رپرتاژ اگهی /

چرا لازم است در خرید شامپو دقت کنیم؟

چرا لازم است در خرید شامپو دقت کنیم؟
کدخبر : 31714

با توجه به نقش پررنگ موها در زیبایی افراد، اهمیت زیادی دارد که برای انتخاب و خرید شامپو، به دنبال برندهای معتبر و محصولات حرفه ای باشید.

با توجه به نقش پررنگ موها در زیبایی افراد، اهمیت زیادی دارد که برای انتخاب و خرید شامپو، به دنبال برندهای معتبر و محصولات حرفه ای باشید. انتخاب شامپو مناسب برای موهای معمولی، خشک یا چرب، کمک می کند تا ضمن شستشوی لازم، سلامت، شادابی و لطافت موها تامین شود. موها جز اصلی ظاهر ما هستند و سلامت و طراوت آن‌ها اهمیت زیادی بر زیبایی‌مان دارد. بنابراین خرید شامپو مناسب می‌تواند تاثیر زیادی بر شاداب نشان دادن چهره داشته باشد. با ما همراه باشید تا با اهمیت انتخاب شامپو مناسب و موارد مهم برای خرید شامپو بیشتر آشنا شویم.

 

اهمیت خرید شامپو مناسب در سلامت و زیبایی موها

مو یکی از ساختارهای مهم بدن ما است که هم در ایمنی و هم در زیبایی چهره ما نقش مهمی دارد. هر تار مو شامل سه بخش است:

  • ساقه مو (قسمتی که از پوست خارج می‌شود و قابل رویت است)
  • ریشه مو (قسمتی که زیر پوست قرار گرفته)
  • فولیکول مو (مسیری لوله‌مانند در ناحیه درم که ریشه مو در آنجا رشد می‌کند)

برای آنکه موهای ما سالم و زیبا بمانند توجه به هر سه این بخش‌ها ضروری است. بنابراین بهترین شامپو برای مو شامپویی است که به صورت تخصصی بر تمام این بخش‌ها اثرگذاری داشته باشد و مشکلات موجود در هریک از این بخش‌ها را برطرف کند. استفاده از شامپوهای غیراستاندارد می‌تواند باعث خشک و زبر شدن موها و از دست رفتن طراوت و زیبایی آن‌ها شود. همچنین بی‌توجهی به مشکلات موجود در مو و پوست سر می‌تواند موجب پیشرفت مشکل و سخت‌تر شدن روند ترمیم و درمان شود. همیشه انتخاب یک شامپو استاندارد و حرفه‌ای می‌تواند یکی از ساده‌ترین و کم هزینه‌ترین اقدامات درمانی برای حل این مشکلات باشد.

فاکتورهای مهم برای خرید شامپو

در هنگام خرید شامپو باید به چه نکاتی توجه کنیم که باعث شود انتخاب ما انتخاب صحیح و حرفه‌ای باشد؟ در ادامه با برخی از این فاکتورها آشنا خواهیم شد.

ترکیبات شامپو

یک شامپو خوب شامپویی است که با ترکیبات مناسب غنی شده باشد. شامپوها باید تا حد امکان فاقد مواد شیمیایی مضر مثل سیلیکون، پاربن و ترکیباته سولفاته باشند. هرچه برای ساخت شامپو از مواد گیاهی و ارگانیک بیشتری استفاده شده باشد شامپو نه‌تنها آسیب‌های جانبی و حساسیت کمتری برای پوست سر و موهای ما ایجاد می‌کند بلکه تاثیرات مثبت آن نیز پایدارتر و تاثیرگذارتر خواهند بود.

تناسب شامپو با مو

فاکتور مهم دیگری که مشتریان در هنگام خرید شامپو باید به آن توجه کنند تناسب شامپو با وضعیت مو و پوست سر آن‌ها است. اگر فرد در موهای خود دچار مشکل خاصی مثل ریزش، موخوره یا شوره است باید به سراغ محصولاتی برود که بتوانند به راحتی این مشکل را برطرف کنند.

داشتن قیمت مناسب

فاکتور مهم دیگر قیمت مناسب محصول است. بهترین شامپو‌ها علاوه‌بر داشتن کیفیت مناسب و ترکیبات موثر در سلامت و زیبایی موها، باید دارای قیمت مناسبی هم باشند. شامپو یک محصول مصرفی روزانه است. صرف هزینه‌های گزاف بدون گرفتن نتیجه نه‌چندان کافی نمی‌تواند کار عاقلانه‌ای باشد.

آشنایی با برخی از بهترین شامپوهای موجود در بازار

برای تمام انواع مو و مشکلات مختلف مو شامپوهای مختلفی در بازار موجود است. در ادامه با برخی از پرفروش‌ترین شامپوهای ایرانی و خارجی موجود در بازار آشنا می‌شویم.

شامپو آرگان

آرگان یک دانه روغنی مغذی برای حفظ یا بازیابی سلامت و زیبایی موهای سر است. این روغن از گیاهی منحصربه‌فرد بومی کشور مراکش به دست می‌آید. دانه این گیاه دارای اسیدهای چرب، ترکیبات فنولی، ویتامین E و آنتی‌اکسیدان است که همگی برای سلامت و زیبایی مو و پوست ما بسیار مهم و ضروری هستند. شامپو برای تقویت مو حاوی آرگان از جمله بهترین و مناسب‌ترین شامپوها برای استفاده روزانه هستند.

شامپو آرگان فولیکا بدون سولفات ترمیم‌کننده مو حاوی کراتین و روغن آرگان یکی از پرفروش‌ترین محصولات در بین شامپوهای حاوی روغن آرگان است. این شامپو با تامین رطوبت موها به رفع موخوره کمک می‌کند و همچنین مانع از وز و شکننده شدن موها می‌شود. شامپو مغذی و انرژی‌بخش مورینگا امو مناسب موهای آسیب‌دیده و ضعیف یکی دیگر از شامپوهای حاوی روغن آرگان است که با رطوبت‌رسانی و تقویت فولیکول مو باعث احیا و ترمیم موهای آسیب‌دیده می‌شود.

شامپو

شامپو لافارر

لافارر یکی دیگر از برندهایی است که در محصولات خود از ترکیبات گیاهی غنی استفاده می‌کند. لافارر برای انواع موها و انواع مشکلات مو محصولاتی متنوع دارد. شامپو لافارر روزانه مناسب موهای چرب و کدر یکی از انواع شامپو از برند معروف لافارر است که با داشتن ترکیبات مغذی باعث تقویت فولیکول مو، افزایش خاصیت الاستیسیته مو، تنظیم ترشح غدد چربی، ایجاد حس لطافت و کمک به گردش خون بهتر در پوست می‌شود.

شامپو بدون سولفات لافارر مناسب انواع مو و موهای رنگ و کراتینه شده با داشتن عصاره انار، گندم، سویا و کافئین باعث تثبیت رنگ مو، ترمیم و تغذیه موهای رنگ‌شده و همچنین افزایش استحکام و حجم مو می‌شود.

شامپو

شامپو ضد شوره

شوره یکی از مشکلات رایج موی سر در زنان و مردان است. شامپوهای مختلفی در بازار موجود هستند که استفاده از آن‌ها تا حد زیادی می‌تواند باعث حل مشکل شوره سر شود. شامپو ضد شوره دیپ سنس با داشتن ترکیبات غنی همچون روغن آملا، عصاره‌های بید و فارفارا، اسید سالیسیلیک و پیروکتون به رفع تدریجی و جلوگیری از بازگشت شوره سر کمک می‌کند.

شامپو از بین برنده و ضد شوره هیدرودرم یکی دیگر از پرفروش‌ترین شامپوهای ضد شوره است. این محصول با داشتن عصاره جنسینگ، سیر و چای سبز باعث تقویت پیاز مو، رفع چربی اضافه و شوره‌های سر می‌شود.

شامپو ضد شوره نئودرم با داشتن ترکیبات ضدقارچ کلیمبازول به همراه ایکتیول به رفع شوره و پوسته سر و همچنین رفع خارش و التهاب پوست سر کمک زیادی می‌کند. این شامپو همچنین خاصیت ضدالکتریسیته دارد که باعث خوش‌حالت‌تر شدن موهای سر می‌شود. 

 

جمع بندی

انتخاب صحیح و حرفه‌ای یک شامپو می‌تواند به ما کمک کند تا سلامت و زیبایی موهای خود را بازیابیم. سلامت موها تا حد زیادی می‌تواند بر طراوت چهره ما تاثیرگذار باشد. برای انتخاب یک شامپو مناسب باید فاکتورهای مختلفی نظیر کیفیت و قیمت را در نظر گرفت و سپس براساس این فاکتورها به سراغ بهترین برندهای موجود در بازار رفت.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد .

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه