مدیرکل اطلاع رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران خبر داد:

ارائه خدمات به 222 هزار عضو از ابتدای سال تا پایان آذر در کتابخانه ملی ایران

ارائه خدمات به 222 هزار عضو از ابتدای سال تا پایان آذر در کتابخانه ملی ایران
کدخبر : 25295

​مدیرکل اطلاع رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از حضور 200 هزار نفر از اعضای کتابخانه ملی در نوبت روزانه و 22 هزار نفر در نوبت شبانه در 9 ماه گذشته سال جاری در کتابخانه ملی ایران خبر داد.

به گزارش رصد اقتصادی، رضا شهرابی مدیرکل اطلاع رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در توضیح جزئیات این خبر گفت: از ابتدای سال جاری تا ‍پایان آذرماه، 200 هزار نفر از اعضای کتابخانه ملی در نوبت روزانه  و 22هزار نفر نیز در نوبت شبانه در کتابخانه ملی ایران حضور پیدا کرده و از فضای تالار عمومی استفاده کرده اند.

وی درباره چگونگی تمدید عضویت و یا پذیرش عضویت جدید گفت: پذیرش عضویت جدید و یا تمدید عضویتِ اعضای کتابخانه ملی منوط به ارائه کارت واکسن کرونا است و براساس الزام دولت و اعلام ستاد ملی کرونا مقرر شده در محیط‌های سربسته به افرادی که اقدام به تزریق واکسن نکرده اند خدمات ارائه نشود، برهمین اساس کتابخانه ملی هم این الزام را رعایت می کند.

 شهرابی یادآور شد: برهمین اساس پذیرش اعضا و ارائه خدمات کتابخانه‌ای منوط به تزریق واکسن و ارائه کارت دیجیتالی و کاغذی واکسن است و آن دسته از افرادی که می‌خواهند عضو جدید کتابخانه ملی شوند یا عضویت خود را تمدید کنند باید کارت واکسن کاغذی یا دیجیتالی خود را به کتابخانه ملی عرضه کنند.

مدیرکل اطلاع رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی خاطرنشان کرد: افرادی که دانشجوی مقطع دکتری تخصصی و یا دارای تالیفات پژوهشی هستند، می توانند از امکان شیف شبانه استفاده کنند. در همین راستا نوبت شبانه کتابخانه ملی از ساعت ۲۱ تا ۷ صبح روز آینده برقرار است.

خبرنگار: دانیال بهرامی


 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه