رپرتاژ اگهی

رزرو هتل در شهر باران

رزرو هتل در شهر باران
کدخبر : 24579

احتمالا هر بار که به شهر بارانی و باصفای رشت رفته‌اید، به دنبال اقامت در یک ویلا بوده‌اید.

  اما این شهر هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های متعددی نیز دارد که می‌توانید در آنها اقامت کنید و از کیفیت خدمات بالای آنها استفاده کنید و تجربه بهتری از سفر به این شهر داشته باشید. به همین دلیل ما قصد داریم در این مقاله، تعدادی از هتل‌های خوب مرکز گیلان را به شما معرفی کنیم تا هر زمان قصد داشتید به این شهر سفری داشته باشید، این هتل‌ها را برای اقامت در نظر داشته باشید. در نهایت به شما خواهیم گفت که چطور می‌توانید هر یک از این هتل‌ها را با مناسب‌ترین قیمت رزرو نمایید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

هتل پامچال رشت

یکی از هتل‌های قدیمی و باسابقه شهر رشت که در خیابان امام خمینی این شهر ساخته شده و جزو هتل‌های 3 ستاره این شهر نیز می‌باشد، هتل پامچال رشت است. این هتل که در سال 1343 تاسیس شد، در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفت تا بتواند کیفیت بهتری از خدمات را به مسافران این شهر ارائه نماید. هتل پامچال در دو طبقه مجموعا 29 اتاق برای اقامت مسافران دارد. این هتل هم رستوران دارد و هم یک کافی شاپ و می‌توانید برای صرف غذا و یا میل کردن نوشیدنی، به آنها مراجعه کنید.

هتل صبوری رشت

یکی دیگر از مجموعه‌های شهر رشت که می‌توانید در آن اقامت کنید، هتل صبوری رشت است. این هتل آپارتمان سه ستاره در خیابان رسالت این شهر ساخته شده و 7 طبقه دارد. این هتل کمتر از 10 سال است که ساخته شده و بخاطر مرتفع بودنش، چشم انداز بسیار خوبی رو به شهر زیبای رشت دارد. آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی در فاصله حدودا یک ربعی این هتل واقع شده است و براحتی می‌توانید برای بازدید، خود را از هتل به آنجا برسانید.

رزرو هتل در رشت

برای رزرو هتل رشت با بهترین قیمت و در کوتاه‌ترین زمان، بهترین کار این است که به بستر آنلاینی مانند اسنپ تریپ مراجعه کنید. شما کافیست در سایت و یا اپلیکیشن اسنپ تریپ نام شهر رشت را در قسمت هتل داخلی وارد نموده و تاریخ ورود و خروج از هتل را نیز مشخص کنید. اسنپ تریپ لیستی از هتل‌های شهر رشت را برای شما نمایش می‌دهد. شما می‌توانید این لیست را بر اساس بازه قیمتی و تعداد ستاره هتل فیلتر کنید. در نهایت با مقایسه هتل‌های مختلف به لحاظ موقعیت مکانی، امکانات و هزینه اقامت در اتاق‌های مختلف، می‌توانید هتل مورد نظر را انتخاب و رزرو نموده و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، رزروتان را نهایی کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه