تعرض به خانم بازیگر به سبک ریحانه پارسا + فیلم

تعرض به خانم بازیگر  به سبک ریحانه پارسا + فیلم
کدخبر : 18126

تجاوز امری زشت در همه ی جهان است که زندگی قربانی را تباه می کند . تجاوز انواع و اشکال گوناگون دارد . در ادامه جزئیات تجاوز به ساناز طاری را می خوانید . 

 

تجاوز کارگردان به خانم بازیگر ایرانی و کشف حجابش + فیلم بازیگر
 
 
 
 
ساناز طاری پس از خروج از کشور با انتشار عکسی بی حجاب در اینستاگرامش نوشته بود که بعضی رویا ها هست که برای برخی، دست نیافتنی است. خداحافظ بازیگری . . . اما پس از بازگشت به ایران، عکس را از اینستاگرامش پاک کرد. او نوشته بود که این عکس کشف حجاب، مهر تاییدی است برای تصمیمی که مدت هاست گرفته.
 
 
 

ساناز طاری هنرپیشه جوان سینما و تئاتر و تلویزیون کشورمان از یک داستان تلخ می گوید. داستانی که بارها شنیده ایم و خوانده ایم و از طریق هشتگ metooiran هم در تابستان، توییت های طوفانی درباره اش شنیده ایم. فساد در سینمای ایران. . . گر چه فساد در سینمای ایران، سیستماتیک نیست و بدنه سینما را افرادی پاک، باسواد و باشرف تشکیل می دهند و اطلاق فساد به کل سینمای ایران، نادرست است.

 
 

اما هستند کارگردانان ، تهیه کننده ها و بازیگردان هایی که برای جذب نیروهای جوان، پیشنهادهایی به آن ها می دهند و قربانیان خود را در آرزوی دیده شدن و جلوی دوربین رفتن و پذیرش نقش اول، مورد آزار و اذیت جنسی قرار می دهند.

ساناز طاری گفته که یکی ازکارگردان ها و تهیه کننده های سینما در زمان عقد قرارداد، خواستار تجاوز جنسی شد که او از محل فرار کرد که در زمان فرار، کارگردان مذکور به وی فحش رکیک میدهد و او از ترس، کیفش را در دفتر کارگردان شیطانی جا می گذارد. اما بخاطر زن باردار کارگردان مذکور و اینکه ناموس پدرش است، سکوت می کند. شاید همان داستان هیس! دختران فریاد نمی زنند و داستانی که در #metoo شنیده ایم. .

سکوت قربانیان تجاوز جنسی و موضوع حمایت قانون از قربانیان تجاوز جنسی همچنان بحث داغ و پرونده باز حقوقی و قضایی در اقصی نقاط جهان است. ساناز طاری پس از انتشار عکس هشتگ metoo در اینستاگرامش از دخترانی که قربانی تجاوز جنسی شدند خواست تا با او همراه شوند و ساکت نمانند.

 
 

ساناز طاری در ویدیو ۵۵ ثانیه ای که اخیرا منتشر کرد از هم جنس های خود که قربانی تجاوز جنسی بودند خواسته تا از پنهان کردن واقعیت ها دست بردارند. او در این ویدیو می گوید که از نظر قانونی، نمی توانسته اسم کارگردانی که قصد تجاوز جنسی به او داشت را بیان کند. اما اعلام کرد که کارگردانی که قصد تجاوز جنسی به وی داشت، بازداشت شده است. او در ویدیو می گوید که شرمنده آقای کارگردانی است که در زمان پخش ویدیو، شب تولد او به روایت ساناز طاری است و فردا صبح باید بازخواست شود

 

ساناز طاری قبلا درباره انتشار عکس بی حجابش در اینستاگرام، در مصاحبه ای صحبت کرده بود.

ساناز طاری در مصاحبه ای که چند هفته پیش با یکی از رسانه های داخلی داشت درباره ماجرای تجاوز جنسی کارگردان تهرانی به او گفت که وی، آدم این کار نبوده است و نتوانسته به درخواست کارگردان پاسخ مثبت دهد. او در مصاحبه ای که ویدیو آن را در بالا مشاهده می کنید میگوید که پس از تحویل برگه های قرارداد به وی، کارگردان مذکور قصد خفت کردن وی را داشت که ایشان از محل شیطانی کارگردان فرار می کند. او فساد در سینمای ایران را به صورت مطلق رد میکند.

 

ویدیو افشاگرانه ساناز طاری درباره داستان تجاوز جنسی به او توسط کارگردان و تهیه کننده سینما، بیش از ۲۰۰ هزار بازدید و هزاران کامنت دریافت کرده بود.

 

ساناز طاری گفته بود که پس از رد درخواست شیطانی کارگردان سینما، او از محل فرار کرد و حتی کیف خود را در دفتر کار کارگردان جا گذاشت. ساناز طاری در زمانی که کارگردان مذکور قصد تجاوز جنسی به وی داشت، ۱۹ سال سن داشت.

 

خبرداغ : عکس ریحانه پارسا قبل و بعد از عمل زیبایی در ترکیه + تصاویر

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه