رپرتاژ اگهی

انجام آزمایش آنلاین و صرفه جویی در زمان و هزینه

انجام آزمایش آنلاین و صرفه جویی در زمان و هزینه
کدخبر : 29485

شاید اولین بار باشد که اسم آزمایش در منزل به گوشتان می‌خورد و یا شاید از اطرافیان مطالبی در این مورد شنیده باشید.

شاید اولین بار باشد که اسم آزمایش در منزل به گوشتان می‌خورد و یا شاید از اطرافیان مطالبی در این مورد شنیده باشید. خدمات آزمایش در منزل در سال‌های اخیر گام بلندی به سوی آسان شدن آزمایش‌ها و بهبود وضعیت سلامت مردم برداشته است. انجام آنلاین آزمایش در منزل با برخورداری از مزایای بی‌شمار، انجام آزمایشات پزشکی را نسبت به قبل بسیار آسان‌تر کرده به طوری‌که دیگر لازم نیست برای انجام آزمایشات خود مسیرهای کلافه کننده و زمانبر گذشته را طی کنید. در این روش تنها کاری که باید انجام دهید چند کلیک ساده و ثبت درخواست خود در وبسایت است.

نمونه گیری در منزل

خدمات آزمایش در منزل چگونه انجام می‌شود و چه مزایایی دارد؟

یکی از مزایای مهم روش آزمایش آنلاین این است که برای انجام آزمایشی که پزشک برای شما تجویز نموه و یا آزمایشی که قصد دارید جهت اطمینان از سلامتی خود ثبت کنید نیازی به خروج از منزل و مراجعه به آزمایشگاه ندارید. برای انجام آزمایش تنها کافیست به آدرس اینترنتی مجموعه ارائه دهنده این خدمات مراجعه کرده و آزمایش مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب آزمایش، نام و شماره تماس خود را وارد کرده تا کارشناسان مرکز بلافاصله با شما تماس بگیرند و کار ثبت سفارش نهایی گردد. پس از نهایی شدن ثبت سفارش، در روز و ساعتی که خود تعیین کرده‌اید نیروی متخصص جهت دریافت نمونه به محل سکونت شما مراجعه می‌کند. نمونه بلافاصله به آزمایشگاه‌های معتبر ارسال شده تا آزمایش مورد نظر در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود و نتیجه آزمایش در اختیار شما قرار بگیرد.

 

آزمایش خون در منزل

بعضی از مزایای آزمایش در منزل به‌شرح زیر است:

صرفه جویی در زمان: یکی از ناخوشایندترین امور مرتبط با آزمایشات حضوری، تردد چندین باره به آزمایشگاه تشخیص طبی برای انجام آزمایش است. همانطور که می‌دانیم زمان تلف شده برای تردد، پیدا کردن جای پارک، انتظار در صف پذیرش و نمونه‌گیری و مراجعه مجدد برای دریافت جواب آزمایش می‌تواند کل ساعات روز را به‌خود اختصاص دهد. اما در روش آزمایش در منزل، نیازی به مراجعه به آزمایشگاه ندارید از این‌رو لازم نیست که مسیرها و مراحل ذکر شده را طی کنید تا به جواب آزمایش برسید. در این روش تنها زمانی که شما صرف می‌کنید چند دقیقه برای مراجعه به وبسایت هومکا و انتخاب آزمایش است. سایر مراحل را کارشناسان مرکز به دقت و با سرعت بالا انجام می‌دهند.

دوری از محیط آلوده آزمایشگاه: ما در عصری زندگی می‌کنیم که انواع بیماری‌های نوپدید و عفونی تهدیدهایی جدی برای سلامتی به شمار می‌آیند و ویروس کرونا نمونه بارزی از این بیماری‌هاست که در فضاهای بسته و متراکم بیشترین احتمال سرایت و آلودگی را دارد. علاوه بر کرونا، سایر ویروس‌ها و باکتری‌ها نیز در فضاهای پر ازدحام به ویژه در آزمایشگاه‌ها در گردش هستند و آلودگی به بیماری‌های عفونی در چنین محیط‌هایی دور از انتظار نیست. از آنجاکه نمی‌توان انجام آزمایشات را به هر دلیلی کنسل و یا به تاخیر انداخت لذا یکی از بهترین راه‌ها به منظور انجام مطمئن و بی‌دغدغه آزمایشات، استفاده از خدمات آزمایش در خانه است.

حذف هزینه تردد: از مشکلات شایعی که در آزمایشات حضوری با آن روبرو هستیم هزینه‌های تردد است. شاید هزینه تردد در آزمایش اول و دوم چه با خودروی شخصی و یا با اسنپ چندان به چشم نیاید اما اگر نیاز به آزمایش‌های دوره‌ای داشته باشیم ترددهای مکرر باعث تحمیل هزینه‌های بالایی می‌شود. در روش آزمایش در منزل شما نیازی به مراجعه به آزمایشگاه ندارید چراکه از طرف مجموعه هومکا نیروی متخصص نمونه‌گیر با بهترین تجهیزات و بر اساس پروتوکل‌های بهداشتی روز دنیا به منزل شما اعزام می‌شود.

افزایش دقت آزمایش: احتمالا شما نیز مانند بسیاری دیگر از مردم این مشکل را تجربه کرده باشید که در هنگام مراجعه حضوری به آزمایشگاه، به دلیل نوع اتمسفر و بیمارانی که در آن تردد می‌کنند به طور ناخواسته دلهره و اضطرابی را در خود احساس کنید. بروز این احساسات منفی زمانی دردسرساز می‌شوند که باعث تغییرات بیوشیمیایی در بدن شده و تاثیر منفی بر نتیجه آزمایش داشته باشند. اما در روش نمونه گیری در منزل، شما در محیطی آرام و به دور از استرس خود قرار دارید و این امکان برای شما فراهم است که به‌دور از هرگونه تشویش و اضطراب آزمایش خود را در منزل انجام دهید.

 

آزمایش در منزل

با هزینه مناسب آزمایشگاه را به خانه ببرید

علاوه بر مطالبی که تا اینجا ذکر شد یکی دیگر از مزایای مهم آزمایش در منزل این است که قادر خواهید بود از بیمه‌های پایه و تکمیلی برای انجام آزمایش استفاده نمائید. اگر پزشک برای شما انجام یک یا چند آزمایش را تجویز کرده است این امکان میسر است که در هنگام ثبت درخواست خود، عکس نسخه را در سایت آپلود کنید تا تمامی مراحل طبق نسخه پزشک انجام شود. علاوه بر این، با وارد کردن نوع بیمه خود در هنگام ثبت سفارش هزینه بیمه از قیمت آزمایش کم می‌شود. هم اکنون می‌توانید با مراجعه به وبسایت هومکا از قیمت تمام آزمایش‌ها با اعمال بیمه مطلع شوید و با خیالی راحت آزمایش مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

آزمایش آنلاین

هومکا و انواع آزمایش در منزل

احتمالا این سوال برای‌تان مطرح است که چه آزمایشاتی را می‌توان از طریق هومکا درخواست داد؟ خوشبختانه تقریبا تمام آزمایشاتی که در آزمایشگاه‌های تشخیص طبی به صورت حضوری انجام می‌شود در خدمات آزمایش در منزل نیز قادر به درخواست آن‌ها هستید. با مراجعه به وبسایت هومکا به آدرس www.homeca.ir یا با استفاده از شماره تلفن 02167371، از این خدمات بهره‌مند شوید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه