رونمایی از کتاب «روابط عمومی حرفه ای و تحقیقات کاربردی»

رونمایی از کتاب «روابط عمومی حرفه ای و تحقیقات کاربردی»
کدخبر : 21005

با حضور پیشکسوتان و اعضاء هیأت مدیره انجمن روابط عمومی ایران و انجمن علمی پژوهش های هنری ایران، از کتاب «روابط عمومی حرفه ای و تحقیقات کاریردی» رونمایی شد. این کتاب علمی و تخصصی، توسط دکتر احمد پاکزاد، یکی از پیشگامان صاحب سبک مدیریت روابط عمومی نوین کشور به تحریر در آمده و توسط انتشارات مهرنوروز به زیور طبع آراسته شده است. محتوای این کتاب مورد تأیید انجمن روابط عمومی ایران و انجمن علمی پژوهش های هنری ایران می باشد.

به گزارش رصد اقتصادی ، خسرو رفیعی، رئیس انجمن روابط عمومی ایران در این خصوص گفت: «ساختار سنتی حاکم بر حرفه روابط عمومی، کارکرد خود را از دست داده است و برای حفظ و رونق این حرفه، ناگزیر به اتخاذ روش های نوین و اصول پیشرفته می باشیم که این امر به نوبه خود نیازمند منابع علمی و تخصصی بر گرفته از مدل مطلوب روابط عمومی ایرانی است. محتوای این کتاب حاصل چند دهه تجارب موفق علمی و عملی نویسنده آن است و معتقدم که می تواند برای توسعه و تجلی دانش نوین روابط عمومی کشور موثر واقع شود.»

دکتر بهنام زنگی، رئیس انجمن علمی پژوهش های هنری ایران هم تأکید کرد: «ایجاد ارتباط موثر و کارا، امری هنری و خلاقانه است و بی شک تدوین رویکردهای علمی این هنر، موضوعی ارزشمند و پایا خواهد بود. آنچه در این کتاب آمده است، تلفیق هنرمندانه علم و تجربه با تأکید بر تحقیقات است که مسلماً دست آورد مهمی برای جامعه علمی و تخصصی کشور به ارمغان خواهد داشت.»

815d7479-188a-496a-841d-b4f1a3306bee

دکتر احمد پاکزاد، نویسنده این کتاب هم با اشاره به ضرورت توجه به حرفه ای گری دانش محور در توسعه و تعمیق نهاد روابط عمومی در ایران، گفت: «آنچه امروز باعث رنج نهاد روابط عمومی در ایران شده است، نبود یک نگرش اجرایی علمی در مدیریت آن است. همین امر منجر به بروز کارکردهای غیرحرفه ای در آن شده از این جهت می توان به صراحت گفت که نهاد روابط عمومی علیرغم ظرفیت هایی که دارد در حال اضمحلال است. لذا این کتاب ادای دین به علم مدیریت روابط عمومی بوده و مأموریت دارد که بنیان نگرش و منش حرفه ای گری را مستند کرده و در اختیار نسل جدید روابط عمومی ایران قرار دهد. نسلی که مسئولیت دارد با دوراندیشی و پژوهش مداری، سرنوشت بهتری را برای تمامی اعضاء خانواده روابط عمومی ایران رقم بزنند.»

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه