چرا بایستی از طراحی کاتالوگ استفاده کرد؟

چرا بایستی از طراحی کاتالوگ استفاده کرد؟
کدخبر : 16117

آیا شما نیز به دنبال معتبرترین و معروف ترین شرکت برای طراحی کاتالوگ مورد نظر خود هستید؟ آیا می دانید که اصلی ترین اصولی که بایستی در طراحی کردن کاتالوگ به آنها توجه، کدام ها هستند؟ از شما دعوت می کنیم که این مقاله را تا آخر مورد مطالعه قرار داده تا بتوانید به جدیدترین اطلاعات در خصوص طراحی کردن کاتالوگ دست پیدا کنید.

اگر شما نیز صاحب یکی از برندهای موجود در بازار هستید، برای داشتن دوام و پایداری بالا و رقابت با هم نوعان خود، بایستی اقدام به تبلیغات بسیار گسترده و موثری داشته باشید که بی شک در این راه با ابزارهای بسیار متعدد تبلیغاتی مواجه خواهید شد و می توانید با توجه به نوع محصول تولیدی خود و بودجه ای که در اختیار دارید، مناسب ترین و بهترین این ابزارها را انتخاب کرده و تبلیغات خود را انجام دهید. لازم است بدانید که شرکت ما یکی از بهترین شرکت های خدماتی در این زمینه می باشد که می توانید با مراجعه به وب سایت رسمی ما، در خصوص فعالیت های صورت گرفته، اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید. همچنین می توانید نمونه کارهای همکاران ما را نیز مورد بررسی و مشاهده قرار دهید. از مهمترین ابزارهای تبلیغاتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

-         طراحی بیلبورد

-         طراحی سه بعدی

-         طراحی کاتالوگ

 

 

طراحی کردن کاتالوگ یکی از پرطرفدارترین و موثرترین ابزارهای تبلیغاتی می باشد که شما نیز می توانید به راحتی برای محصولات و خدمات تولیدی خود از آن استفاده کنید و از این طریق محصول یا خدمات خود را به شکل مناسبی مورد معرفی قرار دهید.

 

 

 

1

 

اصول مورد توجه در طراحی کاتالوگ

همانطور که در قسمت های قبلی نیز به این موضوع اشاره هایی کردیم، طراحی کاتالوگ و طراحی سه بعدی یکی از قدرتمندترین ابزارها و رسانه های تبلیغاتی می باشد که در حال حاضر بسیاری از برندهای بزرگ و کوچک در جهان از آن استفاده می کنند. در نظر داشته باشید که طراحی کردن کاتالوگ نیازمند توجه به یک سری از مهمترین اصول می باشد که از مهمترین اصول مورد توجه در طراحی کاتالوگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-         در طراحی کردن کاتالوگ خود بایستی هدف تان را تعریف کنید: برای شروع کار بهتر است با هدف از خرید مشتریان خود آشنا شده و از این طریق اهداف خود را نیز مشخص نمایید تا بتوانید کاتالوگی بر اساس این اهداف را تهیه و طراحی کنید.

-         توجه کردن به ابعاد و اندازه کاتالوگ: جالب است بدانید که ابعاد و اندازه کاتالوگ از مهمترین و اصلی ترین اصول مورد توجه در طراحی کاتالوگ می باشد که بایستی اندازه بزرگی را داشته و بتواند حجم بالایی از اطلاعات و تصاویر مربوط به محصول را در خود جای دهد. همچنین نوع کاغذ انتخاب شده و جنس آن نیز از دیگر موضوعاتی است که در طراحی کردن این ابزار تبلیغاتی نیازمند توجه بلایی می باشد.

-         توصیه می شود که از تصاویر در طراحی کردن کاتالوگ استفاده کنید: یکی از دیگر اصول مورد توجه در طراحی کردن کاتالوگ، استفاده از تصاویر مربوط به محصول یا خدمت تولید شده می باشد. شما بایستی از تصاویر بسیار با کیفیتی استفاده کنید تا در هنگام چاپ از کیفیت این تصاویر کاسته نشود.

 

 

2

 

از دیگر مهمترین اصول مورد توجه در طراحی کاتالوگ 

از دیگر اصول مورد توجه در طراحی کاتالوگ می توان به موارد زیر اشاره داشت:

-         در طراحی کردن کاتالوگ حتما به فونت های استفاده شده توجه لازم را داشته باشید: فونت استفاده شده در متن کاتالوگ نبایستی بیش از حد بزرگ و کوچک باشد. همچنین توصیه می شود که از فونت های قابل خوانا استفاده کنید. 

-         نگارش صحیح در طراحی کاتالوگ: متن و کلمات استفاده شده در کاتالوگ طراحی شده را به دفعات مکرر مورد مطالعه و بررسی قرار دهید تا هیچ گونه مشکل نگارشی و غلط املایی نداشته باشد. متاسفانه بسیاری از افراد به این اصل توجه ندارند که همین امر می تواند مشکلات بسیار زیادی را در معرفی محصولات شما داشته باشد.

-         تناسب بین طراحی کردن کاتالوگ با زمینه کاری: اگر می خواهید یکی از موثرترین و بهترین انواع کاتالوگ را تهیه و طراحی کنید، می توانید تناسب میان زمینه کاری و طراحی کردن کاتالوگ را مورد توجه قرار دهید تا بهترین این محصولات را در اختیار داشته باشید. 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه