رپرتاژ اگهی

بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی در راد گستر نوین

بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی در راد گستر نوین
کدخبر : 35607

امروزه در بازار انواع مختلف دستگاه های تصفیه آب با قیمت های مختلفی را مشاهده می کنیم.

  برخی از فروشنده ها تصفیه آب هایی با قیمت های متفاوتی را عرضه می کنند که بسیار شبیه هم از لحاظ ظاهری و برند هستند. حتما توجه داشته باشید که از شرکت های قدیمی و معتبر خریداری کنید که ضمن اصل بودن محصول، گارانتی معتبر و خدمات و پشتیبانی قوی و طولانی مدت نیز داشته باشند. ما در این مقاله بهترین مارک های تصفیه آب خانگی و انواع آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد و شما را برای خرید بهترین قیمت آن راهنمایی می کنیم.

بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی در راد گستر نوین

بهترین مارک های تصفیه آب تایوانی

کشور تایوان قدرتمند ترین کشور در زمینه ی تولید دستگاه های تصفیه آب خانگی می باشد که در ایران نیز بسیار مطرح هستند. دستگاه های متعددی در بازار وجود دارند اما هیچ یک از آن ها قدرت دستگاه های تایوانی را ندارند. این کشور بهترین دستگاه های تصفیه آب اسمز معکوس را تولید می کند که یک روش بین المللی برای تصفیه سازی آب است. مارک های مختلفی در این کشور در حوزه تصفیه آب با یکدیگر رقابت می کنند. سه شرکت سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو معروف ترین و بهترین آن ها هستند که در ایران نیز پر طرفدارند. این سه برند دستگاه های پر قدرتی را تولید می کنند که از کیفیت بالایی برخوردارند. هم چنین استاندارد های جهانی مثل NSF, CE, FDA  و QW  را نیز دارا می باشند. به دلیل این که انواع تقلبی این برند ها در بازار وجود دارند، حتما از نمایندگی های معتبر این دستگاه ها را خریداری نمایید. ما در اینجا به بررسی اجمالی ای سه شرکت می پردازیم:

شرکت سافت واتر: این شرکت در سال 1946 فعالیت خود را در تایوان آغاز کرده و تحت لیسانس آمریکا می باشد. این برند بهترین دستگاه های اسمز معکوس را تولید می کند و شهرت جهانی دارد. دستگاه های سافت واتر 6 الی 8 مرحله ای می باشد و توانایی از بین بردن آلودگی های آب را تا 99 درصد دارند هم چنین آب شیرین کن نیز هست و آبی که در اختیار شما قرار می دهد از نظر بهداشتی بسیار استاندارد و گوارا خواهد بود.

شرکت سی سی کا: این برند تایوانی نیز تحت لیسانی آمریکا فعالیت می کند و دستگاه های قدرتمندی را تولید می کند که بسیار پر طرفدار در سطح جهان و هم چنین ایران است. شرکت سی سی کا تمامی قطعات مربوط به دستگاه های تصفیه آب را در خود شرکتش تولید می کند که دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. دستگاه های تصفیه آب سی سی کا از روش های اسمز معکوس، اولترا فیلتراسیون و نانو فیلتراسیون برای تصفیه آب استفاده می کند.

شرکت آکوا پرو: این شرکت تایوانی فعالیت خود را از سال 2006 شروع کرده و با این سابقه ی کم توانسته دستگاه های با کیفیتی را تولید کند و با شرکت های دیگر رقابت کند. آکوا پرو از بهترین متریال و تکنولوژی ها برای تولید دستگاه های خود استفاده می کند و دارای دستگاه های 6 الی 8 مرحله ای با روش اسمز معکوس می باشد. هم چنین این دستگاه ها آب شیرین کن نیز هستند و آب خروجی آن از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

 بهترین مارک های تصفیه آب تایوانی

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه های تصفیه آب خانگی انواع مختلفی دارند. از نظر روش تصفیه، اسمز معکوس و اولترا فیلتراسیون رایج ترین و بهترین دستگاه ها می باشند. دستگاه های اولترا فیلتراسیون بدون برق و پمپ و مخزن کار می کنند و قادرند تمام رسوبات آب را از بین ببرند و به دلیل این که برقی نیستند در هزینه ی برق صرفه جویی می کنند. اما توانایی کاهش سختی آب را ندارند و هم چنین به عنوان آب شیرین کن نیز نمی توان از آن ها استفاده کرد چون یون های موجود در آب را از بین نمی برد، بنابراین مناسب مناطقی هستند که آب در آن جا رسوبات بیشتری داشته باشد.

دستگاه های اسمز معکوس بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد که مناسب برای تمامی مناطق است. در فرایند سمز معکوس، آب با فشار زیاد وارد فیلتر ممبران می شود و تا 0001/0 میکرون تمامی مواد و املاح مضر آب از بین می رود. سختی آب را کاهش می دهد و هم چنین آب شور را به آب شیرین تبدیل می کند. این دستگاه تمام آلودگی ها ویروس ها و رسوبات آب را از بین می برد و آبی که در اختیارتان قرار می دهد آبی بهداشتی ، تمیز و گوارا خواهد بود.

دستگاه های قلیایی کننده آب، فرا بنفش و اکسیژن ساز نیز از جزو دستگاه های اسمز معکوس به شمار می روند و همان عملکرد را دارند اما به جز 6 مرحله ی اصلی، یک یا دو مرحله ی اضافی دیگر دارند که آن را توضیح می دهیم.

تصفیه آب قلیایی: این دستگاه با فیلتر قلیایی خود آب را از حالت اسیدی خارج می کند و آن را یونیزه یا قلیایی می کند. PH آب را بالا می برد و خواص آنتی اکسیدانی به آن می دهد. آب قلیایی برای بدن بسیار مفید است و باعث کاهش مشکلات گوارشی و کاهش قند و چربی در بدن می شود و از بروز بسیاری از بیماری ها جلوگیری می کند.

تصفیه آب فرا بنفش: این دستگاه با استفاده از اشعه یو وی که توسط یک لامپ داخل دستگاه تولید می شود قادر است تا 99.99 درصد موجودات زنده آب مثل ویروس ها، باکتری ها و میکروب ها. این اشعه خطری برای انسان ندارد و برای از میان بردن کامل موجودات زنده آب بسیار موثر است.

تصفیه آب اکسیژن ساز: این دستگاه با فیلتر اکسیژن ساز یا همان مادون قرمز، مولکول های آب را می شکند و سطح اکسیژن آب را بالا می برد. در نتیجه آب انرژی زا خواهد شد و برای پوست و مو بسیار مفید می باشد.

دستگاه های تصفیه آب از نظر ظاهری نیز انواع زیر سینکی، رومیزی و دیواری نیز دارند که با توجه به نیازتان می توانید آن را انتخاب کنید.

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب

شرکت تصفیه آب راد گستر نوین با سابقه ای بیش از 16 سال نمایندگی دستگاه های تصفیه آب اصل تایوان را در ایران دارد و وارد کننده بهترین مارک های تصفیه آب خانگی تایوانی سافت واتر، سی سی کا و آکواپرو می باشد. این دستگاه ها عملکرد فوق العاده ای دارند و جزو بهترین ها در بازار می باشند.

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب

"شرکت تصفیه آب راد گستر نوین وارد کننده و مرکز پخش بهترین مارک های تصفیه آب های خانگی و اداری تایوانی آکوا AQUA و سافت واتر SOFT WATER و آکواپرو AQUA PRO و سی سی کا CCK دستگاه تصفیه هوا در ایران، با توجه به نیاز منطقه ای و نوع آلودگی های آب ایران، اقدام به عرضه دستگاه هایی نموده است که جهت رفع مشکلات بومی آب، بهینه می باشند. این دستگاه ها با توجه به نوع سیستم حرفه ای خود، دارای عملکرد و کارآیی فوق العاده ای بوده و از پیشرفته ترین کارخانه ها و بهترین آب تصفیه کن خانگی و بهترین دستگاه تصفیه هوا موجود در ایران می باشند. "

شما خریداران محترم می توانید با مراجعه به سایت این شرکت انواع مختلف دستگاه های تصفیه آب همراه با جزییات و عکس و اطلاعات کامل مشاهده نمایید و با کلیک بر روی هر کدام از آن ها سفارش خود را آنلاین ثبت کنید. بعد از ثبت نام کارشناسان شرکت با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی های لازم را جهت ارسال و نصب دستگاه انجام خواهند داد. شما هم چنین می توانید قبل از خرید دستگاه با مشاوران شرکت تماس گرفته تا شما را برای خرید دستگاه مناسب راهنمایی کنند. با خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب از شرکت راد گستر نوین در وقت خود صرفه جویی کرده و قیمت آب تصفیه کن را مناسب تر از هر جای دیگری پیدا خواهید کرد. شرایط پرداخت هم به صورت نقدی و هم اقساطی خواهد بود. هم چنین از گارانتی یک ساله ی طلایی شرکت نیز بهره مند خواهید شد. پس از اتمام مهلت گارانتی تمام خدمات مربوط به دستگاهتان را با قیمتی مناسب انجام خواهند داد تا خیالتان از هر جهت راحت باشد. ارسال و نصب دستگاه نیز رایگان خواهد بود و پس از نصب آن، تکنسین ها آب تصفیه شده را در حضورتان تست خواهند کرد. پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا به سایت شرکت راد گستر نوین مراجعه کنید و با خیالی راحت دستگاه مورد نظرتان را خریداری نمایید.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه