رپرتاژ اگهی

انواع رنگ های ترافیکی کارخانه روشان فام

انواع رنگ های ترافیکی کارخانه روشان فام
کدخبر : 28317

یکی از انواع رنگ ها، رنگ های ساختمانی است.

یکی از انواع رنگ ها، رنگ های ساختمانی است. برای رنگ آمیزی قسمت های مختلف داخلی و خارجی یک ساختمان بهتر است اول با انواع رنگ های ساختمانی و مناسب ترین نوع آن آشنا شوید. یکی از اساسی ترین مراحل تغییر دکوراسیون یا بازسازی ساختمان های قدیمی رنگ آمیزی دیوارها، سقف یا حتی درهای ساختمان مورد نظر است.

با خرید یک رنگ مناسب ساختمانی در کیفیت کار نهایی تاثیر زیادی دارد. برای خرید رنگ ساختمان با کیفیت می توانید به کارخانه روشان فام مراجعه فرمایید. این شرکت با کیفیت و قیمت مناسب رنگ های متنوعی را تولید و در بازار ارائه می کنند.

انواع رنگ های ساختمانی

رنگ آمیزی درست و اصولی ساختمان ها یکی از مواردی است که تاثیر زیادی روی زیبایی دکوراسیون داخلی می گذارد. رنگ های ساختمانی انواع بسیار زیادی دارند که هر کدام دارای کاربرد و ویژگی متنوعی هستند. برخی از رنگ های ساختمانی که کارخانه روشان فام تولید می کند شامل:

  • پرایمر اکرلیک پایه آب
  • رنگ استخری پایه آب
  • رنگ اکرلیک پایه آب
  • پرایمین اکرلیک پایه آب
  • رنگ استخری پایه حلال
  • رنگ تمام پلاستیک
  • و...

این چند نمونه از رنگ های ساختمانی است که هر کدام دارای ویژگی و کاربرد متفاوتی هستند.

انواع رنگ های ساختمانی کارخانه روشان فام

برای خرید انواع رنگ ساختمانی قابل شستشو بهتر است اول با ویژگی انواع رنگ های ساختمان آشنا شوید و بعد از آن برای سفارش و خرید اقدام کنید. انواع رنگ دیوار عبارت است از:

  1. رنگ پلاستیک
  2. رنگ روغنی
  3. اکرلیک
  4. مولتی کالر
  5. رنگ نانو
  6. رنگ بلکا

این رنگ ها برای دیوار استفاده می شوند و هر کدام دارای مزایا و معایب خاص خود هستند.

رنگ های ساختمانی قابل شستشو کدام است؟

رنگ های روغنی ساختمان قابل شستشو و برای پوشش دهی بسیار مناسب است. ابتدا باید سطح را چندین دست رنگ بزنید، رنگ های نانو از دیگر انواع رنگ ساختمانی هستند. البته باید بدانید که رنگ های نانو چندان به صرفه نیستند.

رنگ های اکرلیک جزو انواع رنگ ساختمان قابل شستشو به شمار می روند. با این دسته از رنگ ها می توانید هر سطحی را رنگ آمیزی کنید. رنگ های مولتی کالر از دیگر انواع رنگ ساختمان هستند که از ترکیب چند رنگ تولید می شوند. رنگ های مولتی کالر نسبت به دیگر انواع رنگ های ساختمانی قدرت بیشتری در پوشش دارند.

رنگ های قابل شستشو روشان فام

کاربرد و مزایا رنگ های پلاستیکی قابل شستشو چیست؟

یکی از رایج ترین رنگ هایی که با عنوان رنگ ساختمانی فروخته می شوند رنگ های پلاستیک هستند. رنگ های پلاستیک مزایای فراوانی دارند که در کنار این مزایا یک عیب کوچک دارند که زود کثیف می شوند. به همین دلیل از این نوع رنگ ها در سقف، دیوارهای داخل کمد دیواری استفاده می شود.

مزایا رنگ های پلاستیک ساختمانی شامل موارد زیر است.

رنگ های پلاستیک قیمت مناسبی دارند، سرعت خشک شدن بالا است، بوی شدیدی ندارند و می توان برای رنگ آمیزی محیط های داخلی ساختمان ها استفاده کرد. این رنگ ها اگر به اندازه رقیق شوند پوشش دهی قابل قبولی دارند و نیازی به چند دست رنگ زدن نیست. پایه رنگ های پلاستیکی آب است و برای همین حل کردن آنها نیازی به کمک گرفتن از حلال های نفتی نیست.

کاربرد رنگ های پلاستیکی قابل شستشو روشان فام

رنگ های پلاستیک ساختمانی مات است و سطوح رنگ شده یکدست تر به نظر می رسد و از همه مهم تر رنگ آمیزی با این رنگ ها سرعت بیشتری دارد.

کارخانه روشان فام تولید کننده انواع رنگ ها، تینر ها، چسب چوب، رزین ها و .... است. این کارخانه توانسته است با کیفیت و تولیدات مرغوب به صادرات بالایی دست پیدا کند. روشان فام در مشهد واقع است و شما برای خرید و نحوه سفارش می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما

کارخانه: مشهد، شهرک صنعتی چناران، فاز ۱، صنعت ۹ و ۱۱

دفتر مرکزی تیر: مشهد، بلوار هفت، برج آرمیتاژ، واحد ۸۰۶

۰۵۱-۴۶۱۳۹۲۰۰-۳

موبایل: ۰۹۱۵۳۱۱۹۲۰۷

ایمیل: info@rawshan.com

تلفن: ۰۵۱۴۶۱۳۹۲۰۲

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه