رپرتاژ اگهی

هزینه تعمیر مبل در منزل و هزینه تعمیر صندلی اداری در محل

هزینه تعمیر مبل در منزل و هزینه تعمیر صندلی اداری در محل
کدخبر : 35414

انجام خدمات تعمیر مبل و تعمیر صندلی اداری یکی از اموری است که حتما نیاز به تخصص و مهارت کافی دارد. به همین خاطر در این مطلب می‌خواهیم مهمترین مواردی را که قبل از اقدام به این خدمات باید در نظر بگیریم، بازگو کنیم. پس تا پایان این مطلب همراه ما باشید. مطالب گردآوری شده طبق تجربه متخصصین تعمیرات مبل و صندلی می‌باشد.

 انجام خدمات تعمیر مبل و تعمیر صندلی اداری یکی از اموری است که حتما نیاز به تخصص و مهارت کافی دارد. به همین خاطر در این مطلب می‌خواهیم مهمترین مواردی را که قبل از اقدام به این خدمات باید در نظر بگیریم، بازگو کنیم. پس تا پایان این مطلب همراه ما باشید. مطالب گردآوری شده طبق تجربه متخصصین تعمیرات مبل و صندلی می‌باشد.

هزینه خدمات تعمیر مبل

خدمت

حدود قیمت به تومان

مبل استیل 7 نفره

از 3.000.000 تا 5.000.000

مبل استیل 9 نفره

از 3.800.000 تا 6.000.000

مبل راحتی 7 نفره

از 4.000.000 تا 7.000.000

مبل راحتی 9 نفره

از 6.000.000 تا 8.000.000

مبل کلاسیک

از 4.000.000 تا 7.000.000

مبل سلطنتی 7 نفره

از 4.000.000 تا 7.000.000

مبل سلطنتی 9 نفره

از 5.000.000 تا 7.000.000

 

جهت اقدام برای تعمیر مبل خود می‌توانید با توجه به توضیحاتی کاملی که در ادامه ارائه خواهد شد اقدام کنید تا از این خدمات به نحو احسن بهره بگیرید. چند نکته مهم که در زمان تعمیرات مبل باید به آن دقت زیادی داشته باشید به شرح زیر می‌باشد:

 

قیمت تعمیر مبل: زمانی که قصد دارید از این خدمت استفاده کنید بهتر است از همان ابتدای امر در مورد قیمت تعمیر مبل اطلاعات کافی کسب کنید. از چند تعمیرکار استعلام قیمت بگیرید و به صرفه‌ترین قیمت را برگزینید. اما این مورد را به‌یاد داشته باشید که هیچ ارزانی بی‌حکمت نیست! اینکه تعمیرکار از چه موادی و پارچه‌ای استفاده می‌کند بسیار مهم و قابل تحقیق می‌باشد.

انتخاب پارچه مبلی: با جرات می‌توان گفت انتخاب پارچه مبلی در زمان تعمیرات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. یعنی ظاهر خانه یا محل کار شما به اندازه چشمگیری به این پارچه بستگی دارد. پس دقت کنید در زمان تعمیر مبل خود از پارچه مناسب استفاده کنید. می‌توانید پارچه مبلی را به صورت آنلاین سفارش دهید و یا به صورت حضوری از مراکز آن تهیه کنید. مراکز خرید پارچه مبلی از جمله: بازار بزرگ، مولوی، خیابان زرتشت، خیابان ولیعصر، دروازه دولت و … را نام برد.

نمونه‌ای از بهترین پارچه‌های مبل از سایت استاده (ostadeh.com)

مبلمبلمبل

مبل

در صورت تمایل می‌توانید از پارچه مبلی خود به مقدار بیشتری خریداری کنید و در روز مبادا از آن استفاده کنید. این توصیه طبق تجربه تعمیرکاران مبل در اختیار شما قرار داده شده است. به‌دلیل آنکه ممکن است تولید و یا وارد کردن پارچه مبلی شما متوقف شود و در بازار موجود نباشد، و از طرفی یک حواس پرتی باعث آسیب به یکی از مبل‌های شما شود؛ پس بهتر است به این پیشنهاد فکر کنید.

بهترین کار در زمان انجام تعمیر مبل این است که همه موارد با تعمیرکار شفاف سازی شود. هزینه نهایی، زمان دقیق تحویل کار، عکس و فیلم حین انجام کار در صورت درخواست مشتری، استفاده از متریال مرغوب حین انجام کار، استفاده از همان پارچه مبلی که توسط مشتری انتخاب شده و همچنین ارائه فاکتور در زمان پایان کار و دریافت رسید.

دقت داشته باشید که مشکل مبل خود را به‌صورت کامل بیان کنید تا تعمیرکار نیز بداند باید چکاری را انجام دهد. برخی از مبل‌ها نیاز به تعمیرات کلی ندارند و تنها با یک تعویض پارچه مبلی کارشان ساخته است که برای تشخیص این مهم از تجربه یک تعمیرکار باتجربه بی‌بهره نمانید.

طبق تجربه تعمیرکاران مبل و آمار، بیشترین درخواست تعمیر مبل از بهمن ماه آغاز می‌شود و تا اواسط اسفند ادامه دارد. پس برنامه ریزی دقیقی برای این کار داشته باشید و در یک فرصت مناسب اقدام به تعمیرات مبل کنید و خود را بد قولی تعمیرکار راحت کنید. 

هزینه خدمات تعمیر صندلی اداری یا گردان

مبل

شرح خدمت

قیمت (تومان)

جک چینی درجه 3 بدون ضمانت

190،000

جک آرکو و لنسر تا 1 سال ضمانت

250،000

تا

300،000

جک الگو با 1 سال ضمانت

400،000

مکانیزم کلاچی دو اهرم با 1 سال ضمانت

400،000

مکانیزم منشی تک اهرم (تعویض در کارگاه)

250،000

مکانیزم اتوبوسی معمولی با 1 سال ضمانت

850،000

مکانیزم اتوبوسی براکت دار با 1 سال ضمانت

950،000

تعویض پایه فلزی آبکاری نیکل کروم با چرخ مخصوص صندلی کارمندی

350،000

تا

400،000

تعویض پایه فلزی آبکاری نیکل کروم با چرخ مخصوص صندلی مدیریتی

500،000

تا

650،000

تعویض پایه پلاستیکی با چرخ مخصوص صندلی کارمندی

(تا 60 کلیون وزن)

190،000

تا

250،000

   
 

 

یکی از خدمات پرطرفدار در هر منزلی که دارای صندلی اداری می‌باشد و همچنین در تمام سازمان‌ها و ارگان‌ها اقدام برای تعمیر صندلی اداری می‌باشد که به دلایل متعددی شما می‌توانید به این خدمت نیاز داشته باشید از جمله:

توجه داشته باشید خدمات تعمیر صندلی اداری با نام‌هایی مثل تعمیر صندلی گردان، تعمیر صندلی کامپیوتر و تعمیر صندلی چرخ‌دار هم رواج دارد.

خرابی چرخ صندلی: کار نکردن درست چرخ‌ها موردی است که عملکرد صحیح ما حین انجام فعالیت روزانه ما را کم می‌کند. قبل از اقدام به تعویض چرخ صندلی بهتر است این کار را انجام دهید، شاید مشکل شما رفع شد! صندلی خود را برگردانید و چرخ‌های آن را به درستی بررسی کنید شاید چیزی بین چرخ‌ها گیر کرده باشد و یا کثیفی و غبار باعث عدم کارکرد صحیح چرخ‌ها شده باشد که می‌توانید چرخ‌ها را تمیز کنید و با کمی روغن‌کاری مثل روز اول از آن استفاده کنید.

خرابی جک صندلی: جک صندلی درواقع مسئولیت این را دارد که نشیمن صندلی را به اندازه دلخواه شما بالا و پایین کند. اگر زمانی که جک صندلی را بالا می‌دهید تا نشیمن صندلی بالا بیاید اما بعد از چند ثانیه نشیمن به حالت قبل خود برمیگردد و پایین می‌رود یعنی گاز جک صندلی شما خالی شده که یکی از دلایل آن می‌تواند تحمل بیشتر از حد مجاز نسبت به وزن قابل تحمل صندلی باشد.

تعمیر جک صندلی اداری یا تعویض ج صندلی، از متداول‌ترین خدمات تعمیرات صندلی است. بعد از آن تعویض روکش صندلی اداری را می‌توان پر درخواست‌ترین خدمات برای خدمات تعمیر صندلی اداری نام برد.

خرابی مکانیزم صندلی: زمانی که برروی صندلی می‌نشینید و می‌خواهید با خیالی آسوده تکیه دهید و عقب و جلو شوید، متوجه می‌شوید که نمی‌توانید این کار را به راحتی روزهای اول انجام دهید. خراب شدن مکانیزم صندلی سبب اختلال در کارکرد آن می‌شود و شما را به تعمیر صندلی وادار می‌کند.

خرابی دسته صندلی: پوسیده شدن دسته صندلی و یا کنده شدن چرم آن نمی‌تواند آسایش لازم حین استفاده از صندلی را برای ما محیا کند. به همین دلیل با تعویض دسته صندلی می‌توانید به تعمیر آن بپردازید و صندلی خود را نو کنید.

تعویض روکش صندلی اداری: شاید صندلی شما هیچ کدام از مشکلاتی که به آنها اشاره شد را نداشته باشد و فقط نیاز داشته باشید تا روکش صندلی خود را تعویض کنید. برای این کار می‌توانید با انتخاب یک تعمیرکار صندلی که تخصص کافی در این زمینه را دارد مشورت کنید و با انتخاب بهترین روکش صندلی، این مهم توسط تعمیرکار انجام شود.

بهترین پارچه مبلی کدام است؟

مبل

اگر تحقیق کوچکی کرده باشید می‌دانید که پارچه مبلی‌های زیادی در بازار موجود است که هنگام خرید هر یک معایب و مزایای خود را دارند. پارچه مبلی جاسمین، مازراتی، نانو، چرم، پارچه مبلی مخمل، مسکو و … که انتخاب بهترین پارچه مبلی را برای ما دشوار خواهد کرد؛ زیرا هر یک از پارچه‌های نام برده شده برای سلیقه‌ای طراحی شده است. 

علاوه بر سلیقه می‌توان به بودجه مشتری حین تعمیر مبل و انجام رویه کوبی نیز اشاره کرد. پارچه مبلی‌های ارزان قیمتی در بازار موجود می‌باشد که علاوه بر کیفیت مناسب قیمت معقولی دارند و می‌توان جهت اقدام برای خدمات تعمیر مبل، به‌صرفه‌تر اقدام کرد.

بهترین روکش صندلی در زمان تعمیر

پیشنهاد می‌کنیم انتخاب بهترین روکش صندلی اداری در زمان انجام تعمیرات را به خود تعمیرکار بسپارید. برای به صرفه‌تر بودن هزینه تعمیر صندلی استفاده از پارچه‌های چرم مصنوعی این روزها طرفداران زیادی دارد. این مورد را در نظربگیرید که حس آرامش حین استفاده از صندلی بسیار مهم است.

پس برای انتخاب بهترین روکش صندلی دقت کنید که عرق نکردن و نداشتن حس گرما، زبر نبودن پارچه فاکتورهای مهمی هستند که حتما باید در نظر داشته باشید.

شرکت آیکا سرویس در زمینه خدمات تعمیر مبل و تعمیرات صندلی اداری و گردان فعالیت می‌کند. برای مشاهده و مشاوره در زمینه خدمات تعمیر مبل و صندلی اداری با این شرکت تماس بگیرید.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسولیتی بابت آن ندارد ...  

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه