رپرتاژ اگهی

انواع تابلو و المان شهدا بلوار با چاپ فلز آراکس

انواع تابلو و المان شهدا بلوار با چاپ فلز آراکس
کدخبر : 24577

امروزه از چاپ فلز بعنوان مهم‌ترین نوع چاپ در فضاهای باز یاد می‌شود. در واقع با توجه به اینکه این نوع چاپ با استفاده از لعاب کوره‌ای انجام می‌شود، به خوبی توانایی تحمل انواع شرایط آب و هوایی را خواهد داشت و حتی در برابر نور خورشید نیز صدمه‌ای به آن وارد نخواهد شد. به طور کلی برای چاپ‌های فلزی از ورق گالوانیزه استفاده می‌شود که ممکن است در ابعاد مختلف بکارگیری شود. گفتنی است که چاپ فلز برای موارد بسیاری استفاده خواهد شد که از جمله می‌توان به تابلو شهدا بلوار و مواردی از این دست اشاره کرد. حال ما در ادامه قصد داریم در خصوص این نوع چاپ بر روی فلز صحبت کنیم.

چاپ فلز

دلیل اهمیت در نظر گرفتن المان شهدا در شهر

در هر شهر و دیاری می‌توان با استفاده از المان‌های مختلف، هویت یک شهر را به افراد جامعه، خصوصاً جوان‌هایی که ممکن است از فرهنگ و نمادهای گذشتگان‌شان بی‌خبر باشند، معرفی کرد. همانطور که می‌دانید هر شهر یا حتی روستا ممکن است بر اساس یک فرهنگ ایرانی یا آیین اسلامی رشد کرده و گره خورده باشد که اگر از آنها در موقعیت درست، یاد نشود به طور کامل از ذهن‌ها پاک خواهد شد. المان شهدا یکی از پرکاربردترین استفاده را در صنعت چاپ فلز دارد که موضوع مهم ما در این مقاله است.

احتمالاً در اطراف شهر یا روستای محل زندگی‌تان، انواع و اقسام المان شهدا دیده باشید که به جهت زنده نگه داشتن یاد آنهایی که برای کشور ایثار کرده‌اند، در نظر گرفته شده‌اند. این المان‌ها از جنس فلز هستند که در اندازه‌های مختلف در جای جای شهر یا روستا نصب شده‌اند. پر واضح است که با دیدن هر کدام از این المان‌ها یاد فداکاری‌ها و رشادت‌های شهدا می‌افتیم که اگر نبودند، امنیت امروز را نیز وجود نداشت.

همین چند جمله نشان از اهمیت وجود المان‌های شهدا دارد که در نظر گرفتن آنها در سطح شهر می‌تواند تأثیرگذاری عجیبی بر قشر جوان داشته باشد. به همین دلیل برای نصب المان شهدا باید از چاپ فلز آن هم با استفاده از دستگاه‌های محبوب و البته حرفه‌ای استفاده کرد تا ماندگاری بالا داشته باشند و در طول سالیان و با تغییرات شدید آب و هوایی آسیبی به این المان‌ها وارد نشود.

هدف‌های نصب المان شهدا در سطح شهر

شاید اینکه نسل‌های آینده با امید و آرمان‌های شهدای والامرتبه کشور آشنا شوند، دلیل اصلی استفاده از انواع المان شهدا در سطح شهر و روستا باشد. احتمالاً با ما هم‌عقیده باشید که زنده نگه داشتن یاد و خاطره‌ی این عزیزان چقدر می‌تواند رویکرد فرهنگی یک جامعه را تغییر دهد و ارزش‌های یک جامعه را به بالاترین سطح مورد انتظار برساند. ضمناً حتماً می‌دانید که در سال‌های اخیر بسیاری از گروه‌های مخالف درصدد از بین بردن فرهنگ ناب این‌چنینی مملکت هستند و قصد آسیب زدن به جوانان جامعه را از راه دور کردن‌شان از اعتقادات دینی و مذهبی دارند. به همین منظور استفاده از المان‌های شهدا با استفاده از چاپ فلز باید در دستور کار قرار بگیرد تا دشمنان به فکرهای شومی در ذهن دارند، دست نیابند.

از طرف دیگر بحث زیباسازی ظاهری شهر و روستا است که استفاده از انواع المان شهدا که می‌تواند با تصاویر و طرح‌های جذاب همراه باشد، به خوبی ظاهر یک شهر یا منطقه را مزین خواهد کرد. ضمناً در نظر داشته باشید که برای هر شهر و روستا باید از المان شهدای بخصوصی استفاده کرد تا هویت کلی منطقه زنده بماند که برای این منظور استفاده از یک تیم تخصصی که دارای تجربه در این زمینه است، حائز اهمیت خواهد بود.

نصب تابلو شهدا بلواری

در کنار انواع المان شهدا که می‌توان آن را در هر موقعیتی از سطح شهر یا روستا در نظر گرفت، باید به چاپ فلز تابلو شهدا بلواری نیز اشاره کرد که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این نوع تابلوها که به تابلو وسط بلواری نیز شهرت دارند معمولاً در میانه‌های میدان‌ها بکار گرفته می‌شوند که از ویژگی دو طرفه یا دو رو برخوردار هستند. برای اینکه چنین تابلوهایی تولید شود، از لعاب و پخت کوره‌ای استفاده می‌شود که تابلو به طور کامل برای فضاهای باز آماده‌ی نصب شود. ضمناً با توجه به اینکه تغییرات آب و هوایی ممکن است در بلند مدت بر روی تابلو شهدا بلوری اثر منفی بگذارد، بکارگیری از لعاب کوره‌ای ضروری به نظر می‌رسد.

از ویژگی‌های این نوع تابلو می‌توان به جابجایی راحت آن اشاره کرد. در واقع شرکت‌هایی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، تمام تلاش‌شان را بکار می‌گیرند تا به گونه‌ای این تابلو شهدا را تهیه کنند که با کمترین زحمت قابل جابجایی باشد. ضمناً اکثر این تابلوها به منظور معرفی شهدا که با تصاویرشان نیز همراه خواهد بود، در نظر گرفته خواهند شد. پر واضح است که با توجه به اینکه این تابلوها در وسط بلوارها نمایش داده می‌شوند باید از یک چاپ فلز با کیفیت استفاده شده و در آن نورپردازی‌های جذاب بکارگیری شده باشد که زیباسازی شهر نیز مورد توجه قرار گرفته باشد. البته ایده‌های در نظر گرفته شده به جهت نورپردازی باید کاملاً حرفه‌ای و البته مخفی تدارک دیده شود چرا که نور بیش از اندازه، آن هم در وسط بلوارها ممکن است چشم‌های رانندگان را اذیت کند. از طرف دیگر احتمال اینکه سارقان بتوانند منبع نور را بدزدند نیز افزایش می‌یابد، به همین دلیل حرفه‌ای کار شدن نورپردازی برای تابلو شهدای بلواری از اهمیت زیادی برخوردار است.

استفاده‌های دیگر از تابلو بلواری

در کنار این موارد تابلو بلواری در موارد دیگر نیز کاربرد دارد. بعنوان مثال برای پیدا کردن مسیر نیز می‌توان از چنین تابلو‌هایی با چاپ فلز استفاده کرد. همچنین انجام تبلیغات نیز یکی دیگر کاربردهایی است که می‌توان از تابلو وسط بلواری بهره برد. در نظر داشته باشید که استفاده از انواع تابلو بلواری برای مقاصد مختلف، با توجه به کم هزینه بودن آن بهترین انتخاب ممکن خواهد بود. توصیه می‌کنیم برای تهیه چنین تابلوهایی فقط از شرکت‌هایی بهره ببرید که از دستگاه‌های کاملاً بروز استفاده می‌کنند تا هم عمر تابلوها مناسب و طولانی باشد و هم از قیمت‌های جذابی برخوردار باشند.

بررسی کیفیت تابلو شهدا بلوار

همانطور که در خلال این مقاله اشاره کردیم، از تابلو شهدا بلوار به جهت زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و ترویج فرهنگ غنی ایرانی در مسیرهای مختلف شهری مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما در این مبحث قصد داریم در خصوص ویژگی‌ها و خصوصیات این گونه تابلوها صحبت کنیم. همانطور که می‌دانید چاپ فلز تابلوهای شهدا به دلیل آنکه به صورت دائم در یک فضای باز قرار دارد، باید با بهترین روش‌ها و البته بروزترین لوازم و تجهیزات انجام شود. دلیل این امر هم این است که انواع تابلو شهدا به خوبی باید در برابر تغییرات جوی دوام بیاورد.

بنابراین شرکت‌های معتبری که در این حوزه فعالیت می‌کنند، معمولاً چاب تابلوهای شهدا و بلواری را بر فلز آن هم به صورت پخت و لعاب کوره‌ای در نظر می‌گیرند تا استقامت و مقاومت مناسبی داشته باشند. ضمناً از طرف دیگر پوشش الکترو استاتیک پودری بدنه تابلو نیز از دیگر مواردی است که در هنگام تهیه و تولید این گونه تابلوها کاردبری خواهند بود. همچنین اگر نگران طرح مورد نظری هستید که علاقه‌ دارید بعنوان یک تابلو شهدا بلوار در نظر گرفته شود، باید عنوان کنیم که طراحی چنین تابلوهایی کاملاً به سلیقه‌ی افراد خواهد بود و حتی نوع و نحوه‌ی نورپردازی تابلوها نیز به خواست درخواست کنندگان طی خواهد شد.

توجه به نمونه کارهای شرکت‌های طراحی تابلو بلواری

همانطور که می‌دانید برای ثبت درخواست به جهت تولید انواع تابلو بلوار با چاپ فلز، اولین اقدام باید دریافت نمونه‌ کارهای انجام شده توسط شرکت مدنظرتان باشد. پر واضح است که هر چه نمونه کارهای شرکت از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، احساس رضایت خرید از مجموعه نیز افزایش می‌یابد. به همین دلیل در ابتدای امر توصیه می‌کنیم که حتماً از تیم‌های کاملاً تخصصی برای این منظور بهره ببرید و سپس قبل از ثبت سفارش نمونه کارهای شرکت را به صورت جزئی بررسی نمایید. به همین منظور ما در ادامه قصد داریم شرکت آراکس را به شما عزیزان معرفی کنیم که سال‌هاست در این حوزه مشغول به فعالیت است و نمونه کارهای بسیاری قوی دارد.

طراحی انواع تابلو بلواری با چاپ فلز با استفاده از خدمات تیم آراکس

حال که تا حدودی با انواع تابلو بلواری شهدا که در انواع و اقسام قابل تهیه است، آشنا شده‌اید، باید از یک مرکز معتبر به جهت استفاده از چنین خدمات بهره ببرید. پیشنهاد ما بکارگیری از تیم تخصصی آراکس است چرا که این تیم با دارا بودن تجربه و استفاده از متخصصین بادانش در این حوزه به خوبی می‌تواند نیازهای افراد را در نظر بگیرد. همچنین استفاده از تیم آراکس ضمانت کیفیت محصولات و همچنین قیمت‌های کاملاً بصرفه را نیز برای سفارش دهندگان به ارمغان خواهد آورد.

به طور کلی برای اینکه بتوانید تابلوهای چاپ فلز مورد نظرتان را سفارش دهید، کافی است که به سایت آراکس مراجعه کنید. البته قبل از هر کاری نیز می‌توانید با استفاده از شماره تماس‌های در نظر گرفته شده با مشاوران همیشه فعال این تیم گفتگو کنید که اگر ابهام یا سوالی درباره‌ی نحوه تولید و یا ارسال محصولات داشتید، به سرعت برطرف شود. گفتنی است که در حال حاضر تیم تخصصی آراکس با استفاده از دستگاه‌های با کیفیت توانسته است که رضایت اکثریت مشتریان خود را جلب کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه