رپرتاژ اگهی /

از کجا کتاب بخریم، ارسال رایگان!

از کجا کتاب بخریم، ارسال رایگان!
کدخبر : 17426

امروزه به دلیل حجم و تعداد بالای کتب منتشره و تعدد بسیار زیاد مشاوران، خرید کتاب به عنوان نیاز اصلی بسیاری از دانش آموزان و کلیه اهالی علم مطرح است. اینکه بتوانیم کتاب مورد نیاز خود را به صورت جامع و در حداقل زمان تهیه کنید.

امروزه به دلیل حجم و تعداد بالای کتب منتشره و تعدد بسیار زیاد مشاوران، خرید کتاب به عنوان نیاز اصلی بسیاری از دانش آموزان و کلیه اهالی علم مطرح است. اینکه بتوانیم کتاب مورد نیاز خود را به صورت جامع و در حداقل زمان تهیه کنید.

 

bffbf

 

در اکثر انسان‌ها دانش‌آموزان و دانشجویان به دلیل نبود مراکز خرید جامع و نیاز به کتب گوناگون، با مشکل اساسی مواجه هستند و خیلی از آنها حتی مجبور به پرینت کتاب مورد نیاز و یا استفاده از pdf های آن کتاب می‌کنند که این خود مشکل اساسی هم از لحاظ علمی و هم اخلاقی برای آنها بوجود می‌آورد.

با افزایش تقاضا برای خرید کتاب و نبود مراکز خرید جامع که بتوانیم تمام کتابهای مورد نیاز خود را در آنجا تهیه کنیم، ناشران و کتابفروشان با راه اندازی فروشگاه‌های اینترنتی کتاب، اقدام به توزیع و پخش کتاب‌های خود در سریعترین زمان و قیمت مناسب نموده‌اند.

 

 

sdsdsd

 

بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان علاوه بر خرید کتاب، نیاز به مشاوره برای تهیه مفیدترین منابع موجود در بازار برای موفقیت هر چه بهتر از آزمون‌های پیش رو را دارند. در این صورت شما می‌توانید با تماس از مراکز خرید معتبر از خدمات مشاور، این موسسات استفاده نمایید. حتی مشاوران و اساتید محترم نیز با تماس با این مراکز می‌توانند از فصل‌های کتاب مطلع شوند و بتوانند بهترین منابع را به دانش آموزان و دانشجویان عزیز معرفی کنند.

با وجود این مراکز خرید کتاب برای خیلی از مردم که در دوردست ترین مناطق استان قرار دارند، بسیار راحت‌تر شده است و این عزیزان کافیست با چند کلیک ساده کتابهای خود را درب منزل با تخفیف دریافت می‌کنند.

 

xcvx

 

فروشگاه‌های اینترنتی کتاب خدمات مختلفی ارائه می‌دهند. مهمترین مزیت خرید کتاب از این مراکز این است که شما کلیه کتابهای مورد نیاز خود را به صورت مستقیم از ناشر یا از نمایندگی‌های معتبر آنها تهیه می‌کنید. پس از بابت ایرادات گوناگون مانند ایرادی چاپی یا تأخیر در ارسال، خیالتان راحت است. دوم اینکه چون کتابها را بدون واسط خریداری می‌کنید. پس از تخفیف ویژه آن برخوردار می‌شوید. بخصوص که به خاطر افزایش شدید قیمت کاغذ، هزینه کتابها را نیز به شدت بالا رفته است.

بیشتر مراکز خرید اینترنتی کتاب خدمات پرداخت درب محل دارند و از این بابت خیال مشتریان از بابت معتبر بودن این مراکز راحت می‌شوند. زیرا که شما می‌توانید هزینه‌ی کتاب‌ها را بعد از تحویل گرفتن کتابها و اطمینان از دست بودن این کتب، پرداخت نمایید.

در بین مراکز خرید معتبر کتاب، یکی از بزرگترین این مراکز فروشگاه اینترنتی تکتاب است.

که خدمات گوناگون از این بابت ارائه می‌کند که در زیر به گوشه‌ای از این خدمات اشاره می‌کنیم.

وجود بانک جامعی از کتب کلیه انتشارات معتبر به صورتی که کلیه کتابها را یکجا در این موسسه می‌توانید تهیه کنید.

تخفیف ویژه کتابها به همراه ارسال رایگان که بهترین امتیاز برای شما از بابت هزینه‌های گزاف کتابها می‌باشد. پرداخت درب منزل که شما می‌توانید بعد از خرید اطمینان از دست بودن منابع هزینه‌ی آن را پرداخت نمایید.

و ...

شماعزیزان می‌توانید با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی به نشانی Telketab.com و یا تماس با شماره 66470470-021 از خدمات این موسسه برخوردار شوید.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه