رپرتاژ اگهی

هزینه سفر به مشهد؛ برای غذا، اقامت و گردش چقدر باید خرج کرد؟

هزینه سفر به مشهد؛ برای غذا، اقامت و گردش چقدر باید خرج کرد؟
کدخبر : 26700

سفر به مشهد بدون برنامه‌ریزی برای هزینه‌ها، قطعاً می‌تواند در بین مسافرت جیب شما را خالی کند. حتی نوع سفر بر روی مبالغی که بایستی پرداخت کنید تأثیرگذار است. به عنوان مثال اگر با تور به سفر بروید، هزینه سفر به مشهد برای شما نسبت به مسافرت‌های بدون تور تفاوت خواهد داشت. پس چه بهتر که قبل از شروع سفر خود به این شهر مقدس، با هزینه‌های احتمالی آشنا شده و بودجه مناسبی را برای آن در نظر بگیرید.

 سفر به مشهد بدون برنامه‌ریزی برای هزینه‌ها، قطعاً می‌تواند در بین مسافرت جیب شما را خالی کند. حتی نوع سفر بر روی مبالغی که بایستی پرداخت کنید تأثیرگذار است. به عنوان مثال اگر با تور به سفر بروید، هزینه سفر به مشهد برای شما نسبت به مسافرت‌های بدون تور تفاوت خواهد داشت. پس چه بهتر که قبل از شروع سفر خود به این شهر مقدس، با هزینه‌های احتمالی آشنا شده و بودجه مناسبی را برای آن در نظر بگیرید.

نهال

هزینه سفر به مشهد با تور و بدون تور؛ دو راهی سخت!

هزینه سفر به مشهد با تور نسبت به خدماتی که در آن‌ها ارائه می‌شود مانند ترانسفر رایگان، صبحانه، ناهار، شام و بلیت رفت و برگشت بسیار مقرون به‌صرفه‌تر از سفر بدون تور است. حتی در اکثر مواقع سفر با تور به مشهد به دلیل رزرو کامل یک پکیج مسافرتی، ارزان‌تر خواهد شد. اما در مقابل، انتخاب‌های محدودتری برای انتخاب هتل و زمان سفر دارید که می‌تواند کمی اذیت‌کننده باشد! البته شرکت‌هایی مانند «نهال‌گشت» که مجری نیز هستند، برای شما طبق هتل، تاریخ و ایرلاین مدنظرتان تورهای شخصی برگزار می‌کنند که این مشکل را حل کردند.

هزینه تورهای لحظه آخری مشهد چگونه است؟

اگر صفحه تور لحظه آخری مشهد را مشاهده کنید، خواهید دید که نسبت به تورهای معمولی قیمت کمتری دارند. این قیمت‌های کم به دلیل لحظات آخر مسافرگیری پروازها در این نوع از تورها است و برای پر شدن صندلی‌ها، قیمت رزرو بلیت هواپیما مشهد کمتر می‌شود. اگر از این تورها استفاده کنید، هزینه سفر به مشهد مقدس برای شما کاهش چشم‌گیری پیدا خواهد کرد.

هزینه وسایل حمل و نقل عمومی در سفر به مشهد

چه با تور سفر کنید یا چه بدون تور، بایستی مبلغی را برای وسایل حمل و نقل عمومی یا شخصی خود پرداخت کنید. این وسایل می‌توانند اتوبوس، قطار، هواپیما و ماشین شخصی باشند. البته سفر با ماشین شخصی جزو مسافرت‌های بدون تور به‌حساب می‌آید و ارزان‌ترین نوع سفر به مشهد است. اما اگر با تور قصد رفتن به این شهر را دارید، اتوبوس ارزان‌ترین و هواپیما گران‌ترین وسایل نقلیه سفر شما هستند. البته هرکدام نیز درجه‌بندی خود را از لحاظ کیفیت دارند و بایستی هزینه‌های متفاوتی برای آن‌ها بپردازید.

  • بودجه موردنیاز برای رفت: هر نفر بین 200 تا 1 میلیون تومان

برای اقامت در مشهد چقدر باید هزینه کرد؟

شهر مشهد پر است از انواع اقامتگاه‌ها و هتل‌های مختلفی که می‌توانند نیازهای انواع مسافرین را با هر مقدار بودجه‌ای برآورده کنند. در نتیجه هزینه اقامت در مشهد بنا به مکانی که انتخاب می‌کنید متغیر خواهد بود.

هزینه اقامت در هتل‌های لوکس مشهد

اصولاً گران‌ترین اقامتگاه‌هایی که می‌تواند هزینه‌های سفر به مشهد را برای شما چندبرابر کنند، هتل‌های 5 ستاره نزدیک به حرم هستند. این هتل‌ها عموماً شبی بالای 1 میلیون تومان هزینه دارند ولی در عوض خدمات و امکاناتی را به شما ارائه می‌دهند که توسط آن‌ها می‌توانید یک شب شاهانه را بگذرانید. البته شما می‌توانید در هتل‌های 5 ستاره دور از حرم نیز این امکانات و خدمات را به دست بیاورید و هزینه کمتری را نیز پرداخت کنید ولی برای رفتن به حرم، باید هزینه‌هایی را بابت حمل‌ونقل بپردازید.

نهال

هزینه سفر به مشهد را با این اقامتگاه‌ها کمتر کنید

اگر قصد دارید تا هزینه سفر به مشهد خود را به شدت کاهش دهید، می‌توانید در هتل آپارتمان‌ها، مهمانسراها، اقامتگاه‌ها و هتل‌های ارزان مشهد اقامت کنید. قیمت این مکان‌ها بسیار ارزان بوده و برای شما مناسب خواهد بود. البته نباید انتظار داشته باشید که خدمات و امکانات باکیفیت و مناسبی در این اقامتگاه‌ها ارائه شود، اما در عوض هزینه بسیار کمتری را برای سفر پرداخت می‌کنید.

  • هزینه اقامت در مشهد برای 1 نفر: نسبت به اقامتگاهی که انتخاب می‌کنید شبی بین 150 تا 3 میلیون تومان

نهال

خورد و خوراک در مشهد؛ هزینه‌ای مناسب برای شکم!

هزینه خورد و خوراک در مشهد درصد زیادی از بودجه شما را مصرف می‌کند. به همین دلیل مدیریت و برنامه‌ریزی برای آن بسیار مهم است. این شهر در اکثر خیابان‌هایش رستوران‌های مختلفی دارد که اکثر افراد با هر بودجه‌ای می‌توانند از آن‌ها برای میل کردن غذا استفاده کنند.

یکی از با صرفه‌ترین روش‌ها برای کم کردن هزینه سفر به مشهد، اقامت در هتل‌هایی است که سرویس صبحانه، ناهار و شام ارائه می‌دهند و دیگر نیازی به پرداخت مبلغ جداگانه برای رستوران نخواهید داشت. شما می‌توانید این نوع از هتل‌ها را در صفحه تور مشهد مشاهده کنید و یکی از آن‌ها را برای سفر خود به این شهر انتخاب نمایید.

  • بودجه موردنیاز جهت رفتن به رستوران برای 3 شب: هر 1 نفر بین 300 الی 500 هزار تومان

هزینه گشت و گذار در مشهد چقدر است؟

مشهد برخلاف باور بسیاری از افراد، به غیر از حرم مطهر امام رضا (ع)، مکان‌های گردشگری متنوعی دارد که برای دیدن تمامی آن‌ها باید بیشتر از یک هفته در این شهر اقامت داشته باشید. هر کدام از مکان‌های گردشگری مشهد نیز یا به‌صورت رایگان هستند و یا باید برای ورودی آن‌ها مبلغی را پرداخت کنید. به همین دلیل مکان‌هایی که قصد دیدن یا استفاده از آن‌ها را دارید، تأثیر زیادی بر روی هزینه سفر به مشهد شما دارند.

عموماً جاهای دیدنی مشهد، نرخ زیادی ندارند و می‌توانید با یک بودجه 300 الی 600 هزار تومانی، بسیاری از مکان‌های گردشگری این شهر را مشاهده کنید. برخی از این مکان‌ها شامل پارک آبی مشهد، پیست اسکی، آرامگاه نادرشاه افشار، حرم مطهر، آرامگاه فردوسی، باغ‌های مشهد، پارک کوه سنگی و موارد دیگر می‌شوند.

  • بودجه موردنیاز: 300 الی 600 هزار تومان

صرفه جویی در هزینه سفر به مشهد با تورهای نهال‌گشت

برای اینکه کاهش قابل توجهی در هزینه‌های سفر به مشهد داشته باشید، می‌توانید از خدمات آژانس‌های گردشگری بهره‌مند شوید. یکی از آژانس‌هایی که کیفیت خدماتش را 100% تضمین می‌کند مجموعه «نهال‎گشت» است که انواع مختلفی از تورها را با پشتیبانی رایگان در حین سفر، به مشتریان ارائه می‌دهد. پکیج‌های این شرکت شامل تور نوروزی مشهد، تور لوکس، ارزان، تور براساس هتل و دیگر موارد است که می‌توانید با مراجعه به آدرس nahalgasht.com با قیمت، شرایط و مشخصات آن‌ها آشنا شوید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه