رپرتاژ اگهی /

نحوه ست کردن کاغذ دیواری با مبلمان اداری

نحوه ست کردن کاغذ دیواری با مبلمان اداری
کدخبر : 37705

ست کردن کاغذ دیواری با مبلمان اداری از کارهای مهمی می باشد که عدم توجه به اصول آن می تواند فضا را کوچک، شلوغ و کم نور نشان دهد.

ست کردن کاغذ دیواری با مبلمان اداری از کارهای مهمی می باشد که عدم توجه به اصول آن می تواند فضا را کوچک، شلوغ و کم نور نشان دهد. به همین دلیل لازم است برای فراهم کردن محیطی با بازدهی بالا برای کارکنان از هماهنگ شدن مبل و کاغذ دیواری غافل نشوید. تنوع بسیار زیاد در کاغذ دیواری ها از نظر جنس، رنگ و طرح و قیمت و همچنین متنوع بودن مبلمان های اداری ممکن است چالش هایی را برای استفاده این دو در کنار هم به شیوه استاندارد بوجود آورد. به همین دلیل در ادامه به چند اصل و نکته مهم در این زمینه اشاره خواهیم کرد.

 

 

ست کردن کاغذ دیواری با مبلمان اداری مدرن و کلاسیک

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در چیدمان و دکوراسیون داخلی به آن توجه داشت، سازگار بودن تمام المان ها از نظر سبک با یکدیگر است. به عنوان مثال اگر برای چیدمان از مبلمان مدرن استفاده می کنید، رنگ دیوار و پرده ها و فرش نیز باید با آن تناسب داشته باشند. بر همین اساس می توان گفت، سعی کنید کاغذ دیواری را بر اساس سبک مبلمان اداری انتخاب کنید.

خوشبختانه طرح های به کار رفته در کاغذ دیواری ها تنوع بسیار زیادی داشته و برای هر سبک دکوراسیون براحتی می توانید گزینه های متعددی را انتخاب نمایید. به طوریکه برای مبلمان های اداری کلاسیک مانند چستر می توانید از کاغذ دیواری های با طرح های سلطنتی در رنگ بندی های کرم و قهوه ای و طلایی استفاده کنید. برای سبک های مدرن نیز طرح های ساده تر انتخاب خوبی خواهند بود.

به نور محیط توجه کنید

میزان نور و روشنایی محیط های کاری تاثیر مستقیم بر میزان کارایی کارکنان دارد. به همین دلیل باید بتوانید رنگ و طرح هایی را برای کاغذ دیواری انتخاب کنید که فضا را بیش از اندازه تیره و تاریک نکنند. اگر نور کمی در اتاق کارتان وجود دارد و مبلمان تیره است، سعی کنید رنگ های روشن تر را برای کاغذ دیواری در نظر داشته باشید. به همین سادگی می توانید کاغذ دیواری را با مبلمان اداری ست کنید و فضا را روشن و جذاب جلوه دهید.

به تعداد مبلمان ها دقت کنید

شاید برایتان جالب باشد که برای هماهنگ کردن کاغذ دیواری و مبلمان اداری حتی باید به تعداد آنها نیز توجه کنید. این مساله در محیط های کاری که فضای بسیار محدودی داشته و متراژ کمی دارند اهمیت خود را بیشتر نشان می دهد. به طوریکه برای محیط های کاری کوچک اگر تعداد مبلمان و میز اداری زیاد است، سعی کنید تا حد امکان طرح های خلوت را برای کاغذ دیواری انتخاب کنید.

هر چه کاغذ دیواری در محیط های اداری و کاری کوچک طرح خلوت تری داشته باشد، به همان نسبت فضا بازتر جلوه می کند. این در حالیست که با خرید کاغذ دیواری با طرح های شلوغ فضا بسیار دلگیر و خسته کننده و بدون نظم به نظر میرسد. حتی بهتر این است که برای محیط هایی شلوغ و کوچک با سقف کوتاه، بیشتر به کاغذ دیواری راه دار عمودی گرایش داشته باشید.

ست کردن رنگ کاغذ دیواری و مبلمان اداری

رنگ در دکوراسیون داخلی حرف اول را میزند و به هیچ عنوان نمی توان تاثیر آن را بر روحیات افراد انکار کرد. رنگ ها دارای انرژی و احساس هستند و به همین دلیل است که برخی از آنها باعث آرامش شده و تعداد تحریک کننده و افزایش دهنده انژی و هیجان هستند. لذا در ست کردن کاغذ دیواری و مبلمان اداری به رنگ بندی آنها توجه کنید.

برای اینکه بین این دو تناسب رنگی ایجاد کنید تکنیک ها و قوانین متعددی وجود دارد. از جمله این قوانین می توان به استفاده از رنگ های متضاد اشاره کرد یا می توانید با انتخاب رنگ هایی در یک طیف در فضای کار هارمونی هنرمندانه ای ایجاد نمود. اگر کاغذ دیواری گلدار و طرح دار است، می توانید رنگ اصلی مبل را با گل های آن یا رنگ زمینه ست کنید. در هر صورت توجه داشته باشید که رنگ هایی را انتخاب نمایید که فضا را دلگیر و خسته کننده جلوه ندهند.

دیوار شاخص ایجاد کنید

یکی از بهترین راه ها برای اینکه بتوانید از کاغذ دیواری در کنار مبلمان و میز اداری استفاده کنید، ایجاد دیوار شاخص است. همیشه نیاز نیست تمام دیوارای اتاق کار را با یک رنگ و کاغذ دیواری بپوشانید، بلکه می توانید اکسنت وال را با ایجاد تمایز در دیوارها بوجود آورد. سعی کنید کاغذ دیواری ست مبلمان اداری را انتخاب و تنها برای یک دیوار پشت مبل از آن استفاده نمایید. در این صورت این تناسب و ست بودن جلوه بیشتری خواهد داشت و فضای کار نیز حرفه ای به نظر می رسد.

در ست کردن کاغذ دیواری و مبلمان اداری خلاقیت داشته باشید!

برای اینکه بتوانید فضای اداری بی نظیری داشته باشید، سعی کنید به خلاقیت بیشتر از کلیشه ها اهمیت دهید. به عنوان مثال، اگر مبلمانی با پارچه چند رنگ دارید، می توانید کاغذ دیواری کاملا ساده انتخاب کنید که هر یک از رنگ های مبلمان به صورت جدا در آنها به کار رفته است. با این انتخاب می توانید به عنوان مثال دیوارهای اتاق کار را سفید، زرد و آبی کنید و مبلمانی با همین ترکیب را نیز به کار ببرید. این تنها یک مثال بود و با مشاهده نمونه کارهای مختلف در سایت های طراحی دکوراسیون می توانید الهام بگیرید و به بهترین شکل ایده ها را اجرا کنید.

cfae6fd6-76b6-4a0a-a44a-3fefaa6ac28a

میز و مبلمان اداری

خرید مبلمان اداری در سبک های مختلف از فضا نما

اگر اتاق کارتان دارای کاغذ دیواری سبک های مدرن یا کلاسیک و نئوکلاسیک است و به دنبال مبلمان مناسب برای آن هستید، کافیست به گروه فضا نما اعتماد کنید. این مجموعه انواع مبلمان اداری و میز و صندلی در رنگ و طرح و سبک های مختلف را با قیمت مناسب ارائه می دهد. به طوریکه می توانید در کمترین زمان براحتی کاغذ دیواری را با مبلمان اداری ست کنید و فضای کار شگفت انگیزی را برای خود و کارکنانتان فراهم نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با محصولات این مجموعه می توانید با کارشناسان فروش فضا نما تماس گرفته و مشاوره رایکگان قبل از خرید دریافت کنید.

سخن آخر

اگر به دنبال مجموعه ای جهت خرید انواع مبلمان اداری هستید، ما به شما مجموعه آفن (www.afn-furniture.com) را معرفی می کنیم. مبلمان و میز اداری آفن یکی از بهترین ها در صنعت محصولات و تجهیزات اداری مدرن با قیمت مناسب است که در طراحی پارتیشن، صندلی اداری، انواع میز اداری، میز مدیریت، میز کنفرانس، میز کانتر پیشرو می باشد. شما عزیزان می توانید با مراجعه به وب سایت آفن و یا تماس با کارشناسان ما اطلاعات لازم در خصوص محصولات این مجموعه را بدست آورده و انواع مبلمان اداری خود را با بهترین کیفیت و همینطور قیمتی مناسب خریداری نمایید.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد . 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه