رپرتاژ اگهی

پرطرفدارترین مسیرها برای ایرانیان کدامند؟

پرطرفدارترین مسیرها برای ایرانیان کدامند؟
کدخبر : 28160

تایلند با سواحل خیره‌کننده، کوه‌های سرسبز، غذاهای خوشمزه، فرهنگ غنی و مکان‌های داغ مهمانی، باید در فهرست سطل هر مسافری باشد!

تایلند کشوری است که هم برای کوله گردهای کم هزینه و هم مسافران با سلیقه لوکس جذاب است. این جواهر آسیای جنوب شرقی برای تعطیلات کوتاه، سفرهای سالانه و مکانی برای مهاجران و «عشایر دیجیتالی» که به طور یکسان آن را خانه می نامند، محبوب است. پس بی دلیل نیست که تور تایلند خواهان زیادی دارد.

محبوب ترین مکان های دیدنی در تایلند:

بانکوک: پایتخت تایلند یک کلان شهر شلوغ است که کارهای زیادی برای انجام دادن دارد!

چیانگ مای: این شهر در شمال تایلند قطب فرهنگی این کشور است و به داشتن غذاهای شگفت انگیز معروف است.

جزایر تایلند: بین جزایر مهمانی، تفریحات یوگا، نقاط مهم غواصی، استراحتگاه‌های ساخته شده و سواحل آرام انتخاب کنید. واقعا برای هر نوع مسافر یک جزیره وجود دارد. نکته: قبل از انتخاب برای بازدید از ساحل آندامان یا خلیج، در مورد آب و هوای زمانی که می خواهید بازدید کنید، کمی تحقیق کنید، زیرا آنها الگوهای آب و هوایی تقریباً مخالف دارند.

rrrr

جزیره پوکت تایلند

کارهای برتر در تایلند

غواصی

تایلند با آب های صدفی و شفاف، یکی از بهترین مکان های جهان برای یادگیری نحوه غواصی است. مدارس غواصی با کیفیت بالا (و ارزان!) زیادی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. اگر شما یک غواص گواهی شده هستید، یک سفر غواصی زنده را برای تجربه یک عمر در نظر بگیرید!

کلاس آشپزی تایلندی

غذاهای تایلندی اغلب به عنوان یکی از بهترین ها در جهان شناخته می شود (و ما نمی توانیم مخالفت کنیم!). یاد بگیرید چگونه غذاهای تایلندی مورد علاقه خود را در یک کلاس آشپزی عملی درست کنید! می توانید به راحتی کلاس های آشپزی را در سراسر کشور پیدا کنید، اما چیانگ مای خانه ترین (و بهترین!) آموزشگاه های آشپزی در تمام تایلند است.

پناهگاه فیل ها (سوارشان نشوید!)

گذراندن وقت با این موجودات مهربان در لیست سطل اکثر مسافران هنگام بازدید از تایلند قرار دارد. هنگام انتخاب برخورد فیل ها بسیار مراقب باشید و هرگز آنها را سوار نکنید!

مراقبه

یادگیری نحوه مدیتیشن با راهبان در حالی که توسط کوه های زیبای شمال تایلند احاطه شده اید، تجربه ای است که ممکن است زندگی شما را تغییر دهد و مطمئناً یکی از نکات برجسته سفر شما خواهد بود.

ماساژ تایلندی

پس از یک پرواز طولانی یا حتی فقط یک روز کاوش، چیز زیادی وجود ندارد که احساس بهتری نسبت به افراط در یک ماساژ تایلندی داشته باشد. بهترین بخش این است که می‌توانید بدون صرف هزینه‌های گزاف، متنعم شوید! قیمت ها در سراسر کشور متفاوت است، اما انتظار می رود بسته به موقعیت مکانی شما بین 6 تا 15 دلار پرداخت کنید.

مالدیو

اگر جایی در زمین مظهر بهشت ​​گرمسیری دست نخورده باشد، آن مالدیو خواهد بود: بیشتر جزایر توسعه نیافته باقی مانده اند، و تاکید بر پایداری برای حفظ صخره ها برای ماهیگیری و گردشگری آینده - دو بخش بزرگ کشور - بسیار مهم است.

ماله مرکزی برای فرهنگ مالدیو است و بازدیدکنندگان می توانند یک بعدازظهر را با کشف گذشته باستانی در موزه ها یا خرید در گالری ها و بازارها برای هدایا و سوغاتی بگذرانند. چیز دیگری وجود ندارد که شما را از زیبایی های طبیعی جزایر مرجانی مالدیو منحرف کند، و پس از تکمیل یک تور پیاده روی در پایتخت، این گزینه برای بازدید از پارک های دریایی و ذخایر برای مشاهده برخی از بزرگترین شگفتی های طبیعی در منطقه وجود دارد.

جذابیت سواحل دست نخورده و بی عیب و نقص، مدت هاست که زوج هایی را که به دنبال یک استراحت رمانتیک برای روز ولنتاین یا به عنوان مقصد ماه عسل دور از سایر نقاط جهان هستند، جذب کرده است. خدمات ماساژ اسپا برای مجردها و زوج ها به طور یکسان نوازش و لذت بیشتری را ارائه می دهد و باعث می شود استرس و نگرانی ها از بین برود. خانه های ییلاقی و ویلاهای ساحلی بر فراز آب مناظری خارق العاده از طلوع یا غروب خورشید را به نمایش می گذارند و آب های شفاف سروولین بازدیدکنندگان را دعوت می کنند تا دنیای دیگری را درست در زیر سطح دریا کشف کنند.

jjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

اقامتگاه های مالدیو

مطمئنا با این حجم از زیبایی یکی از تور مالدیو پرطرفدارترین تورهای مسافرتی است.

تجربه در مالدیو چگونه خواهد بود؟

شگفت انگیز! برخلاف بسیاری از مقاصد دیگر، هتل‌های مالدیو کاملاً برای تعطیلات طراحی شده‌اند. آن‌ها این گزینه را نداشته‌اند که در طول دوران کووید به گردشگری داخلی یا سفرهای تجاری بپردازند، بنابراین هیچ تغییر یا آسیبی در خدمات یا تجربه وجود نداشته است. همه فعالیت‌های استراحتگاه و ورزش‌های آبی به‌طور عادی اجرا خواهند شد و البته، یکی از جاذبه‌های اصلی شنا در دریاهای فیروزه‌ای و غواصی در اطراف صخره‌های مرجانی است - تجربه‌ای کاملاً ایمن برای کووید. کارکنان هتل استقبال بسیار گرمی را تضمین خواهند کرد.

ترکیه

کشوری قابل توجه که در آن قاره ها و فرهنگ ها با هم ترکیب می شوند و در نتیجه تأثیرات منحصر به فرد آسیایی، اروپایی و خاورمیانه ای ایجاد می شود. از طریق این مقصد سفر واقعاً خارق‌العاده سفر کنید و لذت‌های ترکی بی‌نظیر را در تور ترکیه تجربه کنید!

استانبول باورنکردنی

برای کاوش در شهر پویا استانبول آماده شوید، شهری که هم در آسیا و هم در اروپا قرار دارد! در نتیجه، هم زیبایی اروپایی باستانی دارد و هم ساختمان های رنگارنگ، همراه با معنویت و طعم های آسیایی. لذت های یک شهر مدرن و کلان شهری را کشف کنید که تمام زیبایی های خیره کننده گذشته و لطف اسلام را دارد. در بازارهای باستانی ادویه جات، مساجد دیدنی و کاخ هایی با فضای داخلی مجلل به زیبایی پیچیده مانند نمای بیرونی دیده می شود. پس از یک روز پر حادثه از تاریخ و فرهنگ، با منظره ای از پشت بام و انتخاب های بی پایان از غذاهای لذیذ ترکی، استراحت کنید. چه باقلوای شیرین، چه کباب ترکی افسانه ای یا مزه خوشمزه، غذاهای ترکی در سراسر جهان محبوبیت دارند.

uuiuol

استانبول ترکیه

سخن پایانی:

آمار همواره نشان داده است که کشورهای ترکیه، امارات، تایلند و مالدیو به همراه ارمنستان و گرجستان پذیرای جمعیت قابل توجهی از مسافران ایرانی بودند و نوروز 1401 میتواند بعد از 2 سال قرنطینگی و عدم سفر آمارهای جالبی را بدستمان برساند.

با رزرو تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد . 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه