رپرتاژ اگهی

بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی در غرب تهران

بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی در غرب تهران
کدخبر : 29829

دندانپزشکی زیبایی، شاخه‌ای از دندانپزشکی است که بر روی ظاهر دندان‌ها تمرکز دارد. دندانپزشکی زیبایی می‌تواند شامل سفید کردن، شکل دادن، بستن فضاهای خالی و جایگزینی دندان‌ها باشد.

اگر می‌خواهید زیبایی دندان‌هایتان تا مدت‌ها حفظ شود، توصیه می‌کنیم به دنبال بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی باشید. انتخاب درست کلینیک دندانپزشکی برای دستیابی به نتایج مورد نظر شما بسیار مهم است. دندانپزشکانی که در زمینه زیبایی دندان فعالیت می‌کنند، باید دوره‌های آموزشی لازم را طی کرده و از تجربه کافی در این زمینه برخوردار باشند. همچنین استفاده از مواد اصلی و بکارگیری تجهیزات پیشرفته در دندانپزشکی زیبایی بسیار اهمیت دارد. به همین دلیل می‌خواهیم شما را با بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی در غرب تهران آشنا کنیم. اما قبل از آن کمی در مورد دندانپزشکی زیبایی توضیح می‌دهیم. با ما همراه باشید.

دندانپزشکی زیبایی چیست؟

دندانپزشکی زیبایی اصطلاحی است که دندانپزشکان برای توصیف روش‌هایی استفاده می‌کنند که می‌تواند ظاهر و نه لزوما سلامت دندان‌های شما را بهبود ببخشد. به بیان ساده، بیشتر روش‌های دندانپزشکی زیبایی غیرضروری هستند، اما می‌توانند طیف وسیعی از مزایا را به همراه داشته باشند.

توجه به این نکته ضروری است که دندانپزشکی زیبایی یک تخصص رسمی دندانپزشکی شناخته نمی‌شود، اما بسیاری از دندانپزشکان در یک یا چند زمینه از پزشکی دندان، آموزش‌های تخصصی دیده‌اند که به عنوان روش‌های زیبایی دندان در نظر گرفته می‌شوند. از روش‌های دندانپزشکی زیبایی می‌توان به بلیچینگ، لمینت و ونیر کامپوزیت اشاره کرد. حتی ایمپلنت و ارتودنسی هم می‌توانند به عنوان روش‌های دندانپزشکی زیبایی در نظر گرفته شوند.

معرفی بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی در غرب تهران

زنجیره مراکز دندانپزشکی زمرد با شعار «دندانپزشکی برای همه» زیر نظر شرکت تامین سلامت ملائک فعالیت می‌کند و شامل پنج کلینیک مجهز و پیشرفته در غرب تهران است. همگی این کلینیک‌ها از کادری متخصص و باتجربه بهره‌مند هستند و کلیه خدمات درمانی و زیبایی دندان را با بالاترین کیفیت به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌دهند. خدمات زیبایی دندانپزشکی در این کلینیک‌ها شامل لمینت، ونیر کامپوزیت، بلیچینگ، کاشت نگین، ارتودنسی، ایمپلنت و بسیاری خدمات دیگر است که با قیمتی مناسب انجام می‌شوند.

کلیه خدمات زیبایی دندان کلینیک‌های دندانپزشکی زنجیره زمرد دارای ضمانت است و در صورتی که مشکلی پس از آن برای بیمار پیش بیاید، مشکل بوجود آمده به صورت رایگان برطرف می‌شود. دندانپزشکان این مجموعه که در زمینه زیبایی دندان فعالیت می‌کنند، همگی از شایسته‌ترین و ماهرترین دندانپزشکان ایران انتخاب شده‌اند و دوره‌های زیبایی دندان را در بهترین و معتبرترین مراکز آموزشی گذرانده‌اند.

ویژگی‌های زنجیره مراکز دندانپزشکی زمرد

کلینیک‌های دندانپزشکی زنجیره زمرد در نقاطی واقع شده‌اند که در محدوده طرح ترافیک نیست و دسترسی به آن‌ها به آسانی صورت می‌پذیرد. این پنج کلینیک شامل کلینیک دیبا در شهرک غرب، سماء در منطقه ۲۲ در شهرک شهید باقری، کلینیک صدف در کارگر شمالی، کلینیک مینا در ستارخان و کلینیک شبانه‌روزی صادقیه در فلکه اول صادقیه هستند.

بیماران هنگام مراجعه و در زمان دریافت خدمات دندانپزشکی زیبایی می‌توانند از بخش استریلیزاسیون یا همان CSR این کلینیک‌ها بازدید کنند و در جریان ضدعفونی کردن لوازم و تجهیزات مورد استفاده برای درمان خود قرار بگیرند. همچنین افراد می‌توانند از انبار مرکزی کلینیک‌ها که مواد مصرفی و وسایل دندانپزشکی زیبایی در آنجا نگهداری می‌شود، دیدن کنند و از کیفیت بالا و اعتبار برندهای این مواد و وسایل اطمینان حاصل کنند. این ویژگی‌ها موجب شده تا زنجیره مراکز دندانپزشکی زمرد به عنوان بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی در غرب تهران شناخته شود.

خدمات زیبایی دندان در بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی در غرب تهران

همانطور که اشاره کردیم در کلیه کلینیک‌های دندانپزشکی زنجیره، خدمات زیبایی دندان با بهترین کیفیت و توسط متخصصین دندانپزشکی مجرب و باسابقه انجام می‌شود. در این قسمت می‌خواهیم شما را با برخی از این خدمات آشنا کنیم.

بلیچینگ یا سفید کردن دندان

یکی از روش‌هایی که برای سفید کردن دندان در زنجیره مراکز دندانپزشکی زمرد انجام می‌شود، بلیچینگ است. دندان‌های شما ممکن است در اثر نوشیدن چای و قهوه و کشیدن سیگار تغییر رنگ داده باشد. برای همین لازم است تا این تغییر رنگ از بین برود و رنگ طبیعی دندان‌ها دوباره ظاهر شود. اما با هر روشی نمی‌توان دندان‌ها را سفید کرد، زیرا برخی از این روش‌ها برای افرادی که دندان‌های حساس دارند، می‌تواند دردآور و آزاردهنده باشد. در کلینیک‌‌های دندانپزشکی زنجیره زمرد، متخصصین از روش بلیچینگ برای سفید کردن دندان‌ها استفاده می‌کنند و لبخندی زیبا به شما هدیه می‌دهند.

برای بلیچینگ، دندانپزشک، دندان‌های شما را پاکسازی کرده و سپس به محلول مخصوصی آغشته می‌کند و آن‌ها را در معرض نور لیزر قرار می‌دهد تا لکه‌ها و مواد اضافی از روی سطح دندان‌ها پاک شوند. برای بلیچینگ دندان، مهارت دندانپزشک و موادی که برای آن بکار می‌برد، بسیار مهم است. متخصصین مجموعه کلینیک‌های دندانپزشکی زنجیره زمرد، بلیچینگ دندان را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند و از مواد باکیفیت و درجه یک برای انجام این کار استفاده می‌کنند. ماندگاری بلیچینگ دندان بین ۹ تا ۲۴ ماه است که بستگی به نحوه مراقبت و نگهداری شما دارد.

لمینت دندان

لمینت دندان یا همان وینیر سرامیکی، یک پوسته نازک است که توسط دندانپزشک روی سطح جلویی دندان نصب می‌شود. در ساخت این پوسته از مواد هم‌رنگ دندان استفاده می‌شود و می‌تواند بر اندازه، طول و رنگ دندان طبیعی فرد تاثیر بگذارد و جلوه‌ای زیباتر برای دندان‌های او به ارمغان بیاورد. لمینت دندان به نوعی جایگزین مینای دندان می‌شود. در زنجیره مراکز دندانپزشکی زمرد، خدمات لمینت دندان به گونه‌ای انجام می‌شود که نیازی به تراش دندان نیست و دندانپزشک زیبایی، فقط دندان را آماده‌سازی می‌کند تا هنگام نصب لمینت، آسیبی به بافت آن نرسد. از آنجایی که متخصصین دندانپزشکی زیبایی ما به عملکرد صحیح لمینت‌های دندان نیز اهمیت می‌دهند، همواره تلاش می‌کنند تا لمینت‌های دندان به صورت درست بر روی دندان قرار بگیرد و محکم شود. از این رو برای چسباندن لمینت از رزین‌های حساس به نور استفاده، و پس از قرار دادن آن بر روی دندان، به وسیله اشعه‌ای خاص، لمینت را در جای خود ثابت می‌کنند.

کاشت نگین

یک نگین زیبا و درخشنده روی دندان‌ها قطعا زیبایی لبخن را چندین برابر خواهد کرد. در این روش دندانپزشکی زیبایی که در زنجیره مراکز دندانپزشکی زمرد انجام می‌شود، می‌توان از نگین‌های مصنوعی و طبیعی درخشان و حتی طلا نیز استفاده کرد. نگین دندان بر روی دندان‌هایی که در هنگام لبخند زدن و خندیدن نمایان می‌شوند، نصب می‌شود. عملیات کاشت نگین در کلینیک‌های دندانپزشکی زمرد به وسیله دندانپزشکان متخصص صورت می‌پذیرد تا محل قرارگیری نگین تناسب لازم را داشته باشد و موجب آسیب به دندان نشود.

در کاشت نگین، از سوراخ شدن دندان خبری نیست بلکه نگین به وسیله یک چسب مخصوص روی دندان مورد نظر ثابت می‌شود. مدت زمان کاشت نگین حدود ۱۰ دقیقه است و قبل از نصب، سطح دندان کاملا تمیز و پاکسازی می‌شود. نگین‌هایی که روی دندان قرار می‌گیرند، معمولا ۶ تا ۱۲ ماه دوام می‌آورند. این روش یک روش کاملا غیرتهاجمی و برگشت‌پذیر است.

سخن پایانی

زنجیره مراکز دندانپزشکی زمرد، مجهزترین و پیشرفته‌ترین کلینیک‌های دندانپزشکی غرب تهران را دارد که خدمات زیبایی دندان را در بالاترین سطح کیفی به متقاضیان ارائه می‌دهد. این مجموعه کلینیک دندانپزشکی با ۳۲ بیمه تکمیلی مختلف قرارداد همکاری امضا کرده است تا مراجعه‌کنندگان با پرداخت کمترین هزینه، بهترین خدمات دندانپزشکی زیبایی را دریافت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر و برای اخذ نوبت کلینیک دندانپزشکی می‌توانید به سایت tsmalaek.com مراجعه کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه