«محسن مهرعلیزاده» نامزد ریاست جمهوریِ حزب راه ملت

«محسن مهرعلیزاده» نامزد ریاست جمهوریِ حزب راه ملت
کدخبر : 19298

حزب راه ملت با صدور بیانیه‌ای با اشاره به مرامنامه خود و برشمردن ویژگی‌هایی فردی و اجرایی برای محسن مهرعلی‌زاده، از او دعوت کرد که خود را نامزد انتخابات ریاست جمهوری کند.

به گزارش برنا، بیانیه حزب ارداه ملت به شرح زیر است:

 کشور عزیزمان در یکی از پُرخطرترین زمان‌های زیست خود در سده‌های اخیر قرار گرفته ا ست. هر اقدامی در این برهه، به ویژه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در سده‌های آینده اثر خواهد گذاشت.

با عنایت به این مهم، حزب راه ملت بر ا ساس مرامنامه و تحلیل خود از و ضع موجود، و ترسیم وضع مطلوب قابل دسترس، در جهت رسیدن به آینده‌ای شایسته و بایستة ایران فردا، ضمن بررسی ویژگی‌هایی از قبیل سابقة عملکردی، شخصیت، رفتار، پاکدستی، توجه به موضوع برابری و عدالت، برنامه محوری، تخصص و تعهد، عملگرایی بر اساس مسأله محوری، پایبندی به گفتمان اصلاح طلبی، اخلاق مداری، آزادگی و آزادی خواهی، و حل مسائل معیشتی مردم به عنوان اولویت نخست کشور و همچنین توجه به اهمیت ضرورت وقوف کاندیدای منتخب به موضوع اقتصاد، سرمایه گذاری و ا شتغال به مثابه ستون برنامه‌های عملیاتی رئیس جمهور آینده از آقای دکتر محسن مهرعلیزاده دعوت می‌نماید تا در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ حضور یابند.

 امید است با همراهی و خردورزی ملت بزرگ ایران در سایة انتخاب آگاهانه بر اساس ویژگی‌های یاد شده گشایشی در مسیر اصلاح و توسعة همه جانبة کشور فراهم گردد. باشد که استقامت و پایبندی به برنامه ها، شعار‌ها و تعهداتشان به ملت غیرتمند ایران موجب ترمیم اعتماد آسیب دیدة بخشی از جامعه گردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه