آخرین پیش بینی وضعیت آب و هوا سه شنبه 1 بهمن

آخرین پیش بینی وضعیت آب و هوا سه شنبه 1 بهمن
کدخبر : 3499

براساس نقشه‌های هواشناسی امروز با ورود سامانه بارشی به غرب کشور شاهد بارش پراکنده در برخی استان های کشور خواهیم بود.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز در سواحل دریای خزر و شمال شرق بارش پراکنده ادامه خواهد داشت و بتدریج با ورود سامانه بارشی به غرب کشور در دامنه‌های زاگرس مرکزی واقع در کرمانشاه، همدان، مرکزی، ایلام و لرستان بارش برف و باران شروع شده و در برخی مناطق شمال غرب، جنوب غرب و مرکز بارش پراکنده رخ می‌دهد.

روز چهارشنبه در غرب، جنوب غرب، مرکز و جنوب کشور بارش پیش بینی می‌شود و در استان‌های ایلام، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، جنوب اصفهان، شمال فارس بارش برف و باران و در شمال بوشهر رگبار و رعد و برق شدت خواهد داشت و در برخی مناطق شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران و همچنین در برخی مناطق شرق کشور ابرناکی و بارش پراکنده رخ می‌دهد.

 

فعالیت سامانه بارشی طی ۲ روز آینده در نیمه شرقی و جنوب کشور

 

روز پنج شنبه این سامانه در نیمه شرقی و جنوب کشور فعال است و در جنوب فارس و بوشهر، هرمزگان، جزایر خلیج فارس رگبار و رعد و برق و وزش باد شدت داشته و در نیمه جنوبی کرمان، خراسان جنوبی و شرق خراسان رضوی بارش برف وباران شدت خواهد داشت. این روز در دامنه‌های زاگرس در نوار غربی کشور و دامنه‌های البرز مرکزی بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

روز جمعه در سیستان و بلوچستان و هرمزگان بارش و وزش باد شدید رخ می‌دهد و بتدریج با خروج این سامانه از شرق کشور موج دیگری به شمال غرب وارد شده و سبب بارش برف و کاهش نسبی دما در شمال غرب و غرب می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه