رپرتاژ اگهی /

امکان خرید اقساطی پوشاک در ازکی‌وام؛ بدون ضامن

امکان خرید اقساطی پوشاک در ازکی‌وام؛ بدون ضامن
کدخبر : 37337

در دنیای امروز، با گسترش صنعت مد و پوشاک استفاده از لباس‌های مختلف و متناسب با مکان‌ها و موقعیت‌های گوناگون اهمیت بیشتری پیدا کرده است. در واقع امروزه افراد تمایل بیشتری به خوش‌پوش بودن دارند.

از این رو خرید لباس در لیست خریدهای ضروری بیشتر افراد در هر ماه قرار گرفته است. اما پوشاک باکیفیت و برند با قیمت‌هایی بالایی همراه است و گاهاً افراد برنامه‌های مختلفی را برای خرید آن در نظر می‌گیرند؛ برای مثال، با خرید قسطی می‌توانند به راحتی به خرید چند مدل از لباس‌هایی نیاز دارند، بپردازند. البته اگر لباس‌هایی که افراد قصد خرید آن را دارند، جزو لباس‌های ضروری مانند لباس زمستانی، لباس ورزشی یا غیره باشد، پرداخت هزینه‌ی آن‌ها به‌صورت یکجا و نقد کار سختی است. بنابراین سرویس‌هایی در داخل کشور شروع به کار کرده‌اند که امکان خرید قسطی محصولات متنوع از جمله پوشاک را برای افراد مختلف فراهم کرده‌اند که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

آیا خرید قسطی پوشاک امکان‌پذیر است؟

پاسخ به این سؤال مثبت است. شاید خرید اقساطی پوشاک یا خرید اقساطی لوازم آرایشی در نگاه اول بی‌معنی به نظر برسد. اما بیشتر افراد تمایلی برای پرداخت یکجای این هزینه‌ها ندارند؛ کمی فکر کنید، شاید از امکان خرید اقساطی لوازم آرایشی یا خرید اقساطی پوشاک برای شما نیز فراهم باشد، هزینه‌های خود را بهتر بتوانید مدیریت کرده و از درآمد خود به شکل بهتر و برای پوشش دادن خریدهای بیشتر استفاده کنید. تصور کنید که بتوانید پوشاک و لوازم آرایشی باکیفیت و بیشتری را بخرید، بدون این که مجبور به پرداخت آنی هزینه‌‌ آن‌ها باشید!

چطور می‌توان پوشاک را به‌صورت قسطی یا اعتباری خریداری کرد؟

خرید پوشاک به‌صورت قسطی یا اعتباری مدت زیادی نیست که مورد توجه قرار گرفته، اما با استقبال زیادی روبه‌رو شده است. چراکه با خرید قسطی پوشاک و لوازم آرایشی می‌توان ضمن خرید اقلام ضروری، به خرید پوشاک موردعلاقه‌ بیشتری پرداخت. این کار از طرق سیستم «BNPL» امکان‌پذیر شده است.

«BNPL» چیست؟

بی‌ان‌پی‌ال «BNPL» مخفف عبارت «Buy Now  Pay Later» به معنای «الآن بخر بعداً پرداخت کن» است. اصلی‌ترین مزیت خرید به این روش، مقرون به‌صرفه بودن و امکان خرید کالاهای بیشتر است. این در حالی است که اگر بخواهیم به‌صورت نقدی اقدام به خرید کنیم، وسعت خرید ما در حد پول نقدی است که در اختیار داریم. اما با استفاده از سیستم بی‌ان‌پی‌ال می‌توان بدون محدودیت به خرید پرداخت و بعداً هزینه‌ی آن‌ها را پرداخت کرد. 

اگرچه بیشتر کاربرانی که از این خدمات استفاده می‌کنند، وسوسه می‌شوند تا بیشتر از برنامه‌ریزی خود خرید کنند، اما این به معنای ولخرجی نیست، بلکه شما می‌توانید اجناس باکیفیت را خریداری کرده و سپس در طی یک یا چند مرحله هزینه‌ آن را پرداخت کنید و بخاطر کمبود وجه، مجبور به خرید محصولات ارزان‌تر نشوید.

این سرویس در دوران کرونا در جهان توانست بسیار مورد توجه واقع شود، حالا یکی از شرکت‌هایی که در ایران خدمات بی‌ان‌پی‌ال را ارائه می‌کند، شرکت ازکی‌وام است که خدمات خود را از طریق سرویس ازکی‌پی با اعتبار تالی عرضه می‌کند!s_9858ADAD6A8B62EE055D0A0D9B0D32FD5583B75A52ECE2976680379A57FF388D_1660640182231_bnpl-.jpg

چطور می‌توان از خدمات خرید قسطی و اعتباری «ازکی‌پی» استفاده کرد؟

خرید قسطی بسیاری از اقلام از جمله لوازم خانگی، لوازم دیجیتال و حتی بیمه در کنار خرید اقساطی پوشاک و خرید اقساطی لوازم آرایشی توسط سایت ازکی‌وام ارائه شده است. یکی از سرویس‌هایی که با آن می‌توان از سایت ازکی‌وام به خرید قسطی از جمله خرید اقساطی پوشاک و خرید اقساطی لوازم آرایشی پرداخت، سرویس ازکی‌پی است. در واقع با استفاده‌ی این خدمت:

  1. هیچ هزینه‌ای در لحظه‌ خرید از افراد دریافت نمی‌شود.
  2. افراد با اعتبار خود خرید کرده و هزینه‌ آن را ماه بعد پرداخت خواهند کرد.
  3. امکان پرداخت اقساطی در بازه‌ حداکثر تا ۵ ماه برای افراد وجود دارد.
  4. فرایند دریافت اعتبار، خرید از فروشگاه‌ها و پرداخت هزینه‌ کاملاً آنلاین است و نیاز به مراجعه‌ حضوری ندارد.

خرید قسطی در ازکی‌پی به شیوه‌ای است که در آن شما می‌توانید مانند یک خرید اینترنتی عمل کنید، اما هزینه‌ای پرداخت نکنید؛ بلکه پرداخت هزینه را به ماه یا ماه‌های بعد موکول کنید تا بتوانید راحت‌تر این هزینه را پرداخت کنید. درواقع ازکی‌پی با پلتفرم‌های مالی مختلفی همکاری دارد؛ ازکی‌تالی یکی از خدمات اعتباری است که ازکی‌پی با کمک آن به شما اعتبار می‌دهد؛ پس زمانی که می‌خواهید در ازکی‌وام خدمات مالی دریافت کنید می‌توانید اعتبار تالی را انتخاب کنید.

آیا برای خرید قسطی باید ضامن معرفی کنیم؟

 اگرچه خریدهای قسطی در بیشتر بسترها به معرفی ضامن نیاز دارد و وجود ضامن بخشی از اصلی‌ترین شرایط خرید قسطی است، اما این موضوع در سیستم BNPL متفاوت است؛ یعنی در آن نیازی به معرفی ضامن نیست. در واقع شما فقط از روی اطلاعات هویتی خود می‌توانید اعتبار دریافت کرده و به اندازه‌ اعتبار خود به خرید قسطی بپردازید.

چگونه با دریافت اعتبار در ازکی‌پی خرید کنیم؟

قبل از هر چیز بهتر است بدانید که در حال حاضر سرویس ازکی‌پی که توسط سایت ازکی‌وام ارائه شده، برای کاربران سازمانی در دسترس قرار دارد؛ اما به‌زودی در دسترس عموم افراد قرار می‌گیرد. در واقع در حال حاضر کاربران سازمانی می‌توانند تا سقف ۱۰ میلیون تومان به خرید اعتباری بپردازند. بنابراین اگر شما یک فرد سازمانی هستید، همین حالا می‌توانید وارد سایت ازکی‌وام شده و پس از وارد کردن شماره موبایل و کد ملی و دریافت اعتبار به خرید از فروشگاه‌های پوشاک و لوازم آرایشی معتبر طرف قرارداد با ازکی‌وام بپردازید.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسولیتی بابت آن ندارد ....

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه