آیلتس

هزینه امتحان آیلتس چقدر است؟

هزینه امتحان آیلتس چقدر است؟
کدخبر : 37809

در این مقاله اطلاعاتی در مورد کلاس آیلتس که بهتر است بدانید به اطلاع شما عزیزان قرار می دهیم تا زبان آموزانی که به آیلتس علاقه دارند بتوانند اطلاعات کاملی را در مورد کلاس آیلتس بدانند و برای شرکت در کلاس های آنلاین آیلتس ثبت نام کنند.

در این مقاله اطلاعاتی در مورد کلاس  آیلتس که بهتر است بدانید به اطلاع شما عزیزان قرار می دهیم تا زبان آموزانی که به آیلتس علاقه دارند بتوانند اطلاعات کاملی را در مورد کلاس آیلتس بدانند و برای شرکت در کلاس های آنلاین آیلتس ثبت نام کنند. پیشنهاد ما به شما کلاس ارزن آیلتس برای یادگیری است!

همراه ما باشید

هزینه آزمون آیلتس

 

توضیحاتی در مورد آیلتس که باید بدانید!

آزمون آیلتس این روز ها تبدیل به یک دغدغه بزرگ برای اشخاصی شده که بعد از سالها آموزش میخواهند سمره زحمات خود را برداشت کنند و بتوانند به اهداف خود اعم از مهاجرت و کسب تابعیت کشور های مورد نظر خود برسند ما در این مقاله میخواهیم شما را به درکی کامل از آزمون آیلتس و در نهایت راه ها و قوانین نانوشته برای موفقیت در آزمون آیلتس برسانیم

آزمون آیلتس از با ارزش ترین آزمون های زبان انگلیسی است که برای شرکت و کسب نمره ی قبولی دراین آزمون باید آمادگی لازم را داشته باشیم. برای آمادگی در این آزمون می بایست در کلاس آیلتس و یا آمادگی در آزمون آیلتس شرکت نمایید.

کلمه آیلتس متشکل از عبارت International English Language Testing System می باشد. این آزمون شامل 4 بخش گفتاری (Speaking)، شنیداری (Listening)، خواندن (Reading) و نوشتاری (Writing) می باشد، یعنی در این 4 مهارت به صورت جداگانه ارزیابی می شوید و در آخر میانگین آن ها نمره اصلی شما محسوب می شود. نمره آیلتس از 1 تا 9 محاسبه می شود که با توجه به کشور و دانشگاهی که انتخاب کرده اید، نمره قبولی متفاوت می باشد یعنی برای ورود به برخی دانشگاه ها آیلتس با نمره 6 قبول است در برخی دیگر از شما آیلتس با نمره 8 می خواهند.

در کلاس های آمادگی در آزمون آیلتس، زبان آموز به طور کامل از جزئیات این آزمون بین المللی مطلع می شود یعنی پس از یادگیری تمامی نکات و گرامر بر روی مهارت های دیگری همچون زمان بندی در امتحان نیز کار می شود زیرا، هر کدام از 4 مهارتی که مورد ارزیابی قرار می گیرد زمان محدودی دارد و پس از آن می بایست پاسخنامه را تحویل دهید. بخش شنیداری 30 دقیقه، بخش خواندن 60 دقیقه، نوشتاری 60 دقیقه و گفتاری 11 تا 14 دقیقه به طول می انجامد، پس توانایی در زمان بندی نیز اهمیت ویژه ای دارد.

 

آشنایی با انواع آزمون آیلتس

انواع آزمون : آزمون آیلتس آکادمیک و ازمون آیلتس جنرال

برگزار کنندگان آزمون : کنسرسیومی از British Council ،IDP Education استرالیا ، Cambridge English Language Assessment

مهارت های آزمون : چهار مهارت Reading خواندن ، Listening شنیداری ، Writing نوشتن و Speaking گفتاری

طول مدت آیلتس: 2 ساعت و 45 دقیقه

نمره بندی آیلتس : 0 تا 9 – فاصله های نمرات 0.5 نمره می باشد.

وب سایت رسمی آیلتس: IELTS.org

هزینه : وابسته به هر کشور ممکن است تغییر می باشد.

لازم به ذکر است که نمره قبولی در آزمون آیلتس بستگی به کشوری که به آن مهاجرت می کنید، شرکتی که قصد کار کردن در آن را دارید و یا دانشگاهی که می خواهید ادامه تحصیل دهید، دارد.

آیلتس اکادمیک: همان طور که از اسم این نوع آزمون مشخص است تمام کسانی که به نوعی قصد تحصیل و یا شرکت در فعالیت های آکادمیک ( استادیاری ، فرصت های پژوهشی و … ) را دارند باید این نوع از تست را انتخاب کنند.

 

 آیلتس جنرال:

هدف هایی مانند کار ، فرصت های شغلی ، مهاجرتی و سرمایه گذاری در کشور های انگلیسی زبان نیاز به این نوع از آیلتس دارد. نکته قابل توجه این که اگر کشور مورد نظر شما انگلیس است حتما قبل از هر کاری با مشاورین آموزشگاه زبان گات برای تعیین نوع آیلتس خود مشورت کنید.

 

روش های موفقیت در آزمون آیلتس

– گسترش سطح لغات : هر چه سطح کلمات شما بالا تر باشد درصد موفقیت شما افزایش میابد چون درصد بالایی از قبولی شما را تضمین میکند

– یادگیری اطلاحات :‌اصطلاحات نیز همانند کلمات مهم هستند شما اگر اصطلاحات را خوب بلد باشد ترجمه برای شما آسانتر میشود

– کلمات تخصصی :‌ در آزمون آیلتس معمولا درصد زیادی از متن های تخصصی آمده است

– گرامر :‌ گرامر شاید اهمیت کمتری نسبت به گزینه های بالا در آزمون آیلتس تاثیر دارد اما باید یادمان باشد برای کسب بالای ۷ باید هیج قسمتی را از قلم نندازیم

– یادگیری تلفط صحیح

 

روش های نوین و نانوشته آیلتس

شاید حفظ کردن کلمات زیاد آن هم در بخش های تخصصی و یا یادگیری اطلاحات دز زبان برای هر شخصی کسل کننده خواهد بود پس باید به سراغ راه حل دیگری رفت تا بتوانید حجم زیادی از کلمات را بدون اینکه خسته کننده باشد بتوانیم یادبگیریم پس بهتر است کتاب را کنار بگذاریم و هر روز وقتی را برای مطالعه در سایت های خبری و علمی و یا مجلات و روزنامه ها بگذاریم تا بتوانیم یادگیری کلمات و اصطلاحات را برای خودمان لذت بخش تر کنیم از راه های موثر دیگر میتوان به دیدن فیلم های زیر نویس دار انگلیسی پرداخت که برای این کار بهتر است ابتدا فیلم را بدون زیر نویس انگلیسی دید تا خودمان را محک بزنیم سپس برای بار دوم به همراه زیرنویس تماشا کرد

 

 

اساتید کلاس های آیلتس!

 مهمترین معیار سنجش کلاس های  آیلتس سنجش سطح دانش اساتید آموزشگاه زبان است. در ابتدای امر باید بدانیم که اساتید براساس چه معیاری گزینش می شوند؟ بسیاری از زبان آموزان با یک انتخاب اشتباه آینده ی خود را به خطر می اندازند. مثلا در فضای مجازی به دنبال اساتید آیلتس می گردند. گاهی ممکن است با یک اشتباه مسیر خود را گم کرده و از رسیدن به هدف خود باز بمانیم.  پس با در نظر گرفتن این موارد باید استادی را انتخاب کنیم که دانش کافی برای تدریس آیلتس را داشته باشد و بتواند راهنمای ما برای رسیدن به هدفمان باشد.

 

متد و منابع آموزشی آزمون آیلتس

علاوه بر اساتید و آموزشگاه باید به متد های آموزشی آموزشگاه زبان هم توجه بسیاری کرد. باید توجه کنیم که هنگام ثبت نام کلاسی را انتخاب کنیم که متد های آموزشی آنها مطابق با آخرین استاندارد ها باشد. و نزدیکترین منابع به سوالات آزمون آیلتس باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه