رپرتاژ اگهی

نایلون حبابدار مناسب برای اسباب کشی: دریا پلاستیک

نایلون حبابدار مناسب برای اسباب کشی: دریا پلاستیک
کدخبر : 33903

اهمیت بسته بندی برای ارائه ی محصولات به مشتریان آشکار است و امروزه صنعت بسته بندی با تغییراتی مواجه شده و بسته بندی ها شکلی نوین پیدا کرده اند.

 بسته بندی های امروزی با هدف کارایی بیشتر در نظر گرفته شده و بسته بندی هایی که دارای وزن سبک و کاربرد عالی هستند مورد توجه قرار گرفته اند. از نایلون های محبوب در صنعت بسته بندی ، نایلون حبابدار یکی از بهترین نایلون ها است که به عنوان ضربه گیر و بسته بندی محافظ در نظر گرفته شده است. نایلون حباب دار از انواع نایلون های بسته بندی است که برای بسته بندی کالا های مختلف از آن استفاده می شود. پلاستیک حبابدار دارای حباب های برجسته ای بر روی خود می باشد که نقش ضربه گیر را دارند همچنین نایلون به صورت ضد نفوذ بوده و پوششی کامل را ایجاد می نماید. در میان نایلون ها ، نایلونی به مقاومت نایلون حباب دار وجود ندارد. در واقع بسیاری از محصولات به دلیل احتمال آسیب دیدگی و شکستگی نیاز به محافظی دارند که بتواند از ضربات وارده به بسته جلوگیری کند و به واسطه ی نایلون حبابدار ، این امکان ایجاد شده است. همچنین در کنار ضربه گیری قوی توسط نایلون حباب دار ، این نایلون بسیار سبک و کم حجم است و تمام فاکتور های مهم برای داشتن یک بسته بندی عالی را داراست، بنابراین در ارائه ی محصولات به مشتری ها و یا جابجایی کالا ها می توان برای سالم ماندن آن از نایلون حبابدار استفاده کرد.

نایلون حباب دار

مرکز دریا پلاستیک از مراکز توزیع نایلون های بسته بندی در کشورمان است که تنوع بالایی از نایلون ها را متناسب با بسته بندی های مختلف در نظر گرفته است. مجموعه ی دریا پلاستیک پخش نایلون ضربه گیر را با قیمت ارزان و کیفیت بسیار عالی ارائه می نماید و متقاضیان خرید می توانند به راحتی و از طریق اینترنت خرید نایلون های بسته بندی را انجام دهند.

انواع نایلون ضربه گیر

  • نایلون حباب دار پاکتی
  • نایلون حبابدار برش خورده
  • کیسه نایلون حبابدار

 مشخصات نایلون ضربه گیر

نایلون ضربه گیر دارای حباب هایی به قطر 10 الی 30 میلی متر می باشد و در انواع یک یا چند لایه به تولید می رسد که شامل ضخامت های مختلف می شود. پلاستیک حباب دار در کارخانجات و واحد های تولیدی برای بسته بندی مقاوم تر محصولات و عرضه ی محصولات استفاده می شود. استفاده از نایلون حبابدار به منظور ایمنی بیشتر محصولات می باشد. همچنین در هنگام جابجایی کالا ها به طور مثال در سباب کشی ها می توان از نایلون حبابدار استفاده کرد و به این طریق کالا ها را بدون ایجاد مشکلی جابجا کرد. بنابراین با ایجاد بسته بندی با استفاده از نایلون حبابدار و پیچاندن رول نایلون حبابدار به دور کالا ها می توان پوشش مناسبی را ایجاد نمود و برای انتقال کالا ها بدون آسیب اقدام نمود. حباب هایی که بر روی این نایلون وجود دارد مانند بالشتک هایی هستند که از هوا پر شده اند و نقش ضربه گیر را دارند و از آسیب رسیده به کالا جلوگیری می نمایند.

تایلون حبابدار

موارد استفاده از نایلون حبابدار

  • بسته بندی لوازم خانگی
  • بسته بندی انواع محصولات حساس و شکننده
  • بسته بندی در صنعت الکتریک
  • بسته بندی در صنعت تولید شیشه
  • بسته بندی قطعات حساس کامپیوتر
  • برای جابجایی لوازم خانگی
  • برای بسته بندی ها در اتوبارها و شرکت های باربری

فروش اینترنتی نایلون ضربه گیر

دریا پلاستیک به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان نایلون حبابدار ، فروش مستقیم نایلون حبابدار را به صورت اینترنتی عرضه می نماید تا مشتریان گرامی بدون معطلی و در کوتاه ترین زمان ، محصولات مورد نظر را تهیه کنند. محصولات مجموعه ی دریا پلاستیک در کیفیت های عالی به تولید رسیده اند و با قیمت بسیار مناسب عرضه می شوند بنابراین تولید کنندگان می توانند بسته بندی مقرون به صرفه ای را به واسطه ی خرید نایلون ضربه گیر از شرکت دریا لاستیک داشته باشند.

نایلون حبابدار دو بعدی چیست؟

نایلون حبابدار دو بعدی همان نایلون حبابدار رولی هستند که به دور محصولات برای پوشش دهی پیچانده شده و در ابعاد مختلف برای بسته بندی ها مورد استفاده قرار می گیرند. برای کالا هایی همچون ظروف شکستنی، قاب عکس، لوازم یدکی و... می توان از نایلون حبابدار استفاده کرد. این نایلون به صورعت متری و یا رولی به فروش می رسد و می توان در اندازه های دلخواه آن را تهیه کرد.

نایلون حباب دار سه بعدی چیست؟

نایلون حباب دار سه بعدی از انواع نایلون های حباب دار است که به شکل سه بعدی و برای کالا های مکعب شکل به کار می رود. این نایلون ها برای بسته بندی انواع مبل، تخت، یخچال و... مناسب می باشد. این نایلون ضربه گیر در ابعاد مختلف به فروش می رسند و می توانید متناسب با کالا ها آن را تهیه کنید.

خرید نایلون ضربه گیر ارزان

برای خرید نایلون حبابدار ، پیش از خرید باید به کیفیت آن توجه داشته باشید. همچنین ابعاد و نوع نایلون حبابدار از موارد مهم دیگری است که در زمان خرید باید به آن دقت داشت زیرا نایلون حبابدار در تنوع بالایی به تولید رسیده که هر یک برای انواع کالا های مختلف مناسب می باشند. قیمت یکی از مهم ترین موارد در خرید نایلون حبابدار برای تولید کنندگان است. تولید کنندگان همواره می خواهند که بسته بندی های ارزان قیمت و کاربردی داشته باشند تا برایشان مقرون به صرفه باشد به همین جهت با خرید از تولید کنندگان می توان نایلون حبابدار را با ارزان ترین قیمت خریداری نمود. فروشگاه دریا پلاستیک به دلیل عرضه ی مستقیم انواع نایلون حبابدار و سایر نایلون های بسته بندی، قیمت های بسیار ارزانی را در نظر گرفته است بنابراین درصد بالایی از مشتریان تولید کننده ی محصولات مختلف می باشند.

نایلون حبابدار چند لایه

همان طور که گفته شد نایلون ضربه گیر در تعداد لایه های مختلفی به تولید می رسد. تعداد لایه ها در نایلون حبابدار از دو تا پنج لایه معمولا در نظر گرفته می شود البته ممکن است باتوجه به سفارش مشترری ها ، نایلون هایی با مشخصات متفاوت نیز به تولید برسد. این نایلون ها هر چه دارای تعداد لایه های بیشتری باشند ،قدرت ضربه گیری بالاتری داشته و می توانند محافظت بیشتری را از کالا ها داشته باشند بنابراین برای کالا های شکستنی و حساس می توان از این نایلون در نوع چند لایه بهره برد.

نایلون حبابدار

فروش نایلون حبابدار به صورت مستقیم

 خرید نایلون ضربه گیر از تولید کنندگان به صرفه می باشد بخصوص برای واحد های تولیدی که خرید میزان زیادی از نایلون های بسته بندی را انجام می دهند، بسیار مهم بوده و باید به آن توجه داشته باشند. نایلون حبابدار در بسیاری از کارخانجات مورد استفاده قرار می گیرد و استفاده ی بسیار گسترده ای دارد. تولید کنندگان نایلون های بسته بندی به دلیل فروش مستقیم با حذف واسطه ها، امکان قیمت گذاری بهتری را دارند و به همین جهت افراد زیادی از اقدام به خرید از تولید کنندگان می نمایند.

مرکز دریا پلاستیک سال ها در بخش توزیع مستقیم نایلون های بسته بندی فعالیت داشته و یکی مجموعه ی معتبر و با سابقه در این عرصه می باشد که قادر به همکاری با واحد های تولید می باشد تا نایلون های بسته بندی مورد نیاز آن ها را تامین نماید. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر درباره ی محصولات و قیمت ها با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات لازم در اختیار شما قرار داده شود و مشاوره دریافت کنید.

https://daryapelastic.com/

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد  

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه