پیش بینی هواشناسی

هشدار جدی پیش بینی هواشناسی به این استان ها | دمای کدام استانها سرد می شود

هشدار جدی پیش بینی هواشناسی به این استان ها | دمای کدام استانها سرد می شود
کدخبر : 30368

طبق اعلام سازمان هواشناسی کشور سامانه بارشی در اکثر نقاط کشور فعال است.

پیش بینی هواشناسی امروز اعلام شد. پیش بینی هواشناسی از بارش پراکنده و وزش باد در شمال غرب خبر داد. طبق پیش بینی هواشناسی دمای هوا در شمال شرق کشور کاهش ۵ تا ۸ درجه‌ای خواهد داشت. 

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد که سامانه بارشی در اکثر نقاط کشور فعال است و دمای هوا در شمال شرق کشور کاهش ۵ تا ۸ درجه‌ای خواهد داشت.

بر این اساس، طی امروز شنبه (۱۷ اردیبهشت) به‌ جز استان‌های ایلام و سیستان و بلوچستان در سایر مناطق کشور سامانه بارشی فعال است و در بعضی ساعات سبب رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، گاهی گردوخاک و در مناطق مستعد بارش تگرگ می‌شود.

روز یکشنبه (۱۸ اردیبهشت) بارش در غرب و جنوب غرب کشور قطع می‌شود و در سایر مناطق کشور شرایط مشابه روز شنبه است. روزهای دوشنبه تا چهارشنبه (۱۹ تا ۲۱ اردیبهشت) نیز در نوار شمالی کشور بارش پیش‌بینی می‌شود.

در دو روز آینده همچنان در برخی نقاط استان‌های واقع در غرب، جنوب غرب و شمال غرب کشور پدیده گردوخاک را که از روی عراق به کشور منتقل شده خواهیم داشت.

روزهای دوشنبه و سه شنبه کاهش ۵ تا ۸ درجه‌ای دما در شمال شرق کشور رخ خواهد داد.

دریای خزر نیز تا روز یکشنبه و خلیج فارس و تنگه هرمز تا روز سه شنبه مواج پیش‌بینی می‌شوند.
آسمان تهران فردا (۱۸ اردیبهشت) کمی ابری تا نیمه‌ابری و در بعضی ساعت‌ها رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و طی ‌روز دوشنبه (۱۹ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد و در بعد از ظهر وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
طی امروز و فردا (۱۷ و۱۸ اردیبهشت) بوشهر با دمای ۳۶ و ۳۵ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با دمای ۴ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه