ناگفته هایی از رشادت های سردار سلیمانی + جزئیات

ناگفته هایی از رشادت های سردار سلیمانی + جزئیات
کدخبر : 3197

قاسم سلیمانی به‌طور حرفه‌ای با سازمان‌های تروریستی در سراسر جهان می‌جنگید و حتی در اوج اختلاف حماس با دمشق، به شهادت رهبران مقاومت، در پشتیبانی از ملت فلسطین ثابت‌قدم بود.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از جام نیوز ، «صفاء الجعبری» نویسنده "رأی الیوم" با انتشار یادداشتی در این روزنامه فرامنطقه‌ای، به فرمانده شهید سپاه قدس ادای احترام کرد.

 

گزیده این نوشتار در سطرهای پایین از منظرتان می‌گذرد:

 


«« امانتی درباره شهید قاسم سلیمانی بر گردن دارم که از قول مادر فلسطینی‌ام «سمیه ابو حمید» نقل می‌کنم.

پس از آزادسازی جنوب لبنان، شهید «عبدالعزیز الرنتیسی» (از رهبران حماس که توسط صهیونیست‌ها ترور شد) برای ملاقات پدربزرگم به شهر "رفح" آمد. آن‌ها درباره نیروی قدس سپاه پاسداران ایران و قاسم سلیمانی صحبت کردند.

 

از شهید رنتیسی چیزی جز ستایش سلیمانی نشنیدم؛ او را برادر مقاوم و عاشق خاک فلسطین توصیف می‌کرد و می‌گفت او همه تجربیاتش را برای ایجاد توازن قوا با اشغالگران و ترساندن صهیونیست‌ها در اختیار مقاومت فلسطین قرار داده است.

 

توصیف شهید رنتیسی از دلاوری‌های شهید سلیمانی بسیار حماسی بود و او را قابل مقایسه با همزبانان و هموطنان خود نمی‌دانست، بلکه وی را همراهی وفادار در مقاومت ضداسرائیلی می‌خواند که در سخت‌ترین و خطرناک‌ترین موقعیت‌ها بدون آنکه میل خودنمایی داشته باشد، از یاری‌رسانی به مقاومت فلسطین دریغ نکرد...


قاسم سلیمانی به‌طور حرفه‌ای با سازمان‌های تروریستی در سراسر جهان می‌جنگید و حتی در اوج اختلاف حماس با دمشق، به شهادت رهبران مقاومت، در پشتیبانی از ملت فلسطین ثابت‌قدم بود.

 

بر خلاف تبلیغات گیج‌کننده رسانه‌های غربی، او جزو معدود افرادی بود که با آگاهی کامل و به‌دور از فرقه‌گرایی در برابر رژیم صهیونیستی ایستاد.

 

امریکایی‌ها با ترور سلیمانی می‌خواستند روحیه مقاومت را از بین ببرند، ولی صحنه‌های تشییع شگفت‌آور او در عراق و ایران، عکس این خواسته را رقم زد.


سپس شاهد واکنش بازدارنده ایران بودیم که از طرفی در دل امریکایی‌ها وحشت ایجاد کرد و از طرف دیگر پیامی اطمینان‌بخش به گروه‌های مقاومت بود.

 

ایرانی‌ها از خاک خودشان دورترین پایگاه نظامی امریکا در عراق (عین الاسد) را هدف یک حمله موشکی قدرتمند قرار دادند و مراکز کنترل، برنامه‌ریزی و مدیریت عملیات، همچنین واحد فرماندهی حملات هوایی آن را از کار انداختند.

 

سامانه‌های پدافندی امریکا نتوانستند هیچ‌کدام از موشک‌های شلیک‌شده را کُدیابی و رهگیری کنند. این نشان‌گر ضعف آن‌ها و اطلاعات دقیق ایرانی‌هاست.

 

دیدیم که پدر یکی از سربازان امریکایی در عین الاسد، به شبکه امریکایی C-SPAN تلفن زد و گریه می‌کرد که با گذشت چند روز از حمله، هنوز از تنها پسرش بی‌خبر است!

 

واقعا چرا ترامپ که گفته بود 52 مرکز را در داخل ایران هدف قرار می‌دهد، از عمل به وعده خود امتناع کرد؟

 

او فهمیده است که پایگاه‌های امریکا و اسرائیل در معرض موشک‌های ایرانی خواهند بود؛ به همین خاطر فقط به این ادعا بسنده کرد که حملات ایران تلفاتی در بر نداشته است.

گواینکه منابع مطلع خبر دادند تلفات این حمله با 9 پرواز به خارج از عراق منتقل شده‌اند.

 

به هر ترتیب، ایران هیمنه و هیبت امریکا و اسرائیل را شکست، جایگاه و منزلت خود را تقویت کرد و به ملتش عزت و اطمینان بخشید.»»

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه