فال و طالع بینی روزانه

فال و طالع بینی روزانه
کدخبر : 21205

فال روزانتو اینجا بخون...

به گزارش شمانیوز: فال و پیشگویی آینده یک باور خرافی است و بنیان علمی یا اعتقادی ندارد. این مطلب نیز جنبه سرگرمی داشته و نباید برای تصمیم گیری به آن استناد کنید.فال روزانتو اینجا بخون...

 

 

فال روزانه در روز 31 تیر 1400 برای متولدین فروردین ماه

در حال حاضر شما نسبت به برنامه های جدیدتان احساس بهتری دارید، اما اهمیت ندارد که چقدر موفق بوده اید، در ذهن شما موضوعی وجود دارد که هنوز شما را ناراحت می کند. امروز شما باید فعالیتهای خود را محدود بکنید، به خصوص اگر نمی توانید از فکر کردن به گذشته آزاد شوید. به جای اینکه از گذشته خود فرار کنید، به بررسی کردن آن بپردازید. یک بار که ما بتوانید در تاریکی ضمیر ناخودآگاه خود راهتان را پیدا کنید، بنابراین بیشتر از منفی بافی دوری خواهید کرد.

فال روزانه در روز 31 تیر 1400 برای متولدین اردیبهشت ماه

اگر امروز همه چیز تغییر کرد و زیر و رو شد تعجب نکنید، برای اینکه امروز یک نفر برنامه های خود را عوض می کند و این کار بر برنامه های شما هم تأثیر خواهد گذاشت. اگرچه شما نمی توانید این اتفاقات غیرقابل پیش بینی را کنترل کنید، ولی می توانید با آگاهانه مدیریت کردن واکنش هایتان بر این پی آمد تأثیر بگذارید. عصبانیت و منفی بافی احتمالاً شما را به مسیر اشتباهی می کشاند، پس راهی را پیدا کنید که شما را به مراحل بالاتر برساند.

فال روزانه در روز 31 تیر 1400 برای متولدین خرداد ماه

اکنون رفتار خوب شما شاید فقط روشتان برای پنهان کردن یک نگرانی رو به رشد باشد. مادامی که شما خنده بر لب دارید، دیگران شاید حتی متوجه نشوند که شما زمان سختی را می گذرانید. اکنون برای شما بهتر لست که احساسهایتان را با دیگران در میان بگذارید، سپس پس از اینکه آنها آشکار شدند نتیجه ای منطقی بگیرید.

فال روزانه در روز 31 تیر 1400 برای متولدین تیر ماه

شما در این روزها خواهان یک ملاقات عشقی یا یک ملاقات جهت پیشرفت کارهایتان هستید اما این وقت ملاقات به شما داده نشده است به همین دلیل دچار نزاع یا ستیزی با شخص یا اشخاصی می شوید. به تازگی با دوست تان به مشکلی بر خورده اید به همین دلیل تلاش می کنید تا بین این موضوعات یک توازن و تعادلی را برقرار کنید. درس هایی را که باید یاد می گرفتید به انتها رسیده است اکنون زمان باز پس دادن این درس ها و هنگام امتحان است.

فال روزانه در روز 31 تیر 1400 برای متولدین مرداد ماه

در این روزها به اطراف و موقعیت هایی که برایتان پیش می آید با نگاه بی تفاوتی می نگرید، به همین دلیل بسیاری از شانس ها، یا موقعیت هایی که روزها یا حتی سال ها منتظر آنها بودید بدون این که شما متوجه باشید از بین رفته اند. از زندگی روزمره تان خیلی فاصله گرفته اید، توصیه می کنیم فعالیت های روزمرتان را دوباره از سر بگیرید تا به ریتم زندگی سابق تان برگردید.

فال روزانه در روز 31 تیر 1400 برای متولدین شهریور ماه

ماه کامل امروز در چهارمین خانه از “خانه و خانواده” شما مسائل آشنایی که مربوط به پیچیدگی های سال های گذشته بود را بهمراه دارد. ممکن است تلاش کنید تا با شروع کردن کار و پروژه جدید فکرتان را از مسائل عاطفی و ناراحت کننده پرت کنید. احتمالا این راه خوبی است که بتوانید برای لحظاتی مسائل و تنش های عاطفی را از خود دور کنید. اما قادر نخواهید بود که کاملا آنها را از ذهن تان پاک کنید. هرچه زودتر بتوانید با این موقعیت ناخوشایند مواجه شوید زودتر می توانید به احساس بهتری دست پیدا کنید.

فال روزانه در روز 31 تیر 1400 برای متولدین مهر ماه

حالا که ونوس بی سر و صدا از نشانه شما می گذرد، شما در زمینه رسیدن به اهدافتان و یا دست یافتن به رضایت احساسی نگرانی کمتری دارید. ونوس تا ۴ اردیبهشت در دوازدهمین خانه تان یعنی خانه “رویاها” می ماند و در این مدت به راحتی می توانید به خواسته هایتان برسید. ولی الان وقت قبول کردن وضعیت کنونی نیست. تنبلی کردن در طولانی مدت به نفعتان نخواهد بود، اما شکیبایی پیشه کردن شانس رسیدن به موفقیت را زیاد می کند.

فال روزانه در روز 31 تیر 1400 برای متولدین آبان ماه

شما بیشتر به طرف مردمی جذب می شوید که از شما احساساتی تر هستند با این حال اگر شما به آنها اجازه دهید می توانند به شما چیزهای بی شماری در رابطه با خودتان یاد بدهند. با وجوداینکه شما دوست دارید که دور خود یک دیوار حفاظتی ایجاد کنید امااین را بدانید که این انزوا و گوشه گیری موفقیتی برای شما به همراه نخواهد داشت. حتی اگر نخواهید که زندگی خود را از این که هست پیچیده تر کنید این اتفاق می افتد! اجازه دهید احساسات تان آزادانه بیان شوند و عاقلانه ترین سیاستی که میتوانید اتخاذ کنید این است که در اجتماع باشید!

فال روزانه در روز 31 تیر 1400 برای متولدین آذر ماه

احساساتی که شما درباره شخص خاصی دارید امروز ممکن است مشخص شود که کاملا درست است. اما اگر بخواهید فقط براساس احساسات رفتار کنید ممکن است رابطه شما دچار اشفتگی و پیچیدگی های دشواری شود. کنترل روی احساسات تان ممکن است یک سیاست کاملا معقول باشد؛ به هر حال، اگر زمانی به طرف شخص دیگری تمایل پیدا کردید سخت است که در این رابطه کنونی تان بی طرف بمانید. با این وجود، بهترین کاری که می توانید بکنید این است که قبل از اینکه بسرعت حرکت کنید، خوب به عواقب راهی که در پیش گرفته اید بیندیشید.

فال روزانه در روز 31 تیر 1400 برای متولدین دی ماه

شما یک بار دیگر با تناقض و تضادهای بین ایده های خوب خود و آنچه پیرامونتان می گذرد روبه رو شده اید. شما وقتی که می بینید قادر نیستید با کار سخت و زیاد و روشهای تکنیکی به سادگی هر مشکلی را حل کنید به خودتان شک می کنید. اما زیاد خوب نیست که با تجزیه و تحلیل کردن عملکرد خود وقت را تلف کنید. فقط از جایتان بلند شوید و هرچه در توانتان است انجام دهید. شما واقعا از نتیجه کار شگفت زده خواهید شد!!

فال روزانه در روز 31 تیر 1400 برای متولدین بهمن ماه

ماه در نشانه شما قرار گرفته است و شما را به خاطر اتفاقات بدی که افتاده است نگران کرده است. حتی اگر شما به منظور بررسی کردن کارهایی که انجام داده اید آرام تر پیش بروید، ولی باز هم احتمال اینکه تخیلاتتان را زیاد جدی نگیرید وجود دارد. چند دقیقه فکر کنید و حتی اگر نتوانستید احساسهایتان را درک کنید، خود را برای روبرو شدن با وظایف کاریتان آماده کنید. شما از چیزی فرار نخواهید کرد؛ فقط شما در حال حاضر مجبورید تجربه های امروزتان را به بعد موکول کنید.

فال روزانه در روز 31 تیر 1400 برای متولدین اسفند ماه

اگر شما امروز در کارتان با مشکل مواجه شدید، فکر نکنید که شکست خورده اید. در عوض در برابر این مشکلات مقاوت کنید و از آنها درس بگیرید. حتی اگر با وجود تلاش هایتان کار اشتباهی هم انجام داده اید، شما اکنون شانس دوباره ای برای اصلاح کردنش دارید و می توانید دوباره تلاش کنید. فقط از اهدافتان دست نکشید؛ حتی اگرشده سخت تر کار کنید تا به چیزهایی که می خواهید برسید.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه