رپرتاژ اگهی

پرطرفدارترین هتل های استانبول | ویژه مسافران نوروزی

پرطرفدارترین هتل های استانبول | ویژه مسافران نوروزی
کدخبر : 26819

نوروز را در کدام هتل های استانبول اقامت کنیم؟

استانبول به شما فرصتی می دهد تا چیزهایی را ببینید که هرگز در جای دیگری نخواهید دید. ویژگی خاص این شهر موقعیت جغرافیایی آن است که بخشی از شهر در اروپا و طرف دیگر آن در آسیا است. اما برای اینکه یک سفر عالی را در نوروز داشته باشید اول از همه شما به یک هتل خوب نیاز دارید. جایی که احساس راحتی می کنید.

هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول

هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول در مرکز شهر واقع شده است و با موقعیت خاص خود، یک مزیت بزرگ به مهمانان ارائه می دهد.

تکسیم به دلیل فاصله نزدیک با جاذبه های تاریخی و فرهنگی گشت و گذار که از بافت استانبول تشکیل شده است ، مکانی ایده آل برای سفرهای تجاری و تعطیلات است. این هتل همچنین به مراکز خرید شبانه، مراکز خرید با برند های لوکس برجسته جهان، دفتر مرکزی شرکت های مهم و همچنین مرکز کنگره استانبول، مرکز کنگره Lütfi Kırdar و سالن کنسرت Cemal Reşit بسیار نزدیک است.

هتل تایتانیک سیتی تکسیم تنها چند قدم با میدان تکسیم که مهمترین مرکز شهر است فاصله دارد. این هتل در فاصله کمی پیاده روی از خیابان استقلال و ایستگاه مترو واقع شده است و انتظارات بازدید کنندگان از شهر را هم برای سفرهای کاری و هم برای اهداف گردشگری برآورده می کند. بنابراین باتوجه به هزینه ای که دارد برای خرید پکیج ارزان قیمت تور استانبول نیز مناسب باشد.

هتل تایتانیک سیتی تکسیم به دلیل موقعیت مکانی مناسب، به تجربه اقامت هر یک از مهمانان تور لحظه آخری ترکیه ارزش می بخشد. میهمانان همچنین می توانند از خدمات رستوران Alesta ، کافه تایتانیک و صبحانه بوفه آزاد با مهمان نوازی سنتی ترکیه لذت ببرند. همه اتاق های این هتل دارای چای ساز و قهوه ساز هستند.

 

هتل تایتانیک سیتی تکسیم

هتل تایتانیک سیتی تکسیم در مرکز استانبول واقع شده و به لطف نزدیکی به دفاتر شرکتی و مراکز کنگره، اقامت در استانبول را آسان تر می کند. این هتل دارای امکانات اجتماعات خاص خود با سرعت بالا و اتصال به اینترنت رایگان و خدمات مرکز تجاری کاملاً مجهز خود است. این هتل علاوه بر محل اقامت راحت، از باشگاه بدنسازی و اسپا درمانی پیشرفته برخوردار است.

یک کافه‌ با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد در خدمت شماست. برای صبحانه‌ هم هر روز، انواع مختلفی از نوشیدنی‌ها و غذاها مثل انواع سالاد، تخم مرغ، انواع پنیر، همبرگر و میوه‌ی تازه برای پذیرایی از شما آماده است. 

جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول :

  • میدان تکسیم 0.2 کیلومتر
  • برج ساعت دلمه باغچه 1.1 کیلومتر
  • کاخ دلما باغچه 1.4 کیلومتر
  • برج گالاتا 1.9 کیلومتر
  • مسجد ایا صوفیه 3.6 کیلومتر
  • فرودگاه جدید استانبول 43 کیلومتر

امکانات هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول

  • حمام
  • اسپا
  • شاتل فرودگاهی

هتل چر بی اغلو استانبول

هتل چر بی اغلو استانبول واقع در 700 متری خیابان استقلال، اقامتگاه لاکچری با رستوران ، پارکینگ اختصاصی رایگان ، مرکز تناسب اندام و بار استد. این محل اقامت دارای میز پذیرش 24 ساعته ، سرویس اتاق و صرافی برای میهمانان و مسافران تور استانبول است. این واحدها دارای تهویه مطبوع ، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای ، کتری ، دوش ، سشوار و میز هستند. در هتل هر اتاق شامل کمد لباس و حمام اختصاصی است.

میهمانان هتل چر بی اغلو استانبول (CHER HOTEL İstanbul Beyoğlu) می توانند صبحانه ی بوفه ای میل کنند. همچنین مسافران تور استانبول نوروز 1401  می توانند از استخر سرپوشیده ، همام و سونا و یا در باغ مجهز به زمین بازی کودکان استراحت کنند. از مکانهای دیدنی محبوب نزدیک محل اقامت می توان به میدان تقسیم ، مرکز کنگره استانبول و برج گالاتا اشاره کرد. نزدیکترین فرودگاه استانبول است که 31 کیلومتر با چر هتل استانبول فاصله دارد و هتل خدمات شاتل فرودگاهی با پرداخت هزینه را ارائه می دهد.  

استانبول

 

هتل چر بی اغلو استانبول

اگر رانندگی می کنید می توانید از پارکینگ رایگان استفاده کنید. کارمندان چند زبانه میز جلو 24/7 ایستاده اند تا به شما در دسترسی به فضای قفسه ، امنیت وسایل با ارزش و تورها یا بلیط کمک کنند. از دیگر امکانات این هتل اسپا می توان به مرکز همایش ها ، مرکز تجاری 24 ساعته و قهوه / چای در یک مکان مشترک اشاره کرد

اتاقهای هتل چر بی اغلو استانبول

همه 136 اتاق ضد صدا دارای مینی بار ، آب بطری رایگان و گاوصندوق های سازگار با لپ تاپ هستند. مهمانان می توانند از WiFi رایگان و تلویزیون های 100 اینچ LED با کانال های کابلی انتظار داشته باشند. تخت های بالش و تختخواب ملافه و منوی بالش ممتاز و حمام ها دوش باران ، سشوار و لوازم آرایش رایگان را ارائه می دهند. تلفن ، میز تحریر ، کمد یا کمد نیز موجود است.

هتل گرند هالیک استانبول

هتل گرند هالیک در مرکز ناحیه Beyoglu قرار گرفته است. از ویژگی های این هتل داشتن نمای زیبا از خلیج شاخ طلایی می باشد. میدان تکسیم و برج گالاتا در فاصله کوتاهی از این هتل قرار دارند. هتل گرند هالیک Grand Halic Goldenhorn در ناحیه مرکزی بی اغلو استانبول واقع شده است و از مناظر ورودی خلیج شاخه طلایی میتوان لذت برد. این هتل از استخر سرپوشیده و آبگرم برخوردار است.

این هتل دارای اتاق ها و سوئیت های مناسب مهمان با یک اتاق نشیمن و تلویزیون صفحه تخت ماهواره ای است. هر واحد دارای سیستم گرمایش و تهویه مطبوع میباشد و از قابلیت دسترسی وای فای رایگان برخوردار است.

استخر سرپوشیده هتل هالیک بعد از یک روز گشت و گذار در شهر، آرامش را ارائه می دهد. همچنین یک همام سنتی ، سونا خشک و امکانات ماساژ وجود دارد. رستوران Adalı در طبقه آخر میزهای ترکی را سرو می کند و مناظر بی نظیری از افق قرن ها را در استانبول ارائه می دهد. در حالی که به موسیقی زنده گوش می دهید ، مهمانان تور استانبول در بار یا بیلیارد تفریح کنند. در لابی بار Rude De Pera می توانید قهوه سنتی ترک را نوش جان کنید.

هتل کراتون شیشلی استانبول

هتل کراتون استانبول هتلی 5 ستاره در محله شیشلی استانبول است. یکی از ویژگی های هتل کراتون استانبول، قیمت رزرو مناسب در ازای خدمات و امکانات با کیفیت است.

هتل کراتون در اتاق های مدرن و دنج خود امکانات مناسبی ارائه می دهد. این اتاق ها مجهز به سیستمهای گرمایشی و سرمایشی اسپلیت، تلویزیون LCD با کانال های جهانی و ملی، سشوار، دستگاه قهوه ساز، مینی بار، تلفن و کتری هستند.

 

شما می توانید در اتاق های هتل کراتون با چشم انداز بی نظیر واقع در قلب شهر استانبول لذت ببرید و از موقعیت مکان عالی هتل کراتون لذت ببرید.

امکانات دیگر اتاق ها شامل میز، کمد ، اینترنت وای فای پر سرعت، تلفن، تلویزیون LCD، تهویه مطبوع و مینی بار است.

هتل کراتون از 134 اتاق شامل اتاق های لوکس و سوییت دارد و دارای معماری داخلی زیبا و چشم نواز است.علاوه بر غذاهای غنی جهان، رستوران هتل کراتون غذاهای خارق العاده محلی را ارائه می دهد.

سخن پایانی:

در کنار رزرو پرواز، رزرو هتل نیز پیش از سفر از واجبات مسافرت میباشد که اگر نسبت به آن سخت گیر نبود ممکن است کمی در سفر دچار مشکل شوید به همین دلیل سعی کردیم برای شما عزیزان پرطرفدارترین و دوست داشتنی ترین هتل های استانبول را معرفی کنیم تا انتخاب راحت تری داشته باشید.

با رزرو کسب تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. پس کافیست به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید

منبع: آژانس هواپیمایی الفبای سفر|  www.alefbatour.com 

 

* این مطلب رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی هیچگونه مسئولیتی بابت صحت و سقم آن ندارد ....

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه