رپرتاژ اگهی

برترین هتل‌های 4 ستاره قشم کدامند؟

برترین هتل‌های 4 ستاره قشم کدامند؟
کدخبر : 25951

قشم جزیره شگفتی‌هاست و از مقاصد محبوب نیمه‌ی دوم سال و فصل‌های پاییز و زمستان به‌شمار می‌رود. در این جزیره که دیدنی‌های بی‌شمار و زیبایی دارد، در زمان سفر قشم در کدام هتل باید اقامت کرد؟

قشم هتل‌های با ستاره بالا و 5 ستاره‌ی کمی دارد و برای همین هم هتل‌های 4 ستاره، اقامتگاه‌های لوکس محسوب می‌شوند. در ادامه‌ی این مطلب با دو هتل مناسب و روش رزرو هتل قشم در اسنپ‌تریپ آشنا خواهید شد.

 

هتل آوینا قشم

یکی از هتل‌های نوساز و جدید قشم، هتل آویناست. هتلی که علاوه بر موقعیت مکانی ایده‌آل با دسترسی راحت به مرکز، خدمات و امکانات باکیفیتی را هم ارائه می‌دهد. سالن کنفرانس، رستوران ایرانی، خدمات تور، اینترنت، خدمات خانه‌داری و روم سرویس برخی از امکانات و خدمات هتل آوینا قشم به‌شمار می‌رود. با حدود 5 دقیقه پیاده‌روی از هتل به ساحل، قلعه پرتغالی‌ها و بازار قدیم قشم می‌توانید بروید. اتاق‌ها و سوئیت‌های با ظرفیت 2، 3 و 4 تخته را با قیمت مناسب در هتل 4 ستاره آوینا می‌توانید رزرو کنید.

در صورتی که می‌خواهید راهنمای جامع سفر قشم و قشم‌گردی را همراهتان داشته باشید، اینجا کلیک کنید.

هتل آتامان قشم

هتل آتامان که در چند قدمی ساحل و پارک زیتون قرار گرفته، یکی دیگر از هتل‌های خوب قشم است. نظافت و تمیزی، موقعیت مکانی و دسترسی، خوش‌رویی و رفتار حرفه‌ای کارکنان از ویژگی‌های مثبت هتل آتامان قشم از نظر کسانی است که تجربه اقامت در این هتل 4 ستاره را دارند. کافه، رستوران ایرانی، گشت، خدمات تور و سالن کنفرانس برخی از خدمات و امکانات هتل آتامان هستند که برای مهمانان فراهم شده. در هتل آتامان اتاق‌ها و سوئیت‌های مختلف با قیمت‌های متنوع برای رزرو قرار دارند. علاوه بر آن، با مراکز خرید قشم، رستوران‌ها و مکان‌های دیدنی هم فاصله زیادی با محل اقامتتان ندارند.

رزرو هتل قشم

با جستجوی زمان و تاریخ سفرتان در سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید لیستی از هتل‌های قشم را مشاهده و هتل مورد نظرتان را رزرو کنید. امکان بررسی و مقایسه هتل‌ها و اقامتگاه‌های قشم را از نظر کیفیت، موقعیت مکانی، تمیزی و قیمت دارید. در اسنپ‌تریپ مراحل رزرو هتل به راحتی انجام می‌شود و بهترین هتل‌ها با بیشترین تخفیف‌ها قابل رزرو است. برای سفرهای کاری به قشم، رزرو هتل را از قسمت تجاری اسنپ‌تریپ می‌توانید انجام دهید تا از تخفیف گروهی بهره‌مند شوید. از دیگر مزایای اسنپ‌تریپ می‌توان به خدمات پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته اشاره کرد. نظرات کاربران هم همواره در دسترس است تا بتوانید بهترین گزینه را از بین هتل های قشم انتخاب کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه