رپرتاژ اگهی

لباس های زنانه را اینترنتی بخریم یا حضوری؟ + نکات مهم خرید شب عید

لباس های زنانه را اینترنتی بخریم یا حضوری؟ + نکات مهم خرید شب عید
کدخبر : 28433

به گفته عضو هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک، بازار پوشاک و لباس زنانه رکود بی‌سابقه‌ای پیدا کرده، قیمت‌ها 40 درصد افزایش یافته است و پوشاک دیگر اولویتی در سبد خرید خانواده‌ها ندارد. با این وجود کمتر کسی می‌تواند لذت خرید شب عید را از دست بدهد زیرا خرید لباس عید آنقدر لذت‌بخش است که با وجود تورم سال‌های اخیر و گران شدن اجناس و سختی معیشت مردم، باز هم شاهد شلوغی خیابان‌ها و بازاری پرهیاهو در روزهای پایانی سال هستیم.

خرید لباس عید

در ادامه قصد داریم نکاتی را یادآوری کنیم تا بتوانید در این روزها با دغدغه کمتر، لباس زنانه ارازن قیمت و شیک برای خودتان تهیه کنید. می‌خواهیم به شما بگوییم خرید اینترنتی بهتر است یا خرید حضوری؟ از کجا لباس ارزان بخرید؟ بازار فروش عمده پوشاک زنانه تهران کجاست؟ پس اگر می‌خواهید بدانید برای خرید لباس عید کجا بروید و چه نکاتی را رعایت کنید که کمتر هزینه کنید با ما همراه باشید.

قبل از خرید لباس زنانه عید موارد زیر را هم درنظر داشته باشید:

  • چقدر بودجه به خرید لباس عید اختصاص داده‌اید؟
  • چه رنگ‌ها و مدل‌هایی دوست دارید؟
  • حضوری خرید می‌کنید یا اینترنتی؟
  • برنامه ریزی و مدیریت درست داشته باشید
  • چه سبک لباسی دوست دارید؟
  • استایل مورد علاقه‌ شما چگونه است؟ سعی کنید کمتر تقلید کنید و وابسته به مد روز نباشید. استایل خودتان را پیدا کنید.
  • قیمت و کیفیت فروشگاه‌ها را مقایسه کنید
  • اول یا وسط هر هفته و صبح‌ها برای خرید مناسب‌تر است
  • سعی کنید لباس‌های ست زنانه بخرید
  • برای خرید لباس عید بهتر است به رنگ سال توجه کنید؛ رنگ سال جدید میلادی تنالیته بنفش دارد که می‌توانید با رنگ‌های تیره یا روشن‌تر همین رنگ یا با سفید، قرمز، صورتی، آبی، سبز، طوسی یا کرم ست کنید.

به خاطر تنوع و نیاز بالای پوشش بانوان، حجم زیادی از خرید و فروش‌های بازار در هر سال متعلق به پوشاک زنانه است. برای اینکه بدانید از کجا لباس زنانه بخرید با ما همراه باشید. ابتدا بهترین مراکز خرید حضوری پوشاک زنانه را معرفی می‌کنیم.

مراکز خرید حضوری پوشاک زنانه در تهران

برای ساکنین شمال تهران، مرکز خرید قائم در تجریش گزینه مناسبی است که هم از نظر قیمت و هم کیفیت پوشاک زنانه مناسبی دارد. علاوه‌بر لباس های زنانه کیف، کفش، مانتو، لباس مجلسی و ... هم پیدا می‌کنید.

اگر در جنوب تهران زندگی می‌کنید، پاساژ کویتی‌های را گزینه بهتری است. در این مرکز نیز انواع پوشاک بانوان همراه با بدلیجات و کیف و کفش با قیمت‌های مناسب وجود دارد و از فروشنده‌های معتبر می‌توانید خرید کنید. به طور کلی بازار بزرگ تهران برای ساکنین کل تهران و خصوصاً جنوب تهران گزینه معقول و مناسبی برای تهیه لوازم شب عید محسوب می‌شود. البته طبیعتاً به همان اندازه هم باید صبر و حوصله شلوغی این بازار را داشته باشید.

اگر از لحاظ مالی در شرایط مناسبی قرار ندارید، به بازار دوم نازی آباد سری بزنید که با قیمت‌های بازار بزرگ رقابت می‌کند. از لحاظ کیفیت هم با بازارهای شمال تهران رقابت می‌کند. در این بازار علاوه‌بر پوشاک زنانه به لباس‌های انواع رده‌های سنی از زن و مرد نیز دسترسی خواهید داشت.

مراکز خرید پوشاک زنانه تهران

مراکز خرید پوشاک زنانه برای جنوب شهر تهران در همین‌ها خلاصه نمی‌شود. حوالی امام‌زاده حسن هم ارزش  گشتن و خرید کردن دارد. در این بازار انواع لباس زنانه راحتی، مانتو و لباس مجلسی با قیمت مناسب وجود دارد.

بهترین مرکز خرید برای ساکنین شرق تهران هم، هفت حوض در نارمک است. البته این نکته هم بگوییم که در این منطقه مخصوصاً از غروب به بعد دست‌فروشان زیادی هم بساط خود را پهن می‌کنند و اجناس متنوع با قیمت‌های مناسب را به فروش می‌رسانند. بیشتر فروشگاه‌های این منطقه، فروشگاه لباس زنانه و مانتو هستند.

مرکز خرید میلاد نور هم برای ساکنان غرب تهران نام آشناست و می‌توانید مطمئن باشید که هر‌انچه از لباس های زنانه نیاز دارید در سایزها و رنگ‌های مختلف وجود دارد. البته با وجود تنوع قیمت و کیفیت لباس‌ها در این بازار، لباس‌های برند و گران‌قیمت هم وجود دارد که مشتریان خاص خود را هم دارد.

اگر شما نیز ساکن غرب تهران هستید مرکز خرید گلستان، تیراژه و ستارخان هم از گزینه‌های دیگری است که می‌توانید از بین تنوع محصولات این فروشگاه‌ها لباس های زنانه بهاره، راحتی یا مجلسی خود را خریداری کنید.

نکاتی که باید برای یک خرید لباس عید خوب و ارزان بدانید

حالا که با بهترین مراکز خرید حضوری پوشاک زنانه آشنا شدید، چند نکته زیر را هم به یاد داشته باشید تا کمتر ضرر کنید.

به راسته‌ها یا عمده فروشی‌ها سر بزنید

اگر برایتان مقدور بود برای خرید لباس به راسته لباس‌فروشی‌های سطح شهر مراجعه کنید. به خاطر تجمع تعداد زیادی از فروشندگان، تولید‌کنندگان و پخش‌های عمده در این محل‌ها، می‌توانید تنوع بیشتری از لباس‌ها را مشاهده کنید و با قیمت رقابتی و پایین‌تری خرید کنید. طبیعتاً هرچه از این مراکز دور شوید و از مغازه‌های بوتیک و لباس که به صورت تک و پراکنده در سایر خیابان‌ها و پاساژها وجود دارند دیدن کنید، متوجه اختلاف قیمت و فروش باواسطه آنها خواهید شد.

لباس‌های بهاره و عید را زودتر بخرید

دلایل متعددی وجود دارد که هرچه خرید لباس‌هایتان را عقب بیاندازید بیشتر ضرر می‌کنید. اگر قصد خرید اینترنتی پوشاک زنانه دارید، بهتر است توجه کنید که اکثر شرکت‌های حمل‌ونقل و باربری‌ها روزهای پایانی سال و نزدیک به عید هیچ باری را ارسال نمی‌کنند و تحویل مرسوله به بعد از عید موکول می‌شود. بنابراین سعی کنید حداکثر یک هفته قبل از عید خریدهای آنلاین خود را انجام دهید.

دلیل دیگری که باعث می‌شود خریدها را زودتر انجام دهید این است که بعضی از فروشندگان ساعات پایانی سال با مشاهده ناچاری مشتریان در خرید اجناس را با قیمت بیشتری به فروش می‌رسانند و حاضر به تخفیف دادن و کم کردن قیمت نیستند.

دلیل مهم‌تر اینکه بیشتر اجناس شیک و خوش قیمت به فروش رسیده است و اجناس کم‌طرفدار‌تر نصیب شما خواهد شد. در این صورت شاید بهتر باشد اصلا خرید نکنید و همچنان لباس‌های قبلی‌تان را بپوشید.

لیست خرید داشته باشید

روزهای نزدیک به عید وقت کم است و بازار شلوغ و فرصت گشت‌زنی بدون هدف در بازار ندارید. پس قبل از اینکه از خانه بیرون بیایید بهتر است برای خود لیست خرید‌های مهم خود را آماده کنید و دقیقاً بدانید برای خرید چه لباسی به بازار می‌روید. حتی این مورد برای خرید آنلاین لباس زنانه هم صدق می‌کند. بالاخره فروشگاه‌های اینترنتی و صفحات مجازی هم تنوع بالایی از لباس‌ها را به فروش می‌رسانند و نزدیک عید مشکل ارسال کالا هم دارند. پس فرصت را غنیمت بشمارید و هدفمند خرید کنید.

خرید اینترنتی لباس های زنانه

به مسئله پارکینگ توجه کنید

دقت کنید برای خرید حضوری حتماً از وجود پارکینگ و ظرفیت آنجا اطلاع داشته باشید. در غیراینصورت بهتر است توسط مترو، اتوبوس‌های شهری یا تاکسی بیرون بروید. این روزها بازار شلوغ و خیابان‌ها ترافیک سنگین دارند و جای پارک پیدا نمی‌کنید.

لباس تولید داخل بخرید

جدای از بحث حمایت از تولید داخلی، توجه کنید که خرید لباس‌های تولید داخلی از همه نظر برای شما مناسب‌تر است. مخصوصاً اگر بدون واسطه از خود تولیدی خرید کنید. مستحضر هستید که بسیاری از لباس‌های موجود در بازار فقط اسم خارجی را یدک می‌کشند وگرنه تولید داخل هستند. پس به‌راحتی فریب مارک‌ها و تولیدات خارجی را نخورید.

بدون واسطه از خود تولیدی یا پخش عمده بخرید

همانطورکه قبلاً هم اشاره شد، سعی کنید واسطه‌ها را حذف کنید و مستقیم سراغ شرکت‌های پخش و تولیدی‌های پوشاک زنانه بروید. این روزها اکثر تولیدی‌های لباس هم پیج اینستاگرامی دارند و هم فروشگاه آنلاین و هم مغازه عرضه مستقیم و حضوری کالا. خرید از چنین مراکزی هم سرعت خرید شما را بالا می‌برد و هم در هزینه‌های خرید عید شما صرفه‌جویی می‌شود.

به‌عنوان مثال لباس های موجود در مراکز خرید خیابان جمهوری اکثراً تولید داخل هستند و قیمت های اقتصادی و مناسبی هم دارند. شانزه لیزه، پروانه، کمپانی، برلن و امیراکرم از بازارهای معروف فاصله میدان جمهوری تا چهارراه ظهیرالاسلام است. بهار نزدیک است و اگر می‌خواهید لباس‌های خانگی راحت و خنک بخرید به فروشگاه‌های امیراکرم سر بنید. بیشتر لباس‌های راحتی زنانه در این بازارها را می‌توانید با واسطه کمتر و قیمت مناسب‌تر تهیه کنید. فروشگاه های لباس زنانه خیابان گیشا  هم برای هموطنانی که در غرب تهران هستند گزینه مناسبی است. خرید از مراکز عمده فروش لباس زنانه بهاره در تهران، می‌تواند همیشه بهترین انتخاب برای خرید لباس‌های باکیفیت و قیمت مناسب باشد. اگر لباس زمستانه نیاز دارید سری کوچه برلن یا چهارراه امیر اکرم هم بزنید چون بیشتر این اجناس بدون واسطه عرضه می‌شوند می‌توانید با قیمت پایین‌تری خرید کنید.

خرید آنلاین لباس زنانه را فراموش نکنید

با شیوع بیماری کرونا و همه‌گیر شدن آن که تا الان یعنی اواخر اسفند 1400 ادامه دارد، خرید‌های اینترنتی با استقبال فوق‌العاده‌ای مواجه شد و حتی بیشتر فروشگاه‌های سطح شهر هم با راه‌اندازی وبسایت یا صفحه مجازی توانستند محصولات خود را به‌فروش برسانند و کاسبی خود را ادامه دهند. بنابراین به‌ویژه در این شلوغی‌های شب عید به یاد داشته باشید که با دغدغه‌ی کمتر می‌توانید اقدام به خرید آنلاین پوشاک موردنظرتان کنید. بهتر است برای خرید آنلاین لباس زنانه به چند نکته توجه کنید.

  • به مشخصات لباس مثل سایز و جنس دقت کنید
  • از فروشگاه‌های دارای نماد اعتماد خرید کنید، تا در صورت وقوع مشکل پاسخگو باشند
  • پرداخت آنلاین روش مطمئن‌تری است. در پرداخت‌های کارت‌به‌کارت دقت کنید. اگر فروشگاه پرداخت در محل دارد حتماً استفاده کنید.

مزایای خرید اینترنتی شب عید

تا حد امکان خرید اینترنتی انجام دهید و از فضای مجازی استفاده کنید. می‌پرسید چرا خرید اینترنتی بهتر است؟

  • صرفه جویی در وقت
  • صرفه جویی در انرژی خودمان و سوخت و وسایل نقلیه
  • صرفه جویی در هزینه
  • تنوع بالای کالا
  • تنوع قیمت

به هرحال این روزها به دلیل گرانی سال‌های اخیر، قیمت پوشاک بانوان مانند هر کالای دیگری برای خانواده‌ها مهم شده است. به عنوان پیشنهاد آخر اگر قصد دارید از نظر کیفیت، قیمت و تنوع کالا بهترین لباس های زنانه بهاره را خریداری کنید می‌توانید به فروشگاه مهفام (https://mahfamshop.com) مراجعه کنید که از بزرگترین مراکز تولید و پخش عمده پوشاک زنانه تهران محسوب می‌شود. برای خرید کافی است به آدرس سایت یا اینستاگرام مهفام‌شاپ مراجعه کرده یا با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

تلفن فروشگاه: ۰۲۱۵۵۸۰۲۲۵۳

سایت لباس زنانه مهفام با بیش از ۲۰۰۰ محصول، بیشترین تنوع و بالاترین کیفیت لباس زنانه و دخترانه را برای شما فراهم کرده است. هدف ما این است که با پوشیدن لباس های زیبا و اقتصادی لحظه‌های شاد و جذابی را تجربه کنید.

ما در این مطلب سعی کردیم تمام نکاتی که برای خرید لباس زنانه شیک و ارزان شب عید نیاز است بدانید را بیان کنیم. امیدواریم به‌زودی وضع اقتصادی ایران و رکود بازار و تورم و افزایش قیمت‌ها به زودی برطرف شود و همه ما بتوانیم با خیالی آسوده خریدهای سال خود را انجام دهیم و انواع پوشاک زنانه را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت تهیه کنیم. نظر شما چیست؟ خرید آنلاین لباس زنانه به صرفه‌تر است یا خرید حضوری؟ شما برای خرید شب عید چه برنامه‌ای دارید؟

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه