وضعیت پرواز ها در فرودگاه امام خمینی و مهراباد + جزئیات

وضعیت پرواز ها در فرودگاه امام خمینی و مهراباد + جزئیات
کدخبر : 3126

جعفرزاده گفت: فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) دارای شرایط عادی است و هم‌اکنون پرواز‌های خارجی و داخلی بدون تأخیر انجام شده است.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از باشگاه خبرنگاران : رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمای کشوری با بیان اینکه تمام پروازهای فرودگاه مهرآباد به دلیل وضعیت بد جوی آب‌وهوا و کاهش شدید دید با تأخیر انجام می‌شود و برخی از مقاصد هم پروازهایشان کنسل شده است، گفت: تمامی پروازها هم‌اکنون متوقف شده است و در حال حاضر منتظر هستیم تا با بهبود شرایط وضعیت آب‌وهوا بعضی پروازها انجام شود.

 

پروازهای فرودگاه مهرآباد تا اطلاع ثانوی لغو شد

او تأکید کرد: باند فرودگاه مهرآباد مشکلی برای نشست و برخاست ندارد اما آنچه که در این شرایط مهم است، وجود دید کافی است که به دلیل برودت هوا و نبود دید کافی برای خلبان‌ها امکان پرواز به هیچ عنوان وجود ندارد.

 

 

جعفرزاده با اشاره به اینکه مسافران پیش از عزیمت به فرودگاه مهرآباد جهت مشخص شدن وضعیت پرواز با شماره ۱۹۹ تماس بگیرند، افزود: هم‌اکنون بسیاری از پرواز‌ها با تأخیرات چند ساعته انجام می‌شود، بنابراین حتما مسافران برای آگاهی از انجام پرواز‌ها با فرودگاه مهرآباد تماس بگیرند.

 

سخنگوی سازمان هواپیمای کشوری با اشاره به اینکه وضعیت پروازها در فرودگاه امام خمینی(ره) عادی است، گفت: فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) دارای شرایط عادی است و تا هم‌اکنون پروازهای خارجی و داخلی در این فرودگاه بدون تأخیر انجام شده است اما به دلیل آنکه وضعیت راه‌ها با مشکل مواجه هست، بنابراین مسافران حتما چند ساعت زودتر جهت پرواز از منازل خود حرکت کنند.

 

او یادآور شد: در این شرایط با توجه به بارش شدید برف و کولاک ممکن است مسافران با تأخیرات چند ساعته روبه‌رو شوند، بنابراین انجام محاسبات برای رسیدن به موقع برای انجام پروازها ضروری است.

 

جعفرزاده افزود: تا اطلاع ثانوی تمامی پروازها در فرودگاه مهر‌آباد با تأخیرات چند ساعته روبه‌رو می‌شود.

 

چه تعداد پرواز ابطال و با تاخیر انجام شده است؟

سخنگوی سازمان هواپیمای کشوری بیان کرد: هم‌اکنون دید افقی برای پرواز‌ها زیر ۵۰۰ متر است و به دلیل استانداردسازی برای نشست و برخاست‌ها فعلا هیچ پروازی انجام نمی‌شود.

 

جعفرزاده در پایان بیان کرد: هم‌اکنون عملیات برف‌روبی در فرودگاه مهرآباد در حال انجام است و هیچ مشکلی برای باند‌های این فرودگاه وجود ندارد.

 

گفتنی است تا ساعت ۱۲ ظهر ۳۳ پرواز ابطال و ۴۵ پرواز به دلیل وضعیت بد آب و هوایی با تاخیر انجام می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه