اخبار حوادث | اخبار حوادث روزانه | اخبار حوادث مهم

اخبار حوادث | قاتل زندانی باز هم آدم کشت | قتل با چاشنی انتقام جویی

کدخبر : 32864

سرهنگ عبداللهی از درگیری منجر به قتل در حاجی آباد به دلیل انتقام‌جویی و اختلافات قبلی خبر داد‌.

اخبار حوادث: گزارش کمیسیون عالی سوانح راه‌آهن درباره سانحه قطار مسافری مشهد – یزد منتشر شد که بر اساس آن دو عامل مهم در وقوع این سانحه از جمله انسداد مسیر حرکت قطار مسافری توسط بیل مکانیکی و تخطی از سرعت تعیین شده از سوی لوکوموتیوران موثر بوده است.
اخبار حوادث: در این گزارش آمده است: «کمیسیون عالی سوانح راه‌آهن ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدیده و ابراز همدردی با آنان و آرزوی سلامتی برای مصدومین سانحه قطار مسافری مشهد - یزد تاریخ 18 خرداد 1401، اعلام می‌دارد این کمیسیون از لحظه وقوع سانحه تاکنون، ضمن حضور در محل سانحه، نسبت به بررسی شواهد و قرائن میدانی و مستندات مربوطه از جمله مکالمات ضبط شده مامورین، وقایع ثبت شده در سیستم‌های علائم الکتریکی، رکوردهای ثبت داده در لکوموتیو و ایستگاه‌ها و  همچنین تحقیق از مامورین ذیربط اقدام کرده است.

سرهنگ روح اله عبدالهی فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد گفت: مقارن ساعت 22 روز 20 خردادماه ،در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110مبنی بر وقوع تیراندازی ، بلافاصله عوامل گشتی به محل اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران کلانتری و کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان حاجی آباد مشخص گردید فردی ناشناس در آدرس ذکر شده از یک  خودروی پراید فاقدپلاک با صورت پوشیده پیاده شده و با اسلحه به طرف فردی دیگر شلیک کرده و سریعاً از محل متواری شده است.

مرگ مرد جوان در بیمارستان

این مسئول انتظامی با اشاره به انتشار کلیپی با همین مضمون در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، بیان داشت: فرد مجروح بلافاصله توسط اورژانس 115 به بیمارستان فاطمه زهرا(س)منتقل که متأسفانه بعلت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرده است.

سرهنگ عبدالهی اظهار داشت: بلافاصله اقدامات تأمینی و انتظامی جهت کشف علت تیراندازی ،شناسایی و دستگیری قاتل آغاز گردید.

وی با بیان اینکه مأموران در بررسی های تخصصی و اقدامات اطلاعاتی موفق شدند هویت قاتل را شناسایی کنند، ادامه داد: مقتول از حدودیکسال قبل به دلیل ضرب وجرح وچند جرم دیگر در زندان قرارداشته که چند روزقبل بعلت بیماری با قرار وثیقه از زندان آزاد و در مرخصی به سر می‌برده است.

این مسئول انتظامی افزود:طبق شواهد موجود در صحنه جرم و پیگیری های انتظامی واطلاعاتی، علت قتل به قصد انتقام جویی صورت گرفته است.

وی اذعان داشت: قاتل به محض اطلاع از آزادی مقتول از زندان ،به قصد انتقام جویی پس از تعقیب نامبرده اقدام به شلیک اسلحه و قتل مقتول کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد با تأکید بر اینکه اقدامات پلیسی جهت دستگیری قاتل بصورت ویژه در دستور کار مأموران قرار دارد، مبارزه جدی و مستمر با هرگونه اخلال در نظم و امنیت عمومی را مهمترین مأموریت پلیس دانست و گفت: با برهم زنندگان نظم ، امنیت و آرامش جامعه هیچ مماشاتی نخواهیم داشت و به شهروندان اطمینان می‌دهیم بدون هیچ اغماضی با اقدامات شرورانه و ضد امنیت عمومی برابر قانون برخورد خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه