص به خودش بشناسند.

 

 

آدم­های وسواسی و بی­خیال را این­طور بشناسیم!

دیده­اید بعضی­ها هیچ­وقت زنگ موبایل­شان را از حالت تنظیمات کارخانه، عوض نمی­کنند و همان رینگتونی که از ابتدا روی موبایل بوده را استفاده می­کنند؟ این افراد معمولا می­توانند در دو دسته جای بگیرند. دسته­ی اول آدم­هایی وسواسی هستند که به­خاطر سخت­گیری زیاد نمی­توانند به رینگتون دلخواه­شان برسند به همین خاطر بعد از ساعت­ها یا حتی روزها درگیری، تصمیم می­گیرند آن را عوض نکرده و در حالت اولیه باقی بگذارند. دسته­ی دوم آدم­هایی بی­خیال یا بی­توجه هستند زیرا اینطور به نظر می­رسد که اصلا برایشان مهم نیست تغییری در گوشی خود ایجاد کنند. به همین خاطر رینگتون گوشی آنها سال­ها به شکل دیفالت خودش باقی می­ماند و عوض نمی­شود.

 

 

افراد غیرقابل پیش­بینی چگونه هستند؟

افرادی که از زنگ‌های ضربه‌ای و غیرمنتظره مثل صدای بوق یک کامیون یا صدای حیوانات و... استفاده می‌کنند معمولاً شخصیت‌هایی غیرقابل پیش‌بینی دارند و نیازمند جلب توجه عامه مردم هستند. گفته می‌شود این افراد غالباً بلوغ فکری‌شان در سال‌های بالاتر عمر آنها رخ می‌دهد. البته برخی از آنها نیز ممکن است به طور غیرمنتظره‌ای صدای یک کودک یا یکی از اعضای خانواده خود را روی زنگ تلفن همراه­شان قرار ‌دهند.

به­طور کلی چیزی که می­توان از دسته­بندی آدم­ها براساس رینگتون موبایل­شان نتیجه گرفت این است که آدم­ها با هر نوع تیپ شخصیتی و روحیه­ی خاص­، کارهای زیادی در زندگی روزمره انجام می­دهند که نشانگر نوع شخصیت آن­هاست. اگر بتوانیم همواره در جزئیات آدم­ها بیشتر دقیق شویم، درباره­ی آنها شناخت بیشتری پیدا خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه