رپرتاژ اگهی

گوسفند زنده را از چه مرکز معتبری تهیه کنیم ؟

 گوسفند زنده را از چه مرکز معتبری تهیه کنیم ؟
کدخبر : 24142

گوسفند زنده را می توانید به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنید. دامکالا یکی از مراکز فروش گوسفند به صورت زنده و آنلاین می باشد که قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی دارد. توجه کنید که این مرکز، سایتی را راه اندازی کرده است که قابلیت های متنوعی دارد، در نتیجه مشتریان می توانند از این قابلیت ها بهره مند شوند

گوسفند زنده و عقیقه کردن آن :

خرید گوسفند زنده یکی از کار های نسبتا دشوار و همچنین پر چالش می باشد که در هنگام خرید باید نکات و عوامل مختلفی را مد نظر قرار داد. امروزه برای عقیقه نوزاد، انجام بسیاری از نذر ها، قربانی کردن آن و .... باید گوسفند های زنده را تحت شعاع قرار داد. عقیقه کردن گوسفند زنده برای نوزادان نیز امری مستحب و موکد است. عقیقه جهت رفع بلا و حوادث بر نوزاد انجام می شود. عقیقه کردن برای نوزادان هفت روزه انجام می شود در حقیقت گوسفند زنده را باید در روز هفتم تولد نوزاد عقیقه کرد. توجه کنید که قربانی کردن یکی از سنت های دیرینه می باشد که در بین مسلمانان و همچنین ایرانی ها رواج دارد.

خرید گوسفند زنده با بهترین ویژگی ها :

گوسفند زنده را می توانید به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنید. دامکالا یکی از مراکز فروش گوسفند به صورت زنده و آنلاین می باشد که قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی دارد. توجه کنید که این مرکز، سایتی را راه اندازی کرده است که قابلیت های متنوعی دارد، در نتیجه مشتریان می توانند از این قابلیت ها بهره مند شوند. دامکالا سایتی کاملا تخصصی است که علاوه بر فروش گوسفند زنده در زمینه پرورش و پرواربندی گوسفند ها فعالیت می کنند. دام کالا در سال 1398 به صورت رسمی سایت فروش گوسفند زنده را راه اندازی کرد تا علاوه بر دامداری مکانیزه به صورت آنلاین گوسفند های زنده را در اختیار مشتریان قرار دهد. در ادامه قصد داریم به ویژگی های این سایت، شرایط گوسفند های موجود در این سایت و ... بپردازیم.

gh

گوسفند های زنده

سایت تخصصی دام کالا و ویژگی های گوسفند های عرضه شده توسط آن :

ویژگی های گوسفند های عرضه شده توسط این سایت را به طور کلی می توان به شرایط منحصر به فرد پرورش آن ها، شرایط و نحوه تغذیه آن ها، محیط کاملا بهداشتی آن‌ها جهت پرورش، نظارت مداوم و مستمر آن ها توسط دامپزشک و ..... دسته بندی کرد. به عبارت دیگر :

  1. رشد و پرورش آن ها : یکی از ویژگی های گوسفند های عرضه شده توسط سایت معتبر و تخصصی دام کالا، رشد کاملا بهداشتی آن ها و پرورش مکانیزه آن ها می باشد. به عبارت دیگر سایت نامبرده در زمینه پرورش و پرواربندی گوسفند ها به صورت کاملا بهداشتی و مکانیزه تجربه کافی و لازم را دارد که سبب تمایز آن از دیگر سایت ها شده است.
  2. تغذیه آن ها : از دیگر ویژگی های گوسفندان عرضه شده توسط سایت دام کالا می توان به خوراک مغذی و پروبیوتیک آن ها اشاره کرد. در واقع خوراک این نوع گوسفند ها کاملا بهداشتی، ارگانیک و مغذی بوده و عاری از هر نوع آنتی بیوتیک، هورمون و .... می باشد. برای تغذیه گوسفند های پرورش یافته توسط این مرکز از خوراک نا‌سالم و غیر بهداشتی استفاده نمی شود.
  3. گوشت سالم و کاملا ارگانیک : همان طور که گفته شد در تغذیه گوسفند های پرورش یافته توسط مرکز دام کالا نه تنها از خوراک های نا‌‌سالم و غیر بهداشتی استفاده نمی شود بلکه از خوراک نا‌سالم، ارگانیک استفاده می شود که به ارگانیک بودن گوشت گوسفند ها کمک می کند.
  4. محیط سالم و بهداشتی : پرورش و پروار گوسفند ها توسط مرکز دام کالا در محیطی کاملا بهداشتی انجام می شود. دما و رطوبت محیط کاملا استاندارد بوده و به دور از هر گونه استرس و تنشی می باشد.
  5. نظارت مستمر دامپزشک : یکی دیگر از ویژگی های گوسفند های عرضه شده توسط مرکز دام کالا که سبب تمایز آن از دیگر مراک شده است، نظارت مستمر و مداوم دامپزشک می باشد. در حقیقت دامپزشک مربوطه به صورت مرتب و هفتگی علائم لازم مانند وزن را مورد بررسی قرار می دهد. وزن گیری از موارد بسیار مهم در شناسایی مشکلات و بیماری ها می باشد. در صورتی که وزن گوسفندی نرمال نباشد سریعا مورد بررسی و رسیدگی قرار می گیرد.

 

 

گوسفند های زنده

سایت دام کالا و امکانات آن جهت خرید گوسفند زنده :

سایت دامکالا یکی از سایت های تخصصی می باشد که به دلیل کیفیت بالای گوسفند ها و همچنین ارگانیک بودن آن‌ها توانسته رضایت همگان را جلب کند. در اینجا قصد داریم به بیان امکانات سایت دامکالا بپردازیم. به عنوان مثال :

  1. مراحل انجام کار جهت خریداری گوسفند زنده از طریق سایت دامکالا بسیار راحت خواهد بود. به عبارت دیگر با مراجعه به سایت می توانید تمام محصولات را بررسی کنید، سپس محصول مورد نظر را انتخاب کنید و در نهایت آن را ثبت کنید. در مرحله بعد باید زمان و محل تحویل سفارش را ثبت کنید. در نهایت هزینه را پرداخت کنید.
  2. از دیگر امکانات این سایت ارسال رایگان محصول خریداری شده می باشد. در واقع سایت نامبرده قصاب ماهر و با تجربه را جهت ذبح گوسفند زنده خریداری شده به مقصد ارسال می کند تا به صورت رایگان گوسفند را ذبح کند.
  3. قیمت بسیار مناسب گوسفند زنده عرضه شده توسط سایت دامکالا از دیگر امکانات این سایت می باشد. سایت دامکالا گوسفند ها را به دلیل وجود عدم واسطه با قیمت بسیار مناسب عرضه می کند.
  4. این سایت قادر است محصول مورد نظر را به موسسات و مراکز خریه مورد نظر تحویل دهد.

jkjk

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه