رپرتاژ اگهی

هفت مزایای عکاسی از کودک که نمیدانستید

هفت مزایای عکاسی از کودک که نمیدانستید
کدخبر : 37254

عکاسی از کودکان مزایای بزرگی برای کودک و شما دارد. ثبت لحظات فرزندانمان آینده آن‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

اگر به زندگی در لحظه اهمیت می‌دهید و از خاطرات زنده خود لذت می‌برید، خیلی خوب است اما بهتر است به دنبال تعادل مناسب بین خاطرات زنده و ثبت این خاطرات پیدا کنید. چند دلیل محکم وجود دارد که چرا شما باید عکس‌هایی از دوران کودکی فرزندتان ثبت کنید. برای آشنایی با این مزایا این مقاله از بیاتو عروسی را تا انتها مطالعه کنید.

 

آتلیه کودک و مزایای عکاسی از دوران کودکی

خانه‌های مادری با اتاق نشیمنی پر از قاب عکس و آلبوم‌های عکاسی آنالوگ بهانه‌ای برای مرور خاطرات خانوادگی و بچگی هستند. هر یک از عکس‌ها که به آن‌ها نگاه می‌کنید حقایق و داستان‌های تلخ و شیرینی در خود دارند. خاطرات ما بخشی از هویت ما هستند به ویژه اینکه همیشه در قلب ما وجود دارند و هرگز فراموش نمی‌شوند.

هر آدمی یک داستانی دارد و پشت هر داستانی یه آدم. این داستان‌ها در دل عکس و ویدئوها زنده می‌مانند. عکس‌هایی از دوران بچگی ما وجود دارد که قلب ما را ذوب می‌کند. عکس‌ها با ما صحبت می‌کنند، بو و صدا دارند و روایتگر داستان‌های دور و دراز هستند. با نگاه کردن به این تصاویر ناخودآگاه لبخند می‌زنید و از خاطرات خانوادگی خود مثل یک گنجی ارزشمند محافظت می‌کنید.

عکس‌ها فقط بخشی از زندگی ما نیستند، آن‌ها تصاویر درخشانی از اشک‌ها و لبخندها و عشق در خانواده هستند. این عکس‌ها برای همه ما الهام‌ بخش هستند و به ما یادآوری می‌کنند که در هیاهو دنیای مدرن و دیجیتال از ثبت خاطرات غافل نشویم.

الف_  برای زنده نگه داشتن لحظات ارزشمند

زنده نگه داشتن خاطرات کودکی از دلایل اصلی والدین انتخاب آتلیه عکاسی کودک است. لحظات شیرین کودکی برای والدین بسیار مهم است. خیلی از والدین دوران خردسالی فرزندان را زیباترین لحظات زندگی یاد می‌کنند. این لحظات زیبا به سرعت سپری می‌شوند و بخش زیادی از قشنگ‌ترین خاطرات فراموش می‌شوند.

خیلی از خانواده‌ها با انتخاب آتلیه کودک قصد نه ‌تنها تصاویر، بلکه قصد دارند بهترین لبخندها، صداها و بوهای یک روز به خصوص را برای همیشه ثبت کنند. خانواده‌ها احساس خوبی نسبت به ثبت این تصاویر دارند و با نگاه کردن به این تصاویر احساس خوشبختی می‌کنند. انتخاب یک آتلیه کودک به شما کمک می‌کند لنز دوربین را به سمت خانواده‌تان بچرخانید و زیباترین عکس‌ها را برای آینده ثبت کنید.

دوم _ ثبت رشد و تغییرات فرزندان

پدر و مادرها اغلب از رشد و تغییرات سریع فرزندان خود شگفت زده می‌شوند؛ بنابراین از عکاس کودک برای ثبت این تغییرات استفاده می‌کنند. هر زمان که به عکس‌های دو ماه پیش فرزندتان نگاه کنید، از تغییرات زیاد آن‌ها تعجب می‌کنید. این تغییرات روزانه هیچوقت به چشم شما نمی‌آید مکر اینکه آن را برای همیشه ثبت کنید.

زمانی که فرزند شما مهارت جدیدی یاد می‌گیرد، برای اولین بار به مدرسه می‌رود، مدالی به دست می‌آورد یا اولین نقاشی‌اش را می‌کشد از بهترین لحظات برای به تصویر کشیدن است.

سوم _ عکس ها ارزش زمان را به ما یادآوری میکنند

عکس‌هایی از گذشته تا به الان باقی‌مانده‌اند به ما یادآوری می‌کنند چه لحظات شگفت انگیزی را داشته‌ایم. درواقع آن‌ها ارزش زمان را به ما نشان می‌دهند تا همیشه قدردان لحظه‌های کنار هم بودن باشیم. عکاس کودک درواقع لحظه‌های ناب کودکی را ثبت می‌کند تا همیشه مانند شیئی ارزشمند از آن نگه داری کنیم.

چهارم _ اشتراک گذاشتن لحظات خوب با خانواده و دوستان

خانواده و دوستان ما در جهان امروز نمی‌توانند همیشه کنار ما باشند. با اشتراک گذاشتن عکس‌ها و فیلم‌هایی که آتلیه عکاسی کودک از فرزندمان ثبت می‌کند، لحظات خوب شادی را با خانواده و دوستان خود شریک می‌شویم. عکس‌های کودک شاید بهترین هدیه‌ای هستند که ما به خانواده خود در سرتاسر جهان می‌دهیم.

239ab9c5-2d3c-46f5-926f-b87fe699ead1

پنجم _ حفظ خاطرات برای آینده

عکاس کودک عاشق عکاسی از کودکان است و این کار را با عشق انجام می‌دهد. این عکس‌ها  به گنجینه ارزشمندی از خاطرات تبدیل می‌شوند که برای آیندگان باقی می‌مانند. با تماشای عکس‌ها به خاطراتی برمی‌گردید که در طول زمان فراموششان کردید. عکس آتلیه کودک هم برای والدین و هم برای کودک هدیه ارزشمندی است که از گذشته باقی می‌ماند.

اکنون در جاهن دیجیتال خاطرات را می‌توان به خوبی ثبت و حفظ کرد. خاطرات خوش تولد فرزند و بزرگ شدنشان به لطف عکاسی کودک  و بهترین آتلیه عکاسی کودک برای هزاران سال بعد نیز باقی می‌ماند.

ششم _ داشتن لحظاتی لذت بخش

عکاسی و به خصوص عکاسی کودک سرگرمی لذت بخش است. شما با اختصاص دادن یک روز بخصوص برای عکاسی خانوادگی یا تنها عکاسی کودک خاطرات بی نظیری برای خود رقم می‌زنید. این کار یک سرگرمی فوق العاده برای خانواده‌هاست تا یک روز را کنار یکدیگر در باغ عکاسی یا هر مکانی که بخواهند وقت بگذرانند. سرگرمی و خلاقیت به سلامت روان بچه‌ها کمک می‌کند.

هفتم _ تقویت عزت نفس در فرزندان

زمانی که کودک عکس‌های خانوادگی را تماشا می‌کند یا به عکس‌های خود در کنار خانواده‌ای شاد نگاه می‌کند احساس تعلق به یک خانه و خانواده می‌کند. احساس تعلق داشتن و دریافت محبت از طرف خانواده به کودک احساس اعتماد به نفس می‌دهد. عکس‌های مهمی که یادآوری خاطرات دور و دراز هستند را نگه دارید و آن‌ها را در معرض دید قرار دهید. عکس‌های شما باید در فضا خانه حضور داشته باشند در حافظه موبایل و کامپیوتر.

a9037d73-b108-44f2-9b15-a39e73cbad82

کلام آخر

فهرست مزایای عکاسی کودک و چاپ خاطرات می‌تواند ادامه داشته باشد. عکاسی کودک و حفظ خاطرات کودکی آن‌ها برای آینده تأثیر بسزایی در عزت نفس فرزندان و اعتماد به نفس او دارد. این لطف را از فرزندانتان در دنیای دیجیتال امروز که همه چیز را به سرعت به فراموش می‌سپارد از دست ندهید. اگر شما به عکاسی خانوادگی یا عکاسی کودک علاقه دارید و تصمیم دارید لحظات زندگی خود را برای آینده ثبت کنید همین حالا دست به کار شوید. ما در مجموعه بیاتوعروسی به شما کمک می‌کنیم بهترین آتلیه کودک، بهترین عکاسان و فیلم برداران این حوزه را در هر شهری از ایران_ مانند بهترین آتلیه عکاسی کودک تهران پیدا کنید. بیاتو عروسی بیش از 12 سال است به مشتریان سرتاسر ایران در پیدا کردن بهترین عکاسان و کلیه خدمات موردنیاز عروسی و بعد از عروسی کمک کرده است.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد ......

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه