رپرتاژ اگهی

5 منطقه ارزان برای خرید ملک در استانبول

5 منطقه ارزان برای خرید ملک در استانبول
کدخبر : 34901

به دلیل برخی بحران های اقتصادی در صنعت املاک و مستغلات و ساخت خانه های جدید در ترکیه، قیمت املاک در سال های اخیر کاهش یافته است. با این حال، این وضعیت یک فرصت عالی برای سرمایه گذاران برای خرید ملک در استانبول است. این می تواند بهترین شرایط جهت سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در این کشور باشد.

 به دلیل برخی بحران های اقتصادی در صنعت املاک و مستغلات و ساخت خانه های جدید در ترکیه، قیمت املاک در سال های اخیر کاهش یافته است. با این حال، این وضعیت یک فرصت عالی برای سرمایه گذاران برای خرید ملک در استانبول است. این می تواند بهترین شرایط جهت سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در این کشور باشد.

چه به دنبال اقامتگاه اصلی، ویلاهای عالی، آپارتمان، یا صرفاً سرمایه گذاری اجاره ای باشید، استانبول یکی از شهرهای عالی در جهان برای سرمایه گذاری است. این شهر، برای خرید یک خانه مسکونی یا آپارتمان، شهری فریبنده، هیجان انگیز و پر جنب و جوش است که هر سرمایه گذاری را به سوی خود جذب می کند.

در واقع، استانبول، به عنوان ترکیبی فوق العاده از دو قاره آسیا و اروپا محسوب می شود و بزرگترین شهر ترکیه و مرکز مالی و فرهنگی این کشور است. این کلان شهر بزرگ خانه 15 میلیون ساکن و همچنین یکی از 20 شهر پربازدید جهان است.

نواحی مرکزی شهر، نواحی خط ساحلی اروپا و آسیای بسفر، دارای با ارزش ترین املاک، اقامتگاه ها و خانه های لوکس هستند. اما در این میان، انواع پروژه های جدید که عمدتاً در مجتمع های مسکونی فوق العاده می باشند، همراه با مراکز خرید، رستوران ها و بسیاری از امکانات دیگر در مناطق ارزان این شهر، ایجاد شده اند که سرمایه گذاران خارجی را به سوی خود، جذب کرده اند.

بیلیک دوزو معروف به بهشت خریداران

بیلیک دوزو، در ساحل دریای مرمره در سمت اروپایی واقع شده است. علاوه بر این، مناطق مسکونی کنترل ‌شده ای را در خود دارد که سال های زیادی از عمر آن ها نمی گذرد. سایت های لوکس، پروژه های مسکونی انبوه و اقامت گاه هایی که در سال های اخیر ساخته شده اند، فضاهای زندگی مدرن با منظره دریا را ارائه می دهند. به همین دلیل خیلی از افراد علاقه مند به خرید ملک در بیلیک دوزو استانبول میباشند

به این منطقه بهشت ​​خرید نیز می گویند. مراکز خرید منطقه، جذابیت های بالای را فراهم کرده است. ضمن آن که با آب و هوای معتدل و امکانات ساحلی دسترسی آسانی دارد. همچنین قیمت مسکن، اعم از ملک یا آپارتمان مقرون به صرفه ای را ارائه می دهد.

بسیاری از مردم ترجیح می دهند در Beylikdüzü زندگی کنند، زیرا در طول روز زندگی بسیار فعال و آرامی را ارائه می دهد. این منطقه از نظر اقتصادی در وضعیت خوبی قرار دارد. ضمن آن که به لطف بندر آمبرلی، اسکله های تفریحی، مناطق صنعتی سازمان یافته و مراکز تجاری، موقعیت مهمی دارد. مراکز ورزشی، امکانات باشگاه، موسسات آموزشی، مراکز فرهنگی و هنری، زندگی مدرنی را در این منطقه ایجاد کرده است.

ppp

اسنیورت، ارزان و مدرن

منطقه اسنیورت که در غرب استانبول اروپایی واقع شده است، و یکی از  ارزان ‌ترین مناطق استانبول محسوب می‌شود. این منطقه به دلیل ساخت و سازهای فراوان و مطابق با استاندارد و داشتن محله های خوب و معروف مانند محله جمهوری، یکی از مناطق مورد علاقه ایرانیان مهاجر است. به طور کلی ایرانیان زیادی در اسنیورت زندگی می کنند. اگرچه قیمت مسکن در این منطقه پایین است، اما در حال رشد بوده و ارزش ملک در این منطقه را رو به رشد کرده است. و به همین دلیل خیلی از افراد علاقه به خرید ملک در اسنیورت استانبول را دارند.

بویوک چکمجه یکی از مناطق غرب استانبول

این منطقه یکی از غربی ترین مناطق استانبول اروپایی است. بویوک چکمجه، علاوه بر مجاورت با دریای مرمره، دریاچه ای بزرگ و زیبا نیز دارد که به دلیل نزدیکی به اسنیورت و بیلیک دوزو، دسترسی خوبی به خطوط حمل و نقل عمومی مانند متروباس را به خود اختصاص داده است.

این منطقه آب و هوای داشته و اکثر ساکنان آن از طبقه متوسط رو به بالا هستند. این منطقه زیبا و به دور از هیاهو بوده و امروزه مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران خارجی در زمینه املاک قرار گرفته است. علاوه بر توزیع فضاهای سبز طبیعی عمده در تمام نقاط استانبول، شاهد جاذبه ای بی سابقه برای بهترین طبقات اجتماعی در استانبول بوده است.

 همچنین تمام خدمات لازم را در سطح بالایی به آنها ارائه می دهد که آن را به منطقه ای محبوب برای تعطیلات تابستانی و آسایش برای ثروتمندان استانبول تبدیل کرده است. ضمن آنکه از مناطق مقرون به صرفه برای خرید ملک در استانبول محسوب می شود. با قصد داریم 5 منطقه قیمت مناسب را بررسی کنیم تا شما بتوانید با دید بازتری اقدام به خرید ملک در استانبول داشته باشید. البته حتما قبل از هرگونه اقدامی با کارشناسان متخصص در این زمینه مشورت کنید. املاک پوریا با داشتن سالها تجربه میتواند به شما در این زمینه کمک کند .

توزلا منطقه ای با طبیعت بکر

توزلا، منطقه روستایی متمایز در بخش آسیایی استانبول است که با زیبایی طبیعت و آسایشی که هنگام حرکت بین مناطقش و استشمام هوای تازه آن احساس می‌کنید، محبوبیت بالایی را به خود اختصاص داده است. در اینجا می توانید از راحتی روانی و دوری از سر و صدا و شلوغی لذت ببرید.

این منطقه، شامل تعدادی بیمارستان، مدرسه، امکانات دولتی، خدماتی و تفریحی مانند سالن های تئاتر، زمین های بازی، استخرها و بسیاری از مراکز تجاری و مراکز خرید است که زندگی در آن را لذت بخش و مدرن می کند و تفاوتی با زندگی در مراکز شهر ندارد، مگر در مزیت آرامش و آسایشی که مراکز شهرها فاقد آن هستند.

منطقه توزلا برای خرید ملک و سرمایه گذاری مناسب است. ضمن آن که جستجوی ملک مناسب برای زندگی یا سرمایه گذاری در پروژه های مدرن شهری، ساده بوده و قیمت املاک خوب و قابل قبول است. ایده زندگی در توزلا، یکی از مهم ترین گزینه ها برای کسانی خواهد بود که به دنبال خرید آپارتمان در استانبول به خصوص در بخش آسیایی شهر هستند.

Untitled

سلطان بی لی منطقه ای با ریشه های تاریخی

سلطان بی لی، در کنار سنجاق تپه در بخش آسیایی استانبول قرار دارد. اکثر افراد در طبقه متوسط، در این منطقه زندگی می کنند. این یک منطقه با ریشه های تاریخی زیادی است. گسترش حمل و نقل و ارتباطات جاده ای در سلطان بی لی، توجه مهاجران و سرمایه گذاران را به این منطقه جلب کرده است.

این منطقه، با بیش از سه هزار جمعیت، در بخش آناتولی استانبول واقع شده است. بخش مهمی از مهاجرت به استانبول از مناطق مختلف آناتولی، در منطقه سلطان بی لی جمع شده است. در نتیجه فعالیت های سریع ساختمانی، در این منطقه شکل گرفته است که بافت کنونی این بخش از شهر را ایجاد کرده است.

البته این را باید افزود که دسترسی به منطقه سلطان بی لی، از بسیاری از مناطق استانبول امکان پذیر است. می توانید اوقاتی آرام را در پارک ها، باغ ها و حوضچه های داخل محدوده منطقه سپری کنید. این منطقه در سال های اخیر رشد و تحول سریعی را تجربه کرده است. پروژه های بزرگ و مجلل به ویژه در ماه های اخیر مورد توجه سرمایه گذاران خرید ملک در استانبول، قرار گرفته است.

حال که با این پنج منطقه قیمت مناسب در استانبول آشنا شدید، توجه داشته باشید که باید برای خرید ملک در استانبول حتما از افراد با تجربه و متخصص مشورت کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسولیتی بابت آن ندارد .... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه