رپرتاژ اگهی

تجربه ی یک اقامت رویایی در کیش، اگر سفر لازمی!

تجربه ی یک اقامت رویایی در کیش، اگر سفر لازمی!
کدخبر : 34905

کیش یکی از مقاصد پرطرفدار برای سفر است که اغلب برای لذت بردن از تفریحات آبی آن، خرید کردن و سپری کردن اوقات و گشت و گذار در ساحلی تمیز و تماشایی به این جزیره زیبا سفر می‌کنند. در کیش هتل های متنوعی خواهید یافت اما از آنجایی که این جزیره یک مقصد لوکس محسوب می‌شود که برخی آن را برای ماه عسل خود انتخاب می‌کنند، شناخت هتل های لوکس و باکیفیت کیش می‌تواند به رقم زدن یک سفر رویایی کمک کند. این هتل های کیش بهترین گزینه‌های شما برای اقامت رویایی در کیش هستند.

کیش یکی از مقاصد پرطرفدار برای سفر است که اغلب برای لذت بردن از تفریحات آبی آن، خرید کردن و سپری کردن اوقات و گشت و گذار در ساحلی تمیز و تماشایی به این جزیره زیبا سفر می‌کنند. در کیش هتل های متنوعی خواهید یافت اما از آنجایی که این جزیره یک مقصد لوکس محسوب می‌شود که برخی آن را برای ماه عسل خود انتخاب می‌کنند، شناخت هتل های لوکس و باکیفیت کیش می‌تواند به رقم زدن یک سفر رویایی کمک کند. این هتل های کیش بهترین گزینه‌های شما برای اقامت رویایی در کیش هستند.

 

1.هتل ترنج کیش- هتلی روی آب

اگر بخواهیم لوکس ترین هتل کیش را نام ببریم بدون شک هتل ترنج کیش در صدر لیست قرار می‌گیرد. هتلی 5 ستاره که تمام 100 سوییت آن روی آب قرار گرفته و با کفپوش شیشه‌ای که دارد شما را با ماهی‌های زیبا و رنگارنگ زیر آب همسایه می‌کند. این سبک سوییت در میام تمام هتل های ساحلی منطقه، منحصر به فرد است و موجب خاص‌تر بودن این هتل لوکس شده است. هتل ترنج کیش یکی از بهترین انتخاب ها برای اقامت رویایی و لوکس در کیش محسوب می‌شود بخصوص اگر قرار است برای ماه عسل به یک سفر رویایی و فراموش نشدنی بروید.

علاوه بر سوییت های این هتل که هر کدام ویژگی خاص خودشان را دارند، ظاهری که چیدمان این سوییت‌ها کنار هم ایجاد کرده نیز موجب شهرت این هتل شده است. سوییت های هتل ترنج در راستای اسکله چوبی قرار گرفته‌اند که تصویر بته جقه، که نقشی سنتی و هنری است، را تداعی می‌کند.

همه چیز در این هتل با در نظر گرفتن محیط زیست و حمایت از آن شکل گرفته است و به موجب آن دو جزیره مصنوعی برای جذب پرندگان ساخته شده که هم افرادی که در این هتل اقامت دارند هم سایر گردشگرانی که به کیش سفر می‌کنند می‌توانند از آن بازدید کنند. علاوه بر اینها، امکاناتی نظیر دوچرخه سواری، اجاره خودرو، خدمات اسپا و ماساژ و خدمات لاندری نیز به میهمانان هتل ارائه می‌شود. برای امتحان کردن غذاهای متنوع نیز می‌توانید از رستوران‌ های هتل ترنج استفاده کنید که هر کدام منویی خاص و متفاوت دارند. در حقیقت با اقامت در هتل ترنج کیش نیازی به خارج شدن از هتل نخواهید داشت چرا که بسیاری از امکانات در کمترین زمان در دسترستان قرار می‌گیرد.

2.هتل داریوش- هتلی پنج ستاره با ظاهری تاریخی

از جمله هتل های محبوب کیش می‌توان به هتل داریوش اشاره کرد که پیش از اینکه بخواهیم درباره امکانات و خدمات آن اشاره کنیم به ظاهر خاص و متفاوتی که دارد خواهیم پرداخت. هتل داریوش تنها هتل در جزیره کیش است که با نمادهای باستانی ایرانی ساخته شده است به طوری که به نظر می‎‌رسد در زمان سفر کرده و وار دوره‌ای خاص از تاریخ ایران باستان شده‌اید. این ساختار خاص که شبیه به تخت جمشید است موجب شده نام هتل داریوش بعنوان یک هتل موزه معرفی شود.

هتل داریوش کیش یکی از بزرگترین و زیباترین هتل های ایران است که در سال 1382 ساخته شده است. این هتل 184 اتاق و سوییت دارد که هر کدام چشم اندازی زیبا از باغ اطراف هتل یا دریا دارند. محوطه هتل با معماری خارق العاده‌اش موجب شده هتل داریوش کیش نه تنها یک اقامتگاه، بلکه یک جاذبه گردشگری محسوب شود. از امکانات این هتل می‌توان به دو غذاخوری، دو کافی شاپ و یک سالن تشریفات اشاره کرد. علاوه بر اینها، میهمانان این هتل می‌توانند از زمین تنیس، استخر روباز، باشگاه بدنسازی و اینترنت به صورت رایگان استفاده کنند. صبحانه نیز به صورت بوفه ارائه می‌شود و هزینه‌ای فارغ از هزینه اتاق برای میهمانان نخواهد داشت.

میهمانان هتل داریوش کیش می‌توانند با هماهنگی قبلی از آرایشگاه، سالن بیلیارد و تفریحاتی نظیر غواصی نیز استفاده کنند و همچنین برای تماشای دلفین‌ها به پارک دلفین‌ها مراجعه کنند. هتل داریوش کیش هتلی پر از امکانات لوکس و کاربردی است و جایی مناسب برای سفرهای خانوادگی محسوب می‌شود.

064f6cda-cfaa-4004-97c9-0195897d4aee

3.هتل مارینا کیش- هتلی در کنار ساحل مرجانی

از جمله بهترین هتل های پنج ستاره کیش می‌توان هتل مارینا را معرفی کرد. هتلی که در موقعیت مکانی بسیار عالی در این جزیره واقع شده است. هتل مارینا کیش در کنار ساحل مرجانی کیش قرار گرفته است. ساحل مرجانی از جمله زیباترین و دیدنی‌ترین مناطق گردشگری ایران در جزیره کیش محسوب می‌شود که نقطه تلاقی بازار مرجان و خلیج فارس است. اقامت در نزدیکی چنین طبیعت بکر و شگفت انگیزی بسیار رویایی و فراموش نشدنی خواهد بود. همین موجب شهرت بیشتر هتل مارینا کیش شده است.

علاوه بر نزدیکی هتل به ساحل مرجان، هتل مارینا کیش امکانات متعددی دارد که اقامت در این هتل را برای میهمانان لذتبخش‌تر می‌کند. از جمله آن می‌توان به قایق سواری، دوچرخه سواری، امکان استفاده از استخر، ماهیگیری، پاراسل و گشت ‌های دریایی اشاره کرد. این هتل پنج ستاره 186 اتاق دارد که هر کدام چشم انداز به سمت دریا یا محوطه هتل دارند. تمامی اتاق‎‌ های هتل نیز از امکانات ویژه از جمله IPTV، میز تحریر، کمد لباس، چای ساز، و اینترنت رایگان بهره مند هستند.

رستوران لوتوس تنها رستوران این هتل است که با ظرفیت 200 نفر آماده خدمت رسانی به میهمانان این هتل است. همچنین سالن کنفرانس و اجتماعات هتل مارینا کیش نیز خدماتی را به افرادی که در سفر تجاری هستند و نیاز به برگزاری جلسات رسمی دارند ارائه می‌کند. بنابراین، هتل مارینا کیش را می‌توان یک هتل مناسب سفرهای خانوادگی و تجاری دانست چرا که امکانات کافی برای هر نوع سفری را دارد.

سخن پایانی

در جزیره زیبای کیش برای بودجه های مختلف می‌توانید هتل بیابید. بنابراین اینطور تصور نکنید که اقامت در جزیره کیش همیشه با هزینه فراوانی همراه خواهد بود. اما در این بین برخی هتل ها شهرت و امتیاز بیشتری دارند که انتخاب آن ها به شما کمک می‌کند خاطراتی زیباتر و سفری رویایی‌تر برای خودتان رقم بزنید. هر یک از این هتل ها ویژگی خاصی دارند که آن‌ها را در بین هتل های کیش منحصر به فرد می‌سازد. بنابراین سفرتان به کیش را با اقامت در هتل های خاص این جزیره رویایی ‌تر سازید.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسولیتی بابت آن ندارد ...

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه