رپرتاژ اگهی /

طرفداران انجیر خشک نخی میلیونی شد

طرفداران انجیر خشک نخی میلیونی شد
کدخبر : 40281

یکی از تنقلات و خشکبار هایی که بسیار پر طرفدار می باشد، انجیر خشک نخی است که صادرات خوبی دارد و بسیاری از تاجران، انجیر را برای تجارت انتخاب می کنند و بازار خرید و فروش خیلی خوبی دارد که این سایت انجیر های مرغوبی را با بهترین قیمت روز عرضه می کند.

 ابتدا سعی می کنیم درباره انجیر تازه و خواص آن صحبت کنیم. انجیر یک میوه شیرین و خوش طعم که درخت آن دارای برگ های پهن می باشد و در مناطق گرم رشد می کند و نسبت به سرما بسیار حساس است. این میوه دانه های بسیار ریزی را درون خود دارد، پوست آن بسیار نرم می باشد و در فصل تابستان برداشت می شود، همچنین در رنگ های زرد و بنفش موجود می باشد. این میوه را هم به صورت تازه و هم به صورت خشک شده استفاده می کنند که هر دوی آن، سرشار از خواص می باشد و از زمان های بسیار قدیم مصرف آن توصیه شده است. پس بهتر است در فصل تابستان این میوه را به صورت تازه خریداری کرده و مصرف کنید، یا اگر از فصل آن گذشته می توانید خشک شده آن را از خشکبار ها تهیه کنید و در مصرف روزانه خود قرار دهید.

 

شما به همین راحتی می توانید داخل خانه انجیر خشک تهیه کنید، اما اگر حوصله و وقت انجام این کار را ندارید می توانید انجیر خشک تازه و ارگانیک را از مجموعه آراد برندینگ با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنید. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش، از طریق راه های ارتباطی با مشاورین ما در ارتباط باشید.

 

انجیر خشک و دیابت

نه تنها انجیرخشک چاق بلکه برگ های درخت انجیر هم به درمان دیابت کمک می کند. افرادی که به دیابت دچار هستند ۴ عدد برگ درخت انجیر را خشک کرده و مانند چای دم  کنید بعد از مدتی دمنوش شما آماده است نوش جان، همچنین می توانید برگ درخت اجیر را بعد از خشک کردن پودر کرده و به عنوان چاشنی در غذا ها استفاده کنید.این میوه قدیمی و مشهور که در قران هم از آن نام برده شده است خواص معجزه آسایی برای کنترل قند خون دارد. انجیر خشک به دلیل دارا بودن مقادیر بالایی از فیبر به تنظیم گلوکز خون کمک می کند.

از دیر باز تا کنون از خواص خوردن انجیر خشک، این میوه مشهور و قدیمی، برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده از جمله فشار خون استفاده می شود. انجیر خشک به دلیل دارا بودن مقادیر بالای فیبر قادر است فشار خون را تا حد قابل تحملی پایین بیاورد. این میوه غنی از پتاسیم است که مانع از بالا رفتن فشار خون می شود.

 

gfhfgh

یکی از قدیمی و لذیذ ترین میوه های دنیا انجیر خشک آردی است. که در طب سنتی بسیاری از خواص آن نام برده شده است. برای استفاده چهار فصل انجیر را خشک کنید تا در کل سال از فواید این میوه بتوان بهره برد.در کتاب های آسمانی قرآن و تورات از انجیر خشک طب سنتی  به دفعات یاد شده است. جالب است بدانید انجیر خشک خواص بیشتری نسبت به انجیر تازه دارد.در طب سنتی از انجیر خشک برای درمان سرفه های متعدد و صرع استفاده می کنند که ابوعلی سینا هم در کتاب خود به آن اشاره نموده است. همچنین برای افزایش حافظه و تقویت مغز کاربرد دارد.

 

صادرات انجیر خشک نخی

امروزه به دلیل خواص فراوانی که انجیر خشک خیس نخی دارد باعث شده تا صادرات آن به دیگر کشور ها به خوبی صورت پذیرد و ارز آوری خوبی برای کشور به وجود بیاورد.ما پیش تر این موضوع را بیان کردیم که خواص انجیر خشک و تازه با هم تفاوت هایی دارند که به خواص انجیر تازه پرداختیم و در این قسمت قصد داریم درباره انجیر خشک و خواص آن صحبت کنیم. زمانی که میوه را خشک می کنند مواد مغذی آن به طور کامل حفظ می شود و به همین دلیل خواص انجیر خشک بیشتر از انجیر تازه می باشد.

خواص انجیر خشک شامل موارد زیر می باشند: انجیر خشک کلسیم فراوانی دارد و مصرف کلسیم به تقویت استخوان ها کمک زیادی می کند به همین منظور برای کسانی که به پوکی استخوان دچار هستند مصرف این خشکبار توصیه می شود. سرشار از آنتی اکسیدان است که به کاهش بیماری هایی همچون مشکلات قلبی و سرطان کمک بسیار زیادی می کند. مصرف انجیر خشک به افرادی که از اضافه وزن خود رنج می برند توصیه می شود چرا که دارای مقدار زیادی فیبر مغذی است که باعث کنترل وزن می شود همچنین مصرف آن به هضم هرچه بهتر غذا و بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک بسیار زیادی می کند.

dfg

امروزه فروشندگان با توجه به استقبال مردم از انجیر خشک نخی آن را با قیمت بالایی به فروش می رسانند اما شما می توانید به بهترین قیمت روز از این سایت خریداری کنید. علاوه بر این روشی وجود دارد که خودتان می توانید در خانه، انجیر را خشک کنید و در رژیم غذایی خود قرار دهید. شما برای درست کردن انجیر خشک به انجیر های نرم و تازه احتیاج دارید، دقت کنید که انجیر ها خیلی رسیده و یا کال نباشند چرا که استفاده از این انوع انجیر ها نتیجه خوبی نمی دهد. اگر خودتان درخت انجیر دارید بهتر است اجازه دهید انجیر ها روی درخت کمی خشک شوند و بریزند. بعد از شستن انجیر، آن ها را روی یک توری فلزی چیده و روی آن را با یک پارچه توری بپوشانید تا گرد و خاک نگیرد. سپس به مدت ۳ الی ۴ روز در برابر نور آفتاب قرار داده و اجازه دهید انجیر ها به خوبی خشک شوند.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد ....

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه