اخبار حوادث

اخبار حوادث | نامادری سنگدا پسر خود را کشت | قتل دلخراش پسر 6 ساله توسط نا‌مادری در جنت‌آباد

اخبار حوادث | نامادری سنگدا پسر خود را کشت | قتل دلخراش پسر 6 ساله توسط نا‌مادری در جنت‌آباد
کدخبر : 33509

نامادری که پسر ۶ ساله خود را در خانه‌اش به قتل رسانده بود، دقایقی پس از جنایت دستگیر شد.

اخبار حوادث: 19‌اسفند سال‌99 زن سالخورده‌ای سراسیمه به اداره پلیس رفت و مأموران را از ناپدید شدن ناگهانی دختر 63‌ساله‌اش به نام میترا باخبر کرد.
 
 

اخبار حوادث: با طرح این شکایت، مأموران تحقیقات خود را آغاز کردند و با حضور در محل زندگی خانم دکتر در آپارتمانی حوالی خیابان یوسف‌آباد از همسایه‌ها تحقیق کردند که مشخص شد همسایه‌ها هم چند روزی است، خانم دکتر را ندیده‌اند.

پس از این مأموران با تخریب قفل در وارد خانه شدند، اما همه جا به هم ریخته بود و بوی تعفن خانه را پر کرده‌بود. با دیدن آن صحنه مأموران خانه را مورد بررسی قرار دادند تا اینکه در یکی از اتاق خواب‌ها با مقدار زیادی لباس که کنار تخت افتاده بود روبه‌رو شدند.

ظهر روز یکشنبه زن جوانی در تماس با اورژانس تهران (115) مرگ پسر 6 ساله‌ای را به دلیل خفگی گزارش داد.

با اعلام این خبر، امدادگران اورژانس راهی محل حادثه شدند و به محض ورود به خانه با جسد مقتول مواجه و دقایقی بعد مرگ پسر 6 ساله را به دلیل خفگی تایید کردند.

بدین ترتیب ماموران کلانتری 138 جنت‌آباد و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با دستور بازپرس کشیک قتل راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند..

در تحقیقات ابتدایی تیم جنایی مشخص شد، پسر 6 ساله توسط نامادری‌اش به دلایل نامشخصی خفه شده و به قتل رسیده است.

از سوی دیگر بررسی‌ها نشان داد، نامادری به دلیل اختلافات شخصی که با مادر اصلی مقتول داشته، کنترل اعصاب خود را از دست داده و کودک را به قتل رسانده است.

کارآگاهان به دنبال دریافت این اطلاعات بلافاصله نامادری را به اتهام قتل کودک 6 ساله دستگیر کردند و در ادامه متوجه شدند قاتل دچار مشکلات روحی و روانی است.

متهم با دستور بازپرس کشیک قتل جهت کشف ابعاد پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات ادامه دارد.

منبع: حادثه 24

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه