رپرتاژ اگهی

استنادات طرفداران پاسپورت ترکیه با خرید ملک

استنادات طرفداران پاسپورت ترکیه با خرید ملک
کدخبر : 28453

شما از طرفداران دریافت پاسپورت ترکیه با خرید ملک هستید یا از مخالفان آن؟ اخیرا بین این دو گروه خیلی از بحث و جدل ها مطرح است در این مقاله شرکت اینوستایم تلاش می کند که به جزئیات این موضوع بپردازد.

به هر صورت اگر این مطلب برای شما کاربردی بوده و این مقاله مورد پسند شماست و علاقه دارید اطلاعات بیشتری در این مورد بدست آورید به مطلب کامل مراجعه کنید. موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل با استفاده از بهترین متخصصین ، کامل ترین خدمات را در این مورد برنامه ریزی میکند.

 

 

خریدار مبلغ مالیات را به بطور معمول پرداخت می کند

در استانبول میتوانید خانه های مساعد خوبی پیدا کنید که برای خریدشان باید چیزی حدود 500 الی 800 میلیون بپردازید البته این قیمت برای خانههای حدودا پنجاه تا 55 متری است. در ترکیه هم خانههای گران وجود دارد و هم خانههای مناسب. بیشتر بخوانید: محله های مقرون به صرفه استانبول کجاست؟ خریدار مبلغ مالیات را به بطور معمول پرداخت می کند. ما در یادداشت ای با نام روشهای دریافت اقامت ترکیه تمام موارد را به طور کامل بیان کرده ایم توصیه می کنیم آن را مطالعه بفرمایید. توصیه های زیر را بررسی کنید. در این مطلب قصد داریم به بررسی خرید ملک در آنکارا بپردازیم. خرید ملک در ترکیه یکسری پیچیده گی ها را دارد که در صورتیکه خدای ناکرده مشاوران دلسوزی در کنار شما نباشند احتمال دارد دچار مشکل شوید. هنگامیکه شما دارای شهروندی ترکیه هستید، می­توانید از خدمات آموزشی با استانداردهای با کیفیت بالا برای خود و خانواده خود ، در موسسات آموزشی و دانشگاه هایی که خدمات رایگان یا خصوصی ارائه می­دهند، برخوردار شوید.

 

شهروندی ترکیه با خرید ملک

به نظر شما بهترین شغل برای ایرانیها در ترکیه چیست؟ شما میتوانید از طریق موسسات کاریابی در ترکیه شغل دلخواه خود را پیدا کنید. یافتن شغل پیش از مهاجرت کمک بزرگی به فرایند مهاجرت شما خواهد کرد. دلایل متنوعی سبب محبوبیت این کشور در زمینه مهاجرت و نیز سرمایه گذاری شده است که از این بین می شود به اقتصاد رو به رشد، امکانات مناسب، هزینه های پایین زندگی و نزدیکی به کشور عزیزمان ایران اشاره داشت. شناخت آنها میتواند به متقاضیان کمک کند تا بدانند، بعد از اخذ پذیرش به عنوان شهروند ترکیه، کدام نوع پاسپورت به آنها تعلق میگیرد. در هنگام خرید یک مترجم رسمی تمام مدارک را به انگلیسی ترجمه میکند. چرا که شما هم صاحب ملک خواهید شد که در سال های آتی به طرز باورنکردنی شاهد سود بسیار بسیاری خواهید شد و از سوی دیگر بعد از گذشت فقط چند ماه (۴ تا ۶ ماه) شهروندی و پاسپورت این کشور را برای خود و خانواده دریافت خواهید کرد. با توجه به دسترسی فوق العاده بین المللی و کثرت پروازها به جهان، استانبول محبوب ترین شهر برای خرید ملک در ترکیه محسوب می شود.

 

به دلیل وجود دانشگاههای متعدد در آنکارا جمعیت افراد تحصیلکرده در آنکارا نسبت به سایر شهرها در ترکیه بیشتر است و از لحاظ خدمات پزشکی نیز مجهزترین بیمارستانهای ترکیه در این شهر واقعشدهاند. اگرچه آنکارا امروزه یک شهر مدرن پرجمعیت بهحساب میآید ولی بازهم ردپای تاریخ در آن مشاهده میشود؛ بنابراین یکی از مزایای آنکارا وجود جاذبههای تاریخی آن است. پیشنهاد ما به شما این است که در مسیر اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک، از مشاوره و راهنمایی 1 وکیل با تجربه در این خصوص استفاده کنید که تیم مشاوره تخصصی ترکیه ۱۱۸ و خدمات وکالتی و حقوقی مجموعه ترکیه ۱۱۸ در این باره همواره همراه شما خواهند بود. اگر به دنبال بهترین مکان برای آرامش، تفریح و استراحت هستید، پیشنهاد ما به شما آنالیا و بدروم هستند. این بخش از روند بسیار اهمیت دارد چون مبلغی که ملک کارشناسی می شود می بایست بسیار نزدیک به رقم خرید شما و بالای ۲۵۰ هزار دلار باشد. مزایای شهروندی ترکیه .. نحوه و مراحل دریافت پاسپورت ترکیه کدامند؟ به همین دلیل، رویای خرید ملک در ترکیه دیگر یک رویای دست نیافتنی نیست. افزون بر این حداکثر ۳۰ هکتار از اراضی ترکیه را می توانند خریداری نمایند و حق تملک و یا اجاره ده درصد از اراضی و املاک یک ناحیه یا شهر را دارند.

 

آیا مهم است که ملک را از چه کسی میخرم؟

حداکثر پس از گذشت 5 سال اجازهی اقامت قابلیت تبدیلشدن به تابعیت را پیدا میکند. شایان به ذکر است که خانه و یا خانه های خریداری شده که مجموعه آنها ۲۵۰ هزار دلار خواهد بود، فقط و فقط باید از شهروندان ترک خریداری شود و بعد از خریداری این نوع ملک ها (که با قصد شهروندی است) تا سه سال امکان فروش خانه را نخواهید داشت. آیا از طریق خرید ملک در ترکیه میتوان اقامت اخذ نمود؟ ارزیابی کنندگان املاک تأیید می کنند که آیا ارزش املاک و مستغلات بیش از 250.000 دلار است. آیا مهم است که ملک را از چه کسی میخرم؟ دولت ترکیه نیز تدابیر ویژهای برای ارزان نگهداشتن قیمت خانه در کشور ترکیه و شهرهای متفاوتش اندیشیده تا مهاجران بیشتری را جذب کشور خود کند و این امر باعث شده تا قیمت خانه در ترکیه به پول کشور ما ایران بسیار بهتر از قیمت خانه در داخل کشور باشد و ایرانیهای بسیاری وقتی از قیمت خانه در ترکیه به پول کشور ما ایران مطلع میشوند، تصمیم به خرید خانه در ترکیه میگیرند و برای این کار اقدام میکنند. و وعده هایى مانند اقامت دائم یا شهروندى و دریافت تابعیت کشور ترکیه را مى شنوید. 5. با خرید ملک به راحتی می توانید اقامت ترکیه را اخذ کنید. و از خرید و پس از آن از فروش با سود خوشحال هستند. بیشتر خریدارا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه