رپرتاژ اگهی /

کیک بستنی چوبی کافی شاپ کاله

کیک بستنی چوبی کافی شاپ کاله
کدخبر : 41011

همانطور که در ادامه مطلب درباره این دسر بسیار خوشمزه صحبت کردیم به جرات می توان گفت هیچ کیکی به اندازه کیک بستنی کاله در روزهای بسیار گرم تابستان نمی تواند طعم دلنشینی به شما بدهد از این رو این دسر یکی از پرطرفدارترین و خوشمزه ترین نوع دسرهای تابستانه می باشد.

همانطور که در ادامه مطلب درباره این دسر بسیار خوشمزه صحبت کردیم به جرات می توان گفت هیچ کیکی به اندازه کیک بستنی کاله در روزهای بسیار گرم تابستان نمی تواند طعم دلنشینی به شما بدهد از این رو این دسر یکی از پرطرفدارترین و خوشمزه ترین نوع دسرهای تابستانه می باشد. در بسیاری از فروشگاه ها و مراکز تهیه و به فروش می رسد و دارای انواع طعمهای بسیار مختلفی نیز می باشد که شما به راحتی می توانید انواع کیکی بستنی را با توجه به نوع و سلیقه خود تهیه و نوش جان نمایید. این نوع از کیک بسیار مورد توجه و علاقه کودکان و بزرگسالان می باشد چراکه با ترکیب دو نوع از خوشمزه ترین طعمهای بستنی و کیک کاکائویی توانسته طعم بسیار خوشمزه و دلنشینی را برای شما به ارمغان بی آورد.

 

کیک بستنی کاله نقش بسیار مهمی در سلامتی شما به ویژه سلامتی قلب دارا باشد و دارای انواع بسیار مختلفی از آنتی اکسیدانهای بسیار مفید برای بدن می باشد و می تواند با استفاده از رادیکالهای آزاد به بدن جلوگیری به عمل آورد و به راحتی نیز می تواند موجب کاهش قند خون شما شود و طبق تحقیقاتی که بسیاری از دانشمندان در این حوزه انجام دادند شکلات تلخ می تواند نقش بسیار مفیدی در سلامتی انسان داشته باشد.

کیک بستنی چوبی

اگر می خواهید نسبت به نام معروف و خوش آوازه کیک سیکل آشنایی کاملی را کسب نمایید، می توانید با ما همراه باشید تا نمونه های منحصر به فرد کیک بستنی چوبی را مورد شناسایی قرار داده و در واقع آنها را برای مصارف خود خریداری نمایید. کیک بستنی چوبی یکی از دسرهای خوش طرح و رنگی می باشد که بر اساس ایده های منحصر به فرد این مرکز تهیه شده است و می توانید آنها را در رنگهای متنوعی در نظر داشته باشید. بدون شک تمامی کودکان عاشق شیرینی، شکلات و بستنی این نوع کیک را خواستار می باشند و دلیل آن هم وجود یک دسته چوبی متصل به آن است و لازم به ذکر است که این محصول به دلیل ترکیب بستنی با کیک این امکان را فراهم آورده تا به هیچ عنوان دچار ریزش و یا آب شدن نشود.

ea126907-69ff-4aec-b14b-d838a6cbbbe3

در واقع بافت کیک بستنی چوبی بسیار محکم و در عین حال قابل آب شدن در دهان می باشد. نمونه های متنوع و برخوردار از مواد تزئینی و خوراکی را با نام کیک بستنی شکلاتی عرضه نموده ایم که با طرحهای فانتزی و ویژه خود شوق استفاده را در شما پدید خواهد آورد و به عنوان مثال می توانیم به نمونه ای با مغزیجات به همراه کیک و رویه ای از بستنی و شکلات را معرفی نماییم که برای زیبایی آن نیز دور چوب را توسط پاپیونی تزئین نموده ایم و این نمونه و سایر اقسام توانسته اند بهترین نوع قلمداد شوند.

کیک بستنی کافی شاپ

اگر مایل هستید که دستور تهیه یک بستنی شکلاتی خوشمزه کافی شاپی را آموزش ببینید ادامه مطالب را با ما همراه باشید. در مرحله اول مقدار چهار قاشق غذاخوری پودر کاکائویی را دو تا سه بار الک می کنیم و در قابلمه می ریزیم و بعد از اینکه پودر کاکائو به اندازه کافی نرم و لطیف شد 3 لیوان شیر و یک سوم لیوان  شکر را به آن اضافه می کنیم و حال بر روی حرارت قرار می دهیم و به آرامی با همزن دستی هم میزنیم تا مواد ما یک دست شود و آثاری از گوله شدن در مواد نباشد.

c336ceec-6424-4d53-ba4a-2531936f4a62

برای درست کردن کیک بستنی کافی شاپ، زمانی که مواد ما که در قابلمه ریختیم و روی شعله گذاشته ایم به جوش آمد یک لیوان شیر خشک در آن ریخته و به یک همزن دستی خوب همزده تا مواد ما یکدست شود و زمانی که همه ی اینا جوش خود وقت اضافه نمودن وانیل و نشاسته ای که از قبل با مقداری شیر مخلوط شده است را اضافه می کنیم. باید صبر کنیم تا مواد ما مشابه فرنی شود و یک مقدار روانتر حتی بعد از آن شعله را خاموش کرده و مواد را کنار می گذاریم و هر چند دقیقه بهم می زنیم تا روی آن نبنده و زمانی که مواد را آماده کردیم و بعد احساس نمودیم که گوله شده بعد از آماده شدن مایه آن را از ی صافب رد می کنیم تا مایه ما صاف و یکدست شود.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد .... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه