رپرتاژ اگهی /

استفاده از انواع کاغذ بسته بندی برای صاحبان فروشگاه‌های آنلاین

استفاده از انواع کاغذ بسته بندی برای صاحبان فروشگاه‌های آنلاین
کدخبر : 34192

همانطور که می‌دانید یکی از عوامل موثر بر تصمیم مشتریان برای خرید یک محصول، نمای ظاهری و شکل بسته‌بندی آن است.

در بازار امروز که مشتریان با انبوهی از کالاهای مختلف روبرو هستند، یک بسته‌بندی زیبا و حرفه‌ای می‌تواند برگ برنده شما در فروش محصول‌تان باشد. این رقابت در بین فروشگاه‌های آنلاین اهمیت بیشتری دارد، چرا که تفاوت یک فروشگاه با فروشگاه دیگر، بیشتر در نوع ارائه خدمات است و نه لزوماً کیفیت کالایی که می‌فروشند. یکی از محصولاتی که شما می‌توانید با استفاده از آن کیفیت بسته‌بندی مرسوله‌های خود را ارتقا دهید، کاغذ بسته‌بندی است.

 

 

از آنجایی که این محصول تنوع بالایی دارد و می‌تواند تاثیر زیادی بر رضایت مشتری از خدمات شما بگذارد، قصد داریم در این مطلب در مورد انواع کاغذ بسته بندی با شما صحبت کنیم.

 

کاغذ بسته بندی چیست؟

همه ما تا به حال از کاغذهای بسته بندی استفاده کرده‌ایم. در واقع کاغذ کادو یکی از انواع کاغذ بسته‌بندی است که نمای ظاهری زیباتری به کادو می‌بخشد. برای همین تقریباً در تمام مناسبت‌ها از آن استفاده می‌کنیم. اما گذشته از کاغذ کادو، انواع مختلف کاغذ بسته بندی در بازار موجود هستند که بیشتر برای فروشگاه‌های آنلاین کاربرد دارند. این کاغذها با جنس‌ها و طرح‌های متنوعی تولید می‌شوند و فروشگاه‌های آنلاین نیز بسته به نیاز خود از بین آن‌ها انتخاب می‌کنند.

مشکلی که در مورد این کاغذهای بسته‌بندی وجود دارد این است که مشتری باید از بین همان چند نوع به انتخاب بپردازد و عملاً خود را به استفاده از مدل‌هایی که تولید کننده تصمیم به ارائه آن گرفته، راضی کند. اما گزینه بهتری هم وجود دارد و آن سفارش چاپ کاغذ بسته بندی است. با سفارش چاپ اختصاصی کاغذ بسته بندی، شما می‌توانید هر طرحی را روی هر نوع کاغذی که بخواهید چاپ کنید.

انواع کاغذ بسته‌بندی

همانطور که گفتیم، انواع مختلف کاغذ بسته‌بندی در بازار موجود هستند که برای چاپ کاغذ بسته بندی می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید. در ادامه این مطلب مدل‌های مختلف کاغذ بسته بندی را معرفی و ویژگی‌های هرکدام را بررسی می‌کنیم.

·کاغذ کرافت

کاغذ کرافت یا کرفت، یکی از انواع کاغذ بسته بندی است که به دلیل ظاهر نوستالژیکی که دارد، طرفداران زیادی را به خود جلب می‌کند. این کاغذ قهوه‌ای رنگ از خمیر شیمیایی قابل بازیافت تولید می‌شود، به همین خاطر علاوه بر علاقمندان به ظاهر نوستالژیکش، در بین دوست‌داران محیط زیست نیز طرفداران زیادی دارد. اما ویژگی‌های مثبت کاغذ کرافت یا گراف به جلوه ظاهری آن محدود نمی‌شود و این محصول با دارا بودن قدرت جذب بالا، انعطاف‌پذیری زیاد، مقاومت در برابر پارگی، قیمت مناسب و وزن سبک، گزینه خوبی برای بسته‌بندی مرسولات محسوب می‌شود.

اگر فروشنده دست‌ساخته‌ها یا محصولات سنتی هستید، چاپ روی کاغذ کرافت یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود؛ چرا که هماهنگی زیادی بین ظاهر این کاغذ و محصولات شما وجود دارد. از کاغذ کرافت علاوه بر بسته‌بندی می‌توان در ساخت لوازمی مانند ساک دستی، جعبه‌های کادو و چاپ انواع پاکت نامه و پاکت پول استفاده کرد.

·کاغذ بسته‌بندی رول

پاکت


اگر برای بسته‌بندی و یا ساخت محصولات خود نیاز به کاغذ رولی دارید، می‌توانید اقدام به چاپ کاغذ بسته‌بندی رول کنید. این کاغذ با گرماژ ۷۰ تولید می‌شود و عرض آن ۱ متر است. این محصول بیشتر برای استفاده در مواردی کاربرد دارد که اندازه کاغذ مورد نیاز مشخص نیست، یعنی ممکن است یک بار به پنجاه سانتی‌متر و بار دیگر به یک متر کاغذ نیاز داشته باشید، برای همین با خرید کاغذ بسته بندی رول، علاوه بر استفاده راحت‌تر، می‌توانید در مصرف کاغذ نیز صرفه‌جویی کنید.

 

·کاغذ پوستی

کاغذ پوستی بر خلاف کاغذ کرافت ضخامت کمی دارد. این نازکی تا حدی است که کاغذ پوستی را نیمه شفاف و شیری رنگ کرده است. این ویژگی باعث می‌شود بسته‌بندی مرسولات با استفاده از این کاغذ، نمای بسیار زیبایی به آن‌ها ببخشد. سفارش چاپ لوگو و یا نوشته‌های مربوط به هویت برند روی کاغذ پوستی، انتخاب بسیار خوبی است و بازخورد مناسبی از مشتریان دریافت می‌کند.

قیمت چاپ کاغذ پوستی به دلیل ضخامت کمی که دارد، بسیار مقرون به صرفه است و این نوع کاغذ گزینه مطلوبی برای بسته بندی پوشاک به شمار می‌رود؛ البته دقت داشته باشید که همین ضخامت کم باعث آسیب‌پذیری آن شده است و نمی‌توانید انتظار مقاومت زیادی از آن داشته باشید.

·کاغذ سنگ

کاغذ سنگ در واقع همان متریالی است که از آن برای ساخت کارتن و پاکت استفاده می‌شود. این نوع کاغذ بسته بندی شباهت زیادی به مقوا دارد و امکان چاپ روی ضخامت‌های مختلفی از آن فراهم است. از ویژگی‌های این کاغذ بسته بندی می‌توان به مقاومت در برابر رطوبت و دوام بالا در مقابل پارگی اشاره کرد. این خصوصیات سبب می‌شود سفارش کاغذ سنگی برای ساخت کیسه‌های خرید و جداره خارجی بسته‌های ارسالی فروشگاه شما بسیار کارآمد باشد، چرا که در هردوی این موارد به متریالی نیاز دارید که مقاومت بالایی در مقابل رطوبت و تغییرات آب و هوایی داشته باشد.

 

مزایای چاپ کاغذ بسته بندی

همانطور که گفتیم، چاپ کاغذ بسته بندی نسبت به خرید نوع آماده آن مزایای زیادی دارد. یکی از این ویژگی‌های مثبت، امکان انتخاب نوع کاغذ است که در بخش قبل به آن اشاره کردیم. مزیت دیگر سفارش چاپ کاغذ بسته‌بندی، امکان چاپ اختصاصی با طرح و رنگ مورد نظر خودتان است. طرح مطابق با سلیقه خود را می‌توانید از اینترنت پیدا کنید، خودتان طراحی کنید و یا حتی از لوگو و نوشته برند خود برای چاپ استفاده کنید.

به این ترتیب ظاهر محصولی که برای مشتری ارسال می‌کنید بسیار چشمگیرتر شده و وجهه فروشگاه شما در نظر مشتریان‌تان بالا می‌رود. یکی دیگر از مزیت‌های چاپ کاغذ بسته بندی، مقرون به صرفه بودن آن نسبت به خرید آماده است، یعنی با هزینه کمتری می‌توانید محصول مورد نظر خود را سفارش داده و در هزینه‌های فروشگاه آنلاین خود صرفه‌جویی کنید.

پاکت

چاپ کاغذ بسته بندی را به کجا سفارش دهیم؟

پیش از سفارش چاپ کاغذ بسته‌بندی، باید توجه داشته باشید که کیفیت این کاغذها عملاً به نوع متریال استفاده شده و کیفیت چاپ بستگی دارد، برای همین باید در انتخاب مجموعه تولیدی کاغذ بسته بندی دقت زیادی داشته باشید. پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات مجموعه آی آر چاپ است. این شرکت با سال‌ها سابقه فعالیت در حوزه صنعت چاپ، خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد که یکی از آن‌ها چاپ کاغذ بسته بندی است.

آی آر چاپ با بکارگیری دستگاه‌های چاپ پیشرفته و به‌روز، کاغذ بسته بندی باکیفیت تولید می‌کند و در کنار کیفیت، قیمت مناسبی را نیز برای مشتری فراهم می‌کند. یکی دیگر از مزایای سفارش چاپ کاغذ بسته‌بندی از IrChap.ir، امکان بهره‌مندی از پشتیبانی تلفنی و آنلاین است، پس چنانچه در هر مرحله از سفارش چاپ کاغذ بسته‌بندی سوالی دارید و یا نمی‌دانید کدام کاغذ بسته بندی مناسب‌تر است، می‌توانید روی کمک بخش مشاوره آی آر چاپ حساب کنید.

گفتنی است فرآیند ثبت سفارش کاغذ بسته بندی در سایت آی آر چاپ بسیار راحت انجام می‌شود و شما می‌توانید پس از انتخاب نوع کاغذ و در اختیار گذاشتن طرح مورد نظر خود، سفارش خود را در کمترین زمان ممکن درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید.

قیمت کاغذ بسته بندی

همانطور که در مقاله به آن اشاره کردیم، کاغذهای بسته بندی انواع مختلفی دارند و در ضخامت‌های متفاوتی تولید می‌شوند. طبیعتاً همین تفاوت جنس و ضخامت، از کلیدی‌ترین عوامل تاثیرگذار روی قیمت انواع کاغذ بسته بندی هستند. اگر به دنبال محصولی مقرون به صرفه هستید، احتمالاً کاغذ کرافت و کاغذ پوستی گزینه‌های مناسبی برای شما هستند. شما با مراجعه به سایت مجموعه آی آر چاپ می‌تونید با توجه به نیاز خود جنس و گرماژ مد نظرتان را انتخاب کرده و از قیمت دقیق آن مطلع شوید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه