رپرتاژ اگهی /

پارس لیان اروند آزمایشگاه همکار استاندارد تهران

پارس لیان اروند آزمایشگاه همکار استاندارد تهران
کدخبر : 37324

امروزه نیاز به خدمات آزمایشگاهی بیش از هر زمان دیگری حس می شود که باید برای آن اقدامات لازم صورت گیرد.

امروزه نیاز به خدمات آزمایشگاهی بیش از هر زمان دیگری حس می شود که باید برای آن اقدامات لازم صورت گیرد. در همین راستا شرکت پارس لیان اروند، آزمایشگاه همکار استاندارد تهران در سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت به عنوان همکار اصلی سازمان استاندارد ایران فعالیت می‌کند. با توجه به امکانات زیادی که در آزمایشگاه‌های این شرکت وجود دارد، می توان به صورت ویژه از آن بهره برد.اولین آزمایشگاه این شرکت نیز در خرمشهر شروع به  کار کرد که همچنان با قدرت به کار خود ادامه می دهد.

 

اهداف شرکت پارس لیان اروند چیست؟

 هر شرکتی برای شروع کار خود و ادامه دادن آن اهداف مشخصی را دنبال می کند. شرکت پارس لیان اروند نیز برای خدمت رسانی هر چه بهتر به صنایع مختلف اقدام به ایجاد آزمایشگاه های مختلف کرده است. این مجموعه تمام تلاش خود را می کند تا خدمات آزمایشگاهی را در بالاترین کیفیت ممکن ارائه دهد. همچنین تعداد زیادی از متخصصان آزمایشگاهی در این شرکت مشغول به کار شده اند که فرصت اشتغال را برای آن ها فراهم کرده است. این شرکت تلاش می کند تا تمامی آزمایش های حساس و مهم را در داخل کشور انجام دهد تا نیازی به مراجعات خارج از ایران وجود نداشته باشد.

همچنین تمامی تجهیزاتی که فراهم شده است بسیار دقیق بوده و بر اساس آخرین استانداردهای جهانی ساخته شده اند. به همین علت تمامی نتایجی که از آزمایشات به دست می آیند قابل اعتماد هستند و می توان بر اساس آن ها تصمیم گیری های لازم را انجام داد. پارس لیان اروند آزمایشگاه های خود را در شهرهای مختلفی همچون چابهار، بندر امام، تهران، بندر خرمشهر و باشماق ایجاد کرده است و به انجام خدمات آزمایشگاهی مختلف می پردازد. با توجه به شرایط ویژه ای که این شرکت به وجود آورده است، شما هم می توانید از این خدمات برای خود استفاده کنید.

آزمایشگاه فراورده های نفتی پارس لیان اروند

یکی از باسابقه ترین آزمایشگاه های شرکت پارس لیان اروند، آزمایشگاه فراورده‌های نفتی است که سال های زیادی در این حوزه فعالیت می کند. اصلی ترین کاری که این آزمایشگاه انجام می دهد کنترل کیفیت محصولات نفتی است. به همین جهت به عنوان آزمایشگاه همکار استاندارد تهران شناخته می شود. همچنین در این آزمایشگاه کنترل کیفی محصولات نفتی وارداتی نیز انجام می شود. در این مرکز کادر مجرب همراه با تجهیزات پیشرفته قرار گرفته است تا آزمون های مختلف به بهترین شکل ممکن پشت سر گذاشته شوند.

به طور کلی این مرکز آزمایشاتی را انجام می دهد که به نفت و مشتقات آن مربوط می شود. به طور مثال مواردی همچون روانکارها، هیدروکربن ها، سوخت ها و قیرها مورد آزمایش قرار می گیرند. همه این موارد در آزمایشگاه نفتی مورد آنالیز و پایش قرار می گیرند. از همین رو بسیاری از شرکت های نفتی و پتروشیمی آزمایشات خود را به این مرکز معتبر می سپارند تا آن را با دقت هر چه تمام انجام دهند. شرکت پارس لیان اروند به شما تضمین می دهد که نتایج دقیق را با سرعت بالایی به شما تحویل دهد.

آزمایشگاه تعیین ماهیت پارس لیان اروند

یکی دیگر از بخش های مهم شرکت پارس لیان اروند، آزمایشگاه تعیین ماهیت است. به طور کلی تعیین ماهیت همواره یکی از موارد پراهمیتی است که باید مورد آزمایش قرار بگیرد. از همین رو برای به دست آوردن نتایج درست شما باید بهترین آزمایشگاهی که می شناسید را انتخاب نمایید. در حال حاضر آزمایشگاه تعیین ماهیت پارس لیان اروند مجهزترین دستگاه ها را در اختیار دارد. به همین علت شما می توانید با خیال راحت آزمایشات خود را بدون هیچ دغدغه ای به انجام برسانید. تعیین ماهیت کالا به خصوص برای مواد غذایی و کشاورزی وارداتی بسیار مهم است.

در طول این آزمایشات ماهیت اصلی مواد با استفاده از پارمترهای مختلف سنجیده می شود. در آزمایشگاه تعیین ماهیت تجهیزات مختلفی همچون اسپکتروفتومتر وجود دارد که باعث می شود انواع مختلف آزمایشات قابل انجام باشند. با توجه به بررسی هایی که تاکنون صورت گرفت است، آزمایشگاه تعیین ماهیت پارس لیان اروند بسیار موفق عمل کرده و رضایت مراجعین را در پی داشته است. تمامی واردکنندگان و شرکت های مختلف می توانند برای اطمینان بیشتر نسبت به محصولات این آزمایشات را انجام دهند تا به تصمیم قطعی برسند.

آزمایشگاه مواد غذایی پارس لیان اروند

امروزه صنایع غذایی بیش از هر زمان دیگری رشد کرده اند و تولیدات گسترده ای را در اختیار جامعه قرار می دهند. از همین رو کنترل کیفیت مواد غذایی بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده است. از طرفی چون مواد غذایی به صورت مستقیم توسط انسان مصرف می شوند، باید حتما حساسیت بیشتری برای کنترل کیفی صورت بگیرد. آزمایشگاه مواد غذایی پارس لیان اروند با داشتن تجهیزات پیشرفته و کارشناسان ماهر وارد عمل شده و انواع آزمایشات در این بخش را انجام می دهد.

در حال حاضر محصولات غذایی مختلف همچون خرما، چای، برنج و نوشیدنی ها مورد آزمایش قرار می گیرند. به همین علت صنایع غذایی می توانند که آزمایشات خود را به این مرکز بسپارند تا این کار را برای آن ها با بیشترین دقت ممکن انجام دهند. از‌ آنجایی که تمامی کارشناسان این مرکز دارای تخصص لازم هستند، آزمایش ها با بالاترین دقت و به صورت کارشناسی شده صورت می پذیرد. در حال حاضر حدود ۴۰ آزمون تاییدی در آزمایشگاه مواد غذایی صورت می گیرد. این تعداد نشان دهنده آن است که فعالیت این آزمایشگاه دقت بسیار بالایی دارد و از جنبه های مختلف مورد تایید است.

ee74a0d8-13de-4450-bdcc-6e67cbd5a681

سخن پایانی

 امروزه نیاز به انجام آزمایشات دقیق و حساب شده بسیار زیاد شده است که باید برای رفع این نیاز اقدامات لازم صورت بگیرد. به همین جهت شرکت پارس لیان اروند آزمایشگاه های متعددی را ایجاد کرده است تا فرایند کنترل کیفی محصولات مختلف را به سادگی انجام دهد. در همین راستا نباید فراموش کرد که این آزمایشگاه از انواع تجهیزات به روز دنیا برخوردار است که به همین جهت نتایج به دست آمده نیز دقت بالایی خواهند داشت. تمامی این ویژگی ها سبب شده است تا شرکت پارس لیان اروند به یکی از اصلی ترین شرکت های پیشرو در این زمینه تبدیل شود و به ارائه خدمات مختلف خود بپردازد.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسولیتی بابت آن ندارد . 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه