رپرتاژ اگهی

با تولید یک محصول ارزشمند و کاربردی میلیاردر شدم

با تولید یک محصول ارزشمند و  کاربردی میلیاردر شدم
کدخبر : 42393

من سال ها در زمینه فروش انواع روغن موتور فعالیت داشتم ولی به این فکر نکرده بودم می توانم تولید آن را شروع کنم.

یک روز با پیشنهاد یکی از دوستان به فکر تولید این محصول افتادم و با همکاری 2 تن از آشنایان این کار را شروع کرده و به درآمدی بالا دست یافتیم. در این مقاله با این محصول بیشتر آشنا می شوید.

روغن پایه

یکی از محرک های اصلی موتور که باعث کارکرد راحت و سریع آن شده و قطعات سالم تر و بی نقص تری را هم برای آن رقم خواهد زد، روغن پایه است که در تمام قطعات سخت موتور جاری شده و آنها را از عوامل مخربی مثل سایش و خوردگی، دور نگه می دارد.

خرید روغن پایه SN500 اگر به صورت مستقیم و با حذف واسطه ها انجام شود، بسیار مقرون به صرفه تر است.

 با خرید مستقیم و بدون واسطه این روغن خریدار می تواند در هزینه های خود صرفه جویی کند و از تخفیفات مناسب هم در هنگام خرید بهره ببرد و در عین حال محصول با کیفیت و استاندارد را تهیه نماید.

در این مرکز عرضه مستقیم این کالا انجام می شود و شما می توانید با ثبت سفارش، محصول خود را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید فروشنده روغن های پایه درجه یک در وهله اول کارخانه های تولیدی این محصول می باشند که پس از تولید روغن پایه اقدام به عرضه مستقیم و بدون واسطه آن در بین خریداران می کنند.

4d511cdd-e405-4533-ae0c-cda49238b203

روغن پایه sn500

کمپانی روغن پایه sn500 ایرانول محصولات خود را مطابق با استانداردهای روز دنیا و با استفاده از دستگاه های تجهیز به روز با درجه کیفی بالا تولید می نماید و بدین طریق موفق شده است.

 طی سالها تلاش در زمینه تولید و فروش محصولات نفتی و روغنی خود انواع تندیسهای تاییدیه استانداردی کشور را دریافت نماید قیمت روغن پایه sn500 ایرانول با توجه به درجه کیفیتی که دارد بسیار مناسب و مطلوب است که بدین امر می توانید برای اطلاع از قیمت روغن پایه ایرانول هم اکنون با شماره تماسهای درون وب سایت تماس حاصل نمایید.

کمپانی روغن پایه ایرانول جزو یکی از شرکتهای خصوصی در کشور است که اوراق مشارکت آن در سال 1391 به بازار پیشنهاد شد برای اطلاع از قیمت روغن پایه می توانید به وب سایت فروش مراجعه نمایید یا با شماره تماسهای مندرج در سایت ارتباط برقرار نمایید.

شرکت روغن موتور ایرانول انواع محصولات خود علاوه به عرضه در بازار داخلی به بازارهای خارجی نیز با قیمت مناسب عرضه می کند این کمپانی یک شرکت بزرگ عرضه محصولات روغنی است که توانسته است سودآوری مناسبی برای کشورمان در زمینه فروش محصولات خودد داشته باشد.

 

روغن پایه sn500 ایرانول

از مواد اولیه ای که در صنایع مختلف از آن می توان استفاده کرد روغن پایه  sn500ایرانول می باشد این ماده بسیار پر کاربرد و پر مصرف است یکی از مواد تشکیل دهنده روغن موتور می باشد.

 قیمت روغن پایه sn5oo و ایرانول  قابل تامین از درب کارخانه به صورت عمده می باشد روغن پایه روغنهای درجه یک روانکاری نیز می گویند که در پالایشگاه ها از روغن خام و از روش سنتز شیمیایی به دست می آورند.

روغن پایه ابتدا یک روان کننده بوده است تفاوت بین روغنهای معدنی و مصنوعی همیشه مقداری مشکل است اما باید گفت روغن پایه به عنوان پایه از روغنهای دیگر است و جزء آن را تشکیل می دهد. روغن پایه از مواد نفتی و همچنین غیر نفتی تولید می شود و روغنهایی که شما در بازار به عنوان روغن پایه می شناسید از پالایشگاه نفت خام به دست می آید.

روغن پایه روغنهای اتومبیل و روغنهای صنعتی می باشد روغن پایه کاربردهای فراوانی دارد و در جاهای مختلف می توان از آن استفاده کرد روغن موتور که از نفت خام بدست می آید  و به علت تاثیر مستقیم آن در عملکرد صحیح موتور در صنعت خودروسازی بسیار پرکاربرد می باشد. روغن پایه تاثیر مستقیمی بر کیفیت محصول نهایی دارد و روغن موتور خودرو در صورتی کامل خواهد بود که به روغن پایه مواد دیگر افزوده می شود.

ebdee8ee-5070-4b15-8651-2be1f4c4bacd

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسولیتی بابت آن ندارد ..... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه