رپرتاژ اگهی

رزرو هتل های قشم تا 80 درصد تخفیف ، فلای تودی

رزرو هتل های قشم تا 80 درصد تخفیف ، فلای تودی
کدخبر : 27207

اگر زمانی تصمیم گرفتید آرامش، هیجان، طبیعت‌گردی، تماشای تاریخ، شکم‌گردی و هم‌صحبتی با مردمی مهمان‌نواز را یک جا تجربه کنید، حتما یک بلیط قشم بخرید و خودتان را به این جزیره زیبا و دیدنی برسانید.

 

اگر زمانی تصمیم گرفتید آرامش، هیجان، طبیعت‌گردی، تماشای تاریخ، شکم‌گردی و هم‌صحبتی با مردمی مهمان‌نواز را یک جا تجربه کنید، حتما یک بلیط قشم بخرید و خودتان را به این جزیره زیبا و دیدنی برسانید.

قشم بزرگترین جزیره خلیج فارس و ایران به شمار می‌رود و جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی بسیاری را در خود جای داده است. در سفر به این جزیره می‌توانید جاذبه‌هایی طبیعی با قدمت میلیون‌ها سال را ببینید، غذاهای خوشمزه جنوبی را امتحان کنید و پای صحبت مردم بومی این خطه بنشینید و داستان‌‌های جالبی از آنها بشنوید.

برای سفر به قشم، به جز خرید بلیط هواپیما، باید یکی از هتل های قشم را هم رزرو کنید که هزینه سفرتان را بالا می‌برد. برای آنکه بتوانید سفری اقتصادی و به‌صرفه به این جزیره زیبا داشته باشید، فلای تودی رزرو هتل های قشم با تخفیف های باورنکردنی را برایتان ممکن کرده است.

 اگر می‌خواهید بدانید چگونه هتل های قشم را با ارزان ترین قیمت‌ها از فلای تودی رزرو کنید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

رزرو ارزان ترین هتل قشم در چند ثانیه!

یکی از قدم‌های گردشگران برای کاهش هزینه سفر، پیدا کردن بلیط هواپیما ارزان است اما هزینه رزرو هتل هم اهمیت فراوانی دارد و پیدا کردن هتل ارزان به شما کمک می‌کند تا هزینه‌های سفرتان را به میزان چشمگیری کاهش دهید.

اگر به دنبال رزرو ارزان ترین هتل قشم هستید و می‌خواهید بدانید در زمان سفرتان در کدام هتل می‌توانید با پایین‌ترین قیمت اقامت کنید، به منوی هتل در سایت فلای تودی بروید. در بخش هتل داخلی و در قسمت مربوط به مقصد، نام قشم را بنویسید و پس از مشخص کردن تاریخ اقامت، تعداد اتاق‌ها و تعداد نفرات در هر اتاق، کلید جستجوی هتل را بزنید.

چند ثانیه منتظر بمانید تا سیستم رزرواسیون فلای تودی، هتل های قابل رزرو در تاریخ مورد نظرتان را جستجو کند. پس از چند لحظه، فهرستی از هتل های قابل رزرو قشم در تاریخ سفرتان را خواهید دید. این فهرست بر اساس قیمت و از ارزان ترین به گران ترین مرتب شده است؛ بنابراین اولین مورد در لیست، ارزان ترین هتل قشم به شمار می‌رود و با کمترین هزینه می‌توانید آن را رزرو کنید.

پس از کلیک روی نام هتل، وارد صفحه اختصاصی آن می‌شوید. پس از انتخاب واحد اقامتی و پرداخت هزینه به صورت آنلاین، واچر هتل شما در لحظه صادر می‌شود و می‌توانید آن را دریافت کنید. به همین راحتی و در چند ثانیه رزرو شما قطعی می‌شود و می‌توانید از اقامت ارزان خود لذت ببرید.

فلای

استفاده از تخفیفات ویژه رزرو هتل در فلای تودی

در فلای تودی همیشه می‌توانید هتل های قشم را با تخفیف رزرو کنید. این تخفیف‌ها به گونه‌ای هستند که رزرو هتل را با قیمتی پایین‌تر از برد هتل ممکن می‌کنند. شاید فکر کنید با پرداخت هزینه کمتر قرار است خدمات و امکاناتی با کیفیت پایین‌تر دریافت کنید، در حالی که این طور نیست.

رزرو آنلاین هتل در همه جای دنیا مشمول تخفیف می‌شود و با رزرو آنلاین هتل از فلای تودی هم می‌توانید از تخفیف‌های هتل ها برای رزرو آنلاین استفاده کنید. بنابراین نگران کیفیت امکانات و خدمات هتل های قشم نباشید و رزرو خود را با قیمت پایین تر از برد هتل از فلای تودی انجام دهید.

در برخی فصول و زمان‌ها می‌توانید از تخفیفات بیشتری در فلای تودی بهره‌مند شوید. هتل ها بر اساس سیاست‌هایشان، تخفیفاتی را در برخی ایام سال در نظر می‌گیرند. این تخفیفات روی هزینه‌های رزرو در فلای تودی هم اعمال می‌شوند و قیمت‌های رزرو را پایین می‌آورند.

برای اطلاع از تخفیفات ویژه هتل های قشم، پس از جستجوی هتل از طریق منوی هتل در فلای تودی و ورود به صفحه نتایج جستجو، فیلتر تخفیفات ویژه را فعال کنید. این فیلتر در سمت راست صفحه در دسترس شماست و با فعال کردن آن فهرست هتل های دارای تخفیف ویژه را خواهید دید.

یافتن هتل های مناسب بودجه شما

یکی دیگر از امکانات فلای تودی، فیلتری است که به شما کمک می‌کند تا فهرستی از هتل ها را که با بودجه شما سازگار هستند را ببینید و با خیال راحت هتل مناسبتان را پیدا کنید.

این فیلتر در سمت راست صفحه نتایج جستجو در دسترس شماست و به صورت یک نوار قیمتی به شما نشان داده می‌شود. این نوار را بر اساس بودجه‌تان تنظیم کنید تا فقط هتل های مناسب بودجه‌تان را ببینید. حالا انتخاب خود را انجام دهید و پس از پرداخت هزینه، واچر هتل را بگیرید. به همین سادگی می‌توانید بودجه سفرتان را مدیریت و از هزینه بیشتر جلوگیری کنید.

رزرو هتل در قشم بهتر است یا درگهان؟

یکی از سوالاتی که در زمان سفر به قشم برای گردشگران پیش می‌آید در مورد این است که هتلشان در قشم باشد یا درگهان را برای اقامت انتخاب کنند. پیشنهاد ما به شما این است که هدف سفرتان را مورد توجه قرار دهید. اگر هدف اصلی‌تان از سفر به قشم، خرید و پاساژگردی است، بهتر است یکی از هتل های درگهان را برای اقامت انتخاب کنید. اگر برای گردش، تفریح و خرید راهی این جزیره می‌شوید، بهتر است محل اقامتتان در قشم باشد و در گردشی نیم روزه تا یک روزه، سری به درگهان بزنید.

فلای

با پشتیبانی فلای تودی با خیال راحت رزرو کنید

فلای تودی در کنار ارائه هتل های قشم با ارزان ترین قیمت، بهترین خدمات پشتیبانی را هم به شما ارائه می‌دهد. در هر زمانی که در مورد رزرو هتل های قشم سوالی داشتید یا در روند رزرو هتل از فلای تودی، مشکلی برایتان پیش آمد، فقط با تیم پشتیبانی فلای تودی تماس بگیرید. ما در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه‌روز پاسخگوی شما هستیم تا بدون هیچ دغدغه‌ای هتل مورد نظرتان را به صورت آنلاین، رزرو کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه